Νὰ ξεκαθαρίσουμε λοιπὸν τὰ ἑξῆς:
Ὁ θάνατος πιστοποιεῖτε δὲν διαγιγνώσκετε.
Ἄρα ἀπὸ ὅσους παίρνουν τὰ ὄργανα δὲν εἶναι νεκροί.
Ὅτι εἶσαι ζωντανὸς κατὰ τὴν λήψη ἀποδεικνύεται καὶ ἀπὸ τὸ γεγονὸς ὅτι γιὰ νὰ σοῦ πάρουν τὰ ὄργανα γίνετε νάρκωση.
Ἡ εἰσαγωγὴ τοῦ «ἐγκεφαλικοῦ θανάτου» καὶ μάλιστα ἡ εἰσαγωγὴ καὶ ἡ διάγνωση τοῦ «ἐγκεφαλικοῦ θανάτου», εἶναι ἕνας νεολογισμός, πράγμα τὸ ὁποῖο εἶναι ἐξωφρενικὸ γιὰ τὰ ἰατρικὰ δεδομένα.
Γιὰ νὰ εἰσαχτεῖ ἡ συγκεκριμένη διάγνωση, λένε ὅτι πρέπει νὰ ὑπάρχει νέκρωσης τοῦ ἐγκεφαλικοῦ στελέχους. Γιὰ νὰ μπεῖ ὅμως ἡ διάγνωση τῆς νεκρώσεως πρέπει νὰ γίνει βιοψία, βιοψία ὅμως στὸν ἐγκέφαλο δὲν μπορεῖ νὰ γίνει ὅπως λένε ἀρκετοί ἐπιστήμονες γιατροί, ἄρα δὲν μπορεῖ νὰ πιστοποιηθεῖ αὐτό. Ἡ πιστοποίηση γίνεται ἐμμέσως μὲ κάποιες ἄλλες ἐξετάσεις ποὺ πάλι δὲν εἶναι 100% ἀποδεικτικές τοῦ «ἐγκεφαλικοῦ θανάτου», γιατί ἄνθρωποι ποὺ ἔχουν χαρακτηριστεῖ ἰατρικὰ νεκροὶ ἔχουν ἀνανήψει.
Ἔτσι λοιπὸν ἡ ἰατρική, δὲν εἶναι ἡ ἐπιστήμη τοῦ ἀπολύτου.
Ἐπίσης οἱ γιατροὶ ζητοῦν τὴν συναίνεση τῶν συγγενῶν, ὡς ἐπιβεβαίωση τῆς δικῆς τους διαγνώσεως, δηλαδὴ τοῦ «κλινικὰ νεκρός», λὲς καὶ αὐτοὶ οἱ συγγενεῖς δηλαδή, εἶναι οἱ εἰδήμονες ἢ εἰδικοὶ ἐπὶ τοῦ θέματος. Πετώντας τους ὅμως οὐσιαστικὰ τὸ μπαλάκι σ’ αὐτοὺς τὸ κάνουν μόνο καὶ μόνο γιὰ νὰ ἀποσπάσουν τὴν συναίνεσή τους, γιὰ νὰ γίνει τὸ ἔγκλημα.
Τέλος ἡ μεγάλη ἀπάτη εἶναι ὅτι τώρα σοῦ ζητοῦν νὰ κάνεις αἴτηση, ὅτι δηλαδὴ δὲν θέλεις νὰ γίνεις δωρητὴς ὀργάνων, διότι πρὶν ποὺ ἴσχυε τὸ ἀντίθετο, ἡ ἀποδοχὴ ἦταν μηδαμινή.
Ἄρα τώρα τοὺς ἐνδιαφέρει τὸ θέμα στατιστικά, γιὰ νὰ ποῦν ἐφ’ ὅσον ὅλοι σήμερα θεωροῦνται δωρητὲς ὀργάνων, ὅτι οἱ αἰτήσεις ἀρνήσεως εἶναι πολὺ λίγες, ἄρα ὁ κόσμος συναινεῖ.
Μιλᾶμε γιὰ πλήρη διαστροφὴ τῆς ἀτομικῆς βουλήσεως, δηλαδή τί ἄλλο πρέπει νά γίνει διά νά συνειδητοποιήσουμε τήν ἐξάρτηση καί ὑποδούλωση τῆς ἐλευθερίας μας, ὅταν δέν ὑπάρχει σεβασμός εἰς τό αὐτεξούσιο τοῦ ἀτόμου;
Ὁ θάνατος πιστοποιεῖτε δὲν διαγιγνώσκετε.
Ἄρα ἀπὸ ὅσους παίρνουν τὰ ὄργανα δὲν εἶναι νεκροί.
Ὅτι εἶσαι ζωντανὸς κατὰ τὴν λήψη ἀποδεικνύεται καὶ ἀπὸ τὸ γεγονὸς ὅτι γιὰ νὰ σοῦ πάρουν τὰ ὄργανα γίνετε νάρκωση.
Ἡ εἰσαγωγὴ τοῦ «ἐγκεφαλικοῦ θανάτου» καὶ μάλιστα ἡ εἰσαγωγὴ καὶ ἡ διάγνωση τοῦ «ἐγκεφαλικοῦ θανάτου», εἶναι ἕνας νεολογισμός, πράγμα τὸ ὁποῖο εἶναι ἐξωφρενικὸ γιὰ τὰ ἰατρικὰ δεδομένα.
Γιὰ νὰ εἰσαχτεῖ ἡ συγκεκριμένη διάγνωση, λένε ὅτι πρέπει νὰ ὑπάρχει νέκρωσης τοῦ ἐγκεφαλικοῦ στελέχους. Γιὰ νὰ μπεῖ ὅμως ἡ διάγνωση τῆς νεκρώσεως πρέπει νὰ γίνει βιοψία, βιοψία ὅμως στὸν ἐγκέφαλο δὲν μπορεῖ νὰ γίνει ὅπως λένε ἀρκετοί ἐπιστήμονες γιατροί, ἄρα δὲν μπορεῖ νὰ πιστοποιηθεῖ αὐτό. Ἡ πιστοποίηση γίνεται ἐμμέσως μὲ κάποιες ἄλλες ἐξετάσεις ποὺ πάλι δὲν εἶναι 100% ἀποδεικτικές τοῦ «ἐγκεφαλικοῦ θανάτου», γιατί ἄνθρωποι ποὺ ἔχουν χαρακτηριστεῖ ἰατρικὰ νεκροὶ ἔχουν ἀνανήψει.
Ἔτσι λοιπὸν ἡ ἰατρική, δὲν εἶναι ἡ ἐπιστήμη τοῦ ἀπολύτου.
Ἐπίσης οἱ γιατροὶ ζητοῦν τὴν συναίνεση τῶν συγγενῶν, ὡς ἐπιβεβαίωση τῆς δικῆς τους διαγνώσεως, δηλαδὴ τοῦ «κλινικὰ νεκρός», λὲς καὶ αὐτοὶ οἱ συγγενεῖς δηλαδή, εἶναι οἱ εἰδήμονες ἢ εἰδικοὶ ἐπὶ τοῦ θέματος. Πετώντας τους ὅμως οὐσιαστικὰ τὸ μπαλάκι σ’ αὐτοὺς τὸ κάνουν μόνο καὶ μόνο γιὰ νὰ ἀποσπάσουν τὴν συναίνεσή τους, γιὰ νὰ γίνει τὸ ἔγκλημα.
Τέλος ἡ μεγάλη ἀπάτη εἶναι ὅτι τώρα σοῦ ζητοῦν νὰ κάνεις αἴτηση, ὅτι δηλαδὴ δὲν θέλεις νὰ γίνεις δωρητὴς ὀργάνων, διότι πρὶν ποὺ ἴσχυε τὸ ἀντίθετο, ἡ ἀποδοχὴ ἦταν μηδαμινή.
Ἄρα τώρα τοὺς ἐνδιαφέρει τὸ θέμα στατιστικά, γιὰ νὰ ποῦν ἐφ’ ὅσον ὅλοι σήμερα θεωροῦνται δωρητὲς ὀργάνων, ὅτι οἱ αἰτήσεις ἀρνήσεως εἶναι πολὺ λίγες, ἄρα ὁ κόσμος συναινεῖ.
Μιλᾶμε γιὰ πλήρη διαστροφὴ τῆς ἀτομικῆς βουλήσεως, δηλαδή τί ἄλλο πρέπει νά γίνει διά νά συνειδητοποιήσουμε τήν ἐξάρτηση καί ὑποδούλωση τῆς ἐλευθερίας μας, ὅταν δέν ὑπάρχει σεβασμός εἰς τό αὐτεξούσιο τοῦ ἀτόμου;