Σε εκτιμώ ως ποιητή, και μάλιστα ρομαντικό, αλλά όχι ως επιστήμονα Seven! Στην επιστήμη δεν υπάρχει τίποτα "γραφτό" - αρκετά θεοκρατικό αυτό.
Η πνευματικότητα δεν αποκλείει την επιστημοσύνη, ούτε τον στυγνό, μαθηματικό τρόπο σκέψης.
Το σθένος ενός χαρακτήρα διαμορφώνεται από τις εμπειρίες του, σαν αυτές που περιγράφεις, αλλά δεν κατανοώ προτάσεις όπως "πάρε Tysabri γιατί έτσι πρέπει". Ο αεί αμφιβάλλων επιστήμων εγκέφαλος έχει ένα σωρό ερωτήματα: ποιός λέει ότι έτσι πρέπει, και γιατί;
Εν πάσει περιπτώσει, πέρα από το τί πιστεύει ο καθένας για την προέλευση της ζωής, στο θέμα της ασθένειας η μόνη ενδεδειγμένη οδός είναι η επιστημονική. Γι αυτό και διόρθωσα τον μη επαληθεύσιμο χαρακτηρισμό "ψυχοσωματική" για τη σκλήρυνση και τον αντικατέστησα με "νευροαγγειακή", που είναι κάτι που μπορεί να επαληθευθεί/αποδειχθεί.
Γειωτικός ο διάλογος - όπως αν ο Πλάτων συναντήσει τον Αριστοτέλη. Καλή σου νύχτα.
Η πνευματικότητα δεν αποκλείει την επιστημοσύνη, ούτε τον στυγνό, μαθηματικό τρόπο σκέψης.
Το σθένος ενός χαρακτήρα διαμορφώνεται από τις εμπειρίες του, σαν αυτές που περιγράφεις, αλλά δεν κατανοώ προτάσεις όπως "πάρε Tysabri γιατί έτσι πρέπει". Ο αεί αμφιβάλλων επιστήμων εγκέφαλος έχει ένα σωρό ερωτήματα: ποιός λέει ότι έτσι πρέπει, και γιατί;
Εν πάσει περιπτώσει, πέρα από το τί πιστεύει ο καθένας για την προέλευση της ζωής, στο θέμα της ασθένειας η μόνη ενδεδειγμένη οδός είναι η επιστημονική. Γι αυτό και διόρθωσα τον μη επαληθεύσιμο χαρακτηρισμό "ψυχοσωματική" για τη σκλήρυνση και τον αντικατέστησα με "νευροαγγειακή", που είναι κάτι που μπορεί να επαληθευθεί/αποδειχθεί.
Γειωτικός ο διάλογος - όπως αν ο Πλάτων συναντήσει τον Αριστοτέλη. Καλή σου νύχτα.
Η ελπίδα είναι η μάστιγα της ανθρωπότητας.