Kalhspera se olous paidia kai euxomai to mhnyma mou na sas vriskei olous kala.
Tha hthela na mathw tis apopseis sas sto thema ean tha eprepe se kapoia stigmh na anakoinwsw stous proistamenous mou sthn douleia gia to provlhma ygeias pou exw!
Kserete mexri stigmhs mono 2 atoma to gnwrizoun apo thn ergasia mou, ta opoia empisteuomai idiaitera kai epeidh den exw -eutyxws- pros to paron kapoia emfanh symptwmata den mphka pote sth diadikasia na dwsw ekshghseis. Twra vevaia me th nea therapeia-Tysabri-pou ksekinaw tha prepei na apousiazw mia mera ton mhna. Den kserw ti tha htan kalytero na kanw...na milhsw giauto to provlhma mou h' tha dyskolepsei thn thesh mou sto xwro ergasias mou??? Douleuw se idiwtikh etaireia mexri stigmhs kai mesa ston epomeno xrono perimenw diorismo sto dhmosio ws ekpaideutikos...Den kserw me provlhmatizei poly to thema
Apo thn allh den tha hthela meta na me vlepoun diaforetika kai na mhn mou prosferoun eukairies anelikshs logo autwn twn katastasewn...Eseis pws antimetwpizete to olo thema
Ax, sygnwmh an sas zalisa, den kserw ti na kanw
Sas euxaristw
Tha hthela na mathw tis apopseis sas sto thema ean tha eprepe se kapoia stigmh na anakoinwsw stous proistamenous mou sthn douleia gia to provlhma ygeias pou exw!

Ax, sygnwmh an sas zalisa, den kserw ti na kanw