• Λόγια του αέρα ή άξιον προβληματισμού;!

• Η τελευταίες εξελίξεις και νέα επικαιρότητας γύρω από την πάθηση της πολλαπλής σκλήρυνσης.
Η τελευταίες εξελίξεις και νέα επικαιρότητας γύρω από την πάθηση της πολλαπλής σκλήρυνσης.
 #110084  από Κώστας
 Πέμ Μαρ 19, 2015 3:31 pm
Δεν είμαι γιατρός και ούτε έχω ιατρικές γνώσεις. Μου ήρθε όμως μία ιδέα και την αναφέρω μήπως και κάποιος σχετικός με την ιατρική τη θεωρήσει ενδιαφέρουσα (αν ευσταθεί), για περεταίρω διερεύνηση.

Υποθέτω ότι η σκλήρυνση κατά πλάκας οφείλεται σε ιό. Σ΄ έναν ιό όμως που έχει την ικανότητα να καμουφλάρεται σαν ξενιστής μέσα στα ανθρώπινα κύτταρα, ξεγελώντας ακόμη και το ανοσοποιητικό μας σύστημα. Έτσι καμουφλάρεται (μεταξύ άλλων) προσβάλλοντας τα T λεμφοκύτταρα και τελείως ανενόχλητος και κυρίως μη ανιχνεύσιμος, καταστρέφει την μυελίνη των νεύρων και τους ίδιους τους νευράξονες, δίδοντας την αίσθηση ότι η καταστροφή αυτή προέρχεται από τα «αποσυντονισμένα» Τ λεμφοκύτταρα του ανοσοποιητικού.

Ερώτηση.
Έχει ποτέ κανείς ερευνήσει σε ηλεκτρονικό μικροσκόπιο τη δομή των Τ λεμφοκυττάρων ενός πάσχοντα από ΣΚΠ, για να διαπιστώσει αν είναι η αναμενόμενη ή αλλοιωμένη; Και όχι μόνο των Τ λεμφοκυττάρων αλλά και του εγκεφαλονωτιαίου υγρού που χρησιμοποιείται σαν δείκτης για τη διάγνωση της ΣΚΠ. Αν παρατηρηθεί κάποια διαφοροποίηση και διαπιστωθεί ότι πρόκειται για ιό, τότε αυτός μπορεί εύκολα να απομονωθεί, ώστε να γίνουν πάνω του πειράματα για την εξόντωσή του.