• Adieksodo..pls dievaste mexri to telos

  • Γενική συζήτηση επί θεμάτων της πολλαπλής σκλήρυνσης.
Γενική συζήτηση επί θεμάτων της πολλαπλής σκλήρυνσης.
 #74300  από Chloe
 Τρί Ιουν 26, 2012 8:54 pm
Επειδη παρατραβηξε πολυ το θεμα χωρις κανενα ιδιαιτερο λογο κ επειδη απο οτι φαινεται ορισμενοι/νες δεν εχουν κατι αλλο να κανουν απο το να μιλουν με καυστικοτητα και να διεστραβλωνουν το καθετι που γραφουμε(σε δημοσια και προσωπικα μυνηματα)...

Για οσους καιγονται να μαθουν τι ειπωθηκε εξ αρχης..δεν χασατε και κατι..απλα η γιαγια Κασσανδρα αποφασισε να βγαλει λιγο απο το φαρμακι της(αφου γινεσαι κακια καιρος να γινω και εγω) αγνοοντας το τι πραγματικα ηθελα να δηλωσω/ρωτησω...παρτε το οπως θελετε.

Οσο αφορα το ιατρικο απορρητο για τον φακελο του Γ. το να μιλησεις σε συμβουλευτικο πλαισιο με τον γιατρο του εξηγοντας σου το σταδιο στο οποιο βρισκεται καποιος ΧΩΡΙΣ να κανει γνωστες οτιδηποτε λεπτομεριες υπηρχαν στον φακελο του(για να ξερει για ποιον μιλαμε θα επρεπε να εβλεπε τον φακελο του..αυτο κανουν οι γιατροι) δεν βλεπω οποιαδηποτε παραβαση ουτε καν κατι το ανηθικο για να σας κανει ολους να φωναζετε και να βγαινετε εξω απο τα ρουχα σας. λεγετε ενδιαφερον..και οντος απο ενδιαφερον εγινε, δεν ξερω αν δεν σου εδειξε κανενας εσενα ενδιαφερον Γ.Κασσανδρα αλλα υπαρχουν και τετοιοι ανθρωποι και ειλικρινα λυπαμαι για τον θυμο που βγαζεις και για τις διεστραβλωσεις και τον τροπο που μιλας, μπορει εσυ να ξερεις απο πρωτο χερι για την ΣΚΠ, εγω ομως ξερω εμενα και τι ανθρωπος ειμαι.οποταν σταματα να μειωνεις τον καθεενα που γραφει οτιδηποτε σε αυτο το forum.για να εκανε καποιος τον κοπο να γραψει εδω μεσα το κανει επειδη το ηθελε και το εψαξε, οχι απο κουτσομπολιο.

Και οπως ειπε πολυ σωστα ο προλαλησαντας Hans Chr. Andersen ή οπως δηλωσε η Κασσανδρα οτι θα μπορουσα καλλιστα να διεβασω το τι λεγετε εδω μεσα για την ΣΚΠ και την ΧΕΝΦΑ αλλα παρολα αυτα αναρτησα και post(κακη μου ωρα) εχω ενα πραγμα να πω...και για τον καρκινο λεγονται πολλα και γραφονται περισσοτερα..παρολα αυτα εχει 4 χρονια εχασα 4 δικα μου ατομα απο την ***** αυτη ασθενεια...και μου ζητας να αρκεστω στο τι λεει ο ενας και ο αλλος? ρωτησα στο forum να μου απαντησουν ανθρωποι που το περνουν καθημερινα, δεν προσβαλα κανενα!για την ΧΕΝΦΑ λεγοντε πραγματα και θαυματα, με οποιον μιλησα που ξερει απο πρωτο χερι ομως μου ειπε εντελως διαφορετικη ιστορια..

Δεν ξερω Γιαγια αν εχεις παιδια, αλλα αν οντος εχεις σιγουρα θα ηθελες να τα δεις ευτυχισμενα να δημιουργουν και να ζουν χαρουμενοι με την οικογενεια τους...με τον Γ. δεν ειμαστε μαζι εδω και χρονια, και οπως ξαναειπα αν ηταν ετσι και μαθαιναμε για την ΣΚΠ δεν υπηρχε περιπτωση να φυγω. λιγους μηνες τον ξερω και μου το εκμυστηρευτικε πριν καν αρχισουμε καλα καλα...τι ζαχαρενια και μπλα μπλα λες? δεν τον ερωτευτικα, δεν προλαβα μιας και το διαστημα που τον ηξερα δεν ηταν αρκετο για να ερωτευτω κιολας(και οχι δεν ειναι λογω της ασθενειας που δεν καταφερα να τον ερωτευτω, μιας και ξερω οτι θα το σχολιασεις!)

μου εδωσε την επιλογη να ειναι δικη μου για το τι θα κανω,δεν εφαγε "χυλοπιτα" επειδη εχει ΣΚΠ, αλλα επειδη ΕΓΩ δεν θελω να φτασω να ερωτευτω και να ερωτευτει και να βλεπω τον ανθρωπο που αγαπω να υποφερει...κακια η οχι, οπως το παρεις αυτη ειναι η αληθεια. και στα παιδια σου το ιδιο θα ελεγες αν εισουν σωστη, μιας και μην το ξεχνας, και εσυ ησουν καποτε "υγειης"(μιας και τα διαχωριζεις). θα ηταν πολυ καλυτερα να πω αυτο ηρθε αυτο θα παρω και μετα αν δω οτι δεν το αντεχω και δεν εχω what it takes να φυγω? για να δουμε ποσο καλο θα εκανε αυτο στην ψυχολογια του..

Κρινε οσο θελεις, στο post αυτο ομως κανε μας την χαρη και μην απαντησεις. ο Γ. παντα θα ειναι στη ζωη μου και μπορεις να τα διεστραβλωσεις με τα μπλε σου γραμματακια οσο θελεις αυτα που εγραψα. ευχαριστω παντος οσους ειδαν αληθεινα τι ηθελα να πω και απαντησαν απο καρδιας και οχι με ψηχοφθορα μυνηματα και ειρωνιες. (και πριν το σχολιασεις ΚΑΙ αυτο, τα περισσοτερα μυνηματα δεν ηταν ενθαρρυντικα, αλλα τουλαχιστον ηταν οντος συμβουλευτικα απο ανθρωπους που το περνουν και χωρις εξτρα σχολια και κακιες)
 #74304  από LL--MM
 Τρί Ιουν 26, 2012 11:33 pm
Chloe έγραψε:Paidia kalimera. Den exw MS..apla tha i8ela tin gnwmi/symvouli sas sta pio katw.Min viasteite na krinete apo auta p tha dievasete,propa8w na skeftw 8etika alla k realistika.
exontas perasei polla sti zwi m k vlepontas olous gyrw m na eutyxoun k egw na pligonomai synexws apo atoma p empisteutika k pistepsa se ekinous, pisteva oti opos katantisan oi an8ropoi den prokeite na vrw kapion na arxisw k egw tin diki m oikogeneia. gia na min sas kourazw, gnwrisa ena paidi gemato 8etikotita, zwntania k apla teleios. k enw egw t elega ta dika m provlimata (simantika gia emena p omos twra fenonte apla poly mikra k asimanta), k enw den ixame proxorisei, mia mera pigame voltitsa k kathise k m milise..apo ta 18 t pasxei apo MS..k m eksigise ta panta me tin ka8e leptomeris. egw gelasa perimenontas tin stigmi p 8a m elege oti apla itan ena kakogousto asteio.dystyxos den itan ka8olou asteio omos..k enw egw arxisa na klaiw autos m edine dynami..autos ..emena..enas an8ropos para to nearo tis iliias t dinei se emena k genika se olous dynami k elpida(einai symvoulos kai ston syllogo gia MS tis perioxis t).
apo ekini tin imera ixa "kollisei" me auto ton an8ropo, me to xamogelo k tin 8etikotita t. eperna gnwmes apo gnwstous k filous, kapioi m elegan oti den ine kati p aparetita kataligei se 8anato, alloi m elegan oti einai katadikastiki as8eneia. apo tote psagnomoun sto internet xwris na exw pei kati ston G.
ka8e vrady agxonomoun gia to ti 8a ginei an afisw ton eauto m na erwteuti (pragma p to perimena edw k tosa xronia) k sto telos apla auto 8a ferei perissotero pono sti zwi m.
Telos, (kserw oti ine paranomo)..exontas mia gnwsti m giatro, i monadiki p asxoleitai olooklirotika me tin MS, tin parakalesa an mporouse na vrei ton fakelo tou G. k na me symvoulepsei analogos t poso proxorimeni ine i MS. Den i8ela na rwtisw ton idio, den i8ela na ton ferw se dyskoli 8esi...k i giatros me tsakise.mi thelontas na me epireasei m eksigise ta stadia m tis epiptwseis tis MS.tis eipa ta emfani symptwmata k ta farmaka p pairnei k ena peripou m eksigise ti symvenei...
to dilimma m den ine kata poso aksizei na ime mazi tou. autos o anthropos aksizei perissotero k apo ton idio m ton eauto...alla klaiw k sparazw mono stin skepsi oti(opos m ipe i giatros) exi idi 10 sxedon xronia p ypoferei apo MS..den tha to anteksw na ton vlepw na ypoferei..mporei na akougete egwistiko alla pistepste me, den ine etsi ta pragmata. an imoun idi se sxesi mazi t prin diagnwstei me MS den YPIRXE periptwsi na to kounisw apo dipla t..alla akomi den exoume proxwrisei(..arketa telospanton) k m dinete i epilogi an 8elw i oxi na mpw se auto to kefalaio...opos ipa perasa polla k to mono p oneireuomoun panta ine na vrw kapion na kanw tin diki m oikogeneia k na zisw eytyxismeni mazi t..kapoion na me frontizei..prospa8w na eksigisw auta p skeftomai alla vgenoun la8os apo oti vlepw..den allakse kati apenanti t logo tis MS. Anti8etos kollisa perissotero mazi t molis m to eipe giati katalava poso apsogos k 8etikos anthropos ine. me skotonei i idea oti mporei na ypoferei...poso malista na ton vlepw na ypoferei. den kserw an katalavenete ti ennow..apla ine arxi akoma k exw tin epilogi..pws mporw na dialeksw k na dextw oti mporei na min kanw pote oikogeneia k 8a vlepw auton p agapw na ponaei synexws. k an fygw poso xalia k ftinos anthropos 8a ime..epidi etsi nio8w pros to paron..
...thnx
Καλημέρα, διάβασε κι αυτό, είναι το σκεπτικό στο είδος σου... Αυτό που με αγχώνει εμένα είναι ότι οι περισσότεροι υγιείς θεωρείτε ότι δικαιούστε να ειστε έτσι... και ότι εμείς, οσοδήποτε τέλειοι, είμαστε υπανθρωποι. Ούτε ψύλος στον κόρφο του ανθρώπου...viewtopic.php?f=10&t=1047&p=58366#p58366
Chloe έγραψε:Kalo mina! thanx gia tis apantiseis sas..Mano m kserw oti i zwi pezei asxima pexnidia k pote den ksereis ti mporei na s simvei..edw omos gnwrizeis eksarxis k exeis tin epilogi PRIN erwteutis parafora i na mineis kserontas oti 8a er8oun mono dyskoles meres, i na dwseis ston eauto s tin eukairia na pragmatopoiiseis to oneiro s. mpori sta dika sas autia na akougete egwistiko auto alla o opoiosdipote skeftete prwta ton eauto t, oxi ws pros ti ton symferei alla ws pros to oti t aksizei to kalytero...opos ksanaeipa, an imoun idi mazi t den ypirxe kamia ma kamia periptosi na fygw..k den 8elw na fygw apo tin zwi t..den ine k toso xaroumeno k 8etiko na ksereis oti vrikes auto p epsaxnes alla an mineis mazi t na ksereis apo twra oti erxonte mono dyskolies k se kapia stigmi tha to xaseis.
Και την πίτα γερή, και το σκύλο χορτάτο λοιπόν, έ;

k den ipa oti ta atoma me MS ine eksogiinoi..anti8etos.Toulaxisto apo oti me ema8e o G. einai perissotero Anthropoi me A kefalaio malista.
Να και το σορόπι μας... τι άλλο να θέλουμε, επί τέλους; Έχουμε την τιμή να μας λένε τέτοια ωραία πράματα και θέλουμε κι άλλο;
perimenw ena atomo na m pei oti ola 8a ine ok, oti 8a yparksoun dyskolies alla ola 8a ine entaksi sto telos, oti vre8ike therapeia, oti oti oti...
Ουδένα προ του τέλους μακάριζε, ακόμα και τους υγιείς... Δε βλέπεις το χάλι στο οποίο είναι η χώρα, ο πρώην σου θα τρέχει να βρεί τα φάρμακά του τώρα, εσύ δεν είσαι γι αυτά, εξαφανίσου από μπροστά του, έτσι κι αλλιώς, σκπ έχει, πως θα μπορέσει να σε κυνηγήσει... Αντε βρές κανέναν υγείή, ο Ανθρωπος με Α κεφαλαίο να ζήσει κι αυτός τη ζωούλα του...
Chloe έγραψε:file m..profanos exeis polli thimo mesa s k egw den s ftew se kati gia na ta vgazeis panw m. ean pareksigeis to ka8e ti p dievazeis k akous den ftew egw. oudepote ipa kati kako oute yponoisa kati. mia symvouli zitisa. ean 8a eirwneuese apla tote lypamai alla i simperifora s den armozei sto 8ema.den ypotimisa pote m kanenan den diaxwrizw tous an8ropous se ygieis k mi, anti8etos me esena.k sto katw katw POU KSEREIS esy an den exw k egw kati p me vasanizei? an den exeis kati kalo na peis, min peis tpt apolytws!
Όλοι έχουμε πολλά που μας βασανίζουν, διάβασε λοιπόν τα κείμενα, όχι μόνο το δικό μου αλλά και των άλλων που είναι στην αναφορά. Εδώ μπήκες, για να ζητήσεις συζωροχάρτι που παρατάς κάποιον που δε γνωρίζουμε, αλλά με τα προβλήματα του οποίου είμαστε εξοικειωμένοι... Και μη νομίζεις ότι δεν έχουμε ΚΑΙ άλλα προβλήματα υγείας. Ή ότι εσύ δεν θ'αποκτήσεις κάποια κάποτε...
Όσο για τη συμπεριφορά μου, φωνάζει ο κλέφτης να φοβηθεί ο νοικοκύρης; "Δεν υποτίμησες" λες. Τα υφάκια αυτά τι είναι; Οι "Ανθρωποι με Α κεφαλαίο" και άλλα παρόμοια, τα έχουμε χορτάσει, και από γιατρούς, και από συνεργάτες κλπ κλπ... Το τί αρμόζει στο θέμα, εμείς το έχουμε δεί, αν και πολλοί επιζητούν τόσο συντροφιά, που θα καθόταν ακόμα και με νοοτροπίες σαν τη δική σου...

Πώς τολμάει ο σκληρυντικός να είναι θυμωμένος, έ; Θέλεις να σου λένε μόνο καλά; Πήγαινε να βρεις να στα πούνε, ίσως βρεθούν εδώ να σου τα πούνε μάλιστα...

Κι εγώ θέλω να μου λένε καλά, αλλά εκτός από θαυμαστικά που δεν αντιστοιχούν σε τίποτα, ακόμα κι άν έχω πολεμήσει για να τ'αξίζω επί της ουσίας, δε βλέπω πολλά... Μου επιτρέπεις να ζήσω και δίχως αυτά, όπως είπα και στην όμοιά σου Ίριδα;
Chloe έγραψε:egw den ipa oti ton paratisa oute oti prokeite na to kanw. k an oi giatroi s lene glykologa DEN FTEW EGW GIA TO TI AKOUS K TI S EIPAN MEXRI TWRA.

esy kaneis tous diaxwrismous k oxi egw..den exeis kanena ma KANENA dikaioma na milas me tetoio yfaki k tropo se opoiondipote. parakalas dil na arrwstisw k egw taxa?
Δεν έχω δικαίωμα, έ; :roll: :roll: :roll: Διάβασα το κείμενο και τις απαντήσεις σου, αν δε σου αρέσουν οι δικές μου ας μην τις έκανες... Θα έδινες στο Γ. σου "δικαίωμα" να ψάξει την κατάσταση της υγείας σου έτσι στα μυστικά;

Παρακαλάω, έ; Αχ, το κακόμοιρο το θύμα, που παρακαλάνε οι κακοί να είναι άρρωστο... Αν ειχα τέτοια δύναμη, δε νομίζεις ότι θα τη χρησιμοποιούσα για να γίνω καλά πρώτα, αντί να έχω "τον άνθρωπό μου" να ψάχνει ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΜΟΥ τις δυσκολίες που αντιμετωπίζω; Αυτό είναι που βρήκα απολύτως ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ, να θεωρείς ότι έχεις δικαίωμα να κάνεις κάτι τέτοιο. Δεν άξιζε ο "Ανθρωπος με Α κεφαλαίο" Γ., κάτι καλύτερο, όπως να πας μαζί του στο γιατρό, να δειτε τις μαγητικές, να του πει η "εκλεκτή της καρδιάς του" ότι θα τον στηρίξει; (και να το κάνει πραγματικά, βέβαια)


pos proeipa 8a protimousa na ixa egw ms para autos. Προτίμηση εύκολη, διότι παραμένει στα λόγια...

giafto se parakalw kopse edw tin sizitisi bc profanos exeis nevra k den prokeite na m dimiourgiseis k emena.
Ομολογώ ότι τέτοιες νοοτροπίες με νευριάζουν... Εμεις έχουμε τα νευρα μας "με ιατρική πατέντα", οπότε το "δικαιούμαστε", ιδίως όταν μας αποκλείουν με θαυμαστικά για πρόφαση... Λες ότι είναι Ανθρωπος με Α κεφαλαίο, στο κείμενό σου όμως το Α αντιστοιχεί περισσότερο με "Αρρώστια"

Πάντως, δες και παρακάτω στα ιατρικά κείμενα: Αν είναι σε αρχικό στάδιο, μπορεί η διάνοιξη φλεβών (ΧΕΝΦΑ, CCSVI) να τον βοηθήσει: Κάνε του δώρο ένα ντόπλερ, για να τη διαγνώστε, δεν ξέρεις ποτέ, στην αρχή, αυτά απωθούν την εξέλιξη της αρρώστιας και ανακουφίζουν, κατά τα λεγόμενα αρκετών απ'όσους το έχουν δοκιμάσει


an gnwrises ypokrites k an8ropous p kanun glipsimo den simenei oti oti s pei o opoiosdipote ine eirwniko.
Είναι πράγματα που φαίνονται εκ του αποτελέσματος...
Chloe έγραψε:ton fakelo apo endiaferon 8elisa na ton dw..k den ton pira sta xeria m, parakalesa tin ypeu8ini na ton dei gia na mporesei na m eksigisei se ti katastasi vriskete...ksereis..pou k pou iparxoun an8ropoi p endiaferonte. an toso 8ymo exeis me tin koinonia tote lypame alla den mporw na kanw kati.

prin 1 mina ton gnwrisa, les na ine kali idea na tou protinw na me parei ston giatro mazi t??!! eleos, na niosei kalytera 8elw oxi xeirotera!
Αφού σου εμπιστεύτηκε τη σκπ, τι άλλο νομίζεις ότι είναι δηλαδή;
edw k ena mina mexri k me ameriki milisa gia na dw ti neotero exoun me tin ms..k den to lew gia na m poun bravo, se kanenan den exw pei tpt bc autos m to zitise k ine diko t prwsopiko 8ema. k erxese esy twra k eirwneuese? krima!
Μια στο καρφί και μια στο πέταλλο, έ; το'χεις δίπορτο... Δεν ειρωνεύομαι καθόλου, αλλά κάθε σου λέξη με κανει περισσότερο εξω φρενών

to exeis kanei diagwnismo etsi?opoios ponaei perissotero.
Δηλαδή τα ισοπεδώνεις όλα από πάνω, έ; Αυτός δεν είναι σε αδιέξοδο δηλαδή; Ούτε ψύλος στον κόρφο του... Από τη μια λες ότι θες να εχεις τη σκπ αντί γι αυτόν, κι από την άλλη αρνείσαι να δείς την κατάσταση...
den kserw esy posi an8ropia exeis alla prosopika para na vlepw kapion diko m na ypoferei protimw na to pernaw egw.
Δεν έχει νόημα να λέγονται τέτοια, στο επαναλαμβάνω... κάντον να καταλάβει ότι ΔΕΝ πονάει... ΜΠΟΡΕΙΣ;
k opos 8es mporeis na to eirwneuteis k auto. Δε χρειάζεται ταύτιση στον οίκτο, η καλοπροαίρετη στήριξη είναι υπεραρκετή, όταν αισθάνεται πως δεν έχει καμιά διαφορά μαζί σου, ότι τον βλέπεις για υγειή, και ότι τα όποια συμπτώματα, της σκπ οπως και τ'άλλα προβλήματα, είναι κάτι που θα διευθετήσετε μαζι... Είσαι διατεθειμενη να το ζήσεις αυτό;
Chloe έγραψε:thelw...den kserw an mporw
Εδώ είναι η διαφορά μας: Αυτός, ακόμα κι άν ξέρει ότι δε μπορεί, δεν έχει την επιλογή... ΕΣΥ την έχεις: Τέλος πάντων, δε θα κυκλοφοράει, απλούστατα, όσο πονηρός και νά'ναι... Εσύ τι ζητάς, την επιλογή να τον πετάξεις όταν θα σ'έχει περισσότερο ανάγκη; Και ξέρεις κάτι; Κι αυτός νομίζει ότι είναι υγειής ακόμα... ότι είναι άνθρωπος, με ή δίχως κεφαλαία...
:arrow: Eδώ είχε μπεί το τραγούδι του Καλατζή...
LL--MM έγραψε:
Chloe έγραψε:exeis black humor pantos :| to kserw oti exw tin epilogi..apla den kserw an mporw na kanw kati tetoio..
Δεν έχω καμία διάθεση ν'αστειευτώ: Γι αυτό να πατε μαζί στο γιατρό... να μη σου φαντάζει αυτό το όνομα σκπ για κάτι που δεν είναι... Δες το έτσι: κάποιος με πόδια θα σου'φευγε πιο εύκολα... :greetings-waveyellow: Αλλά δεστε και το φλεβικό θέμα, αν μπορείτε, έστω για ν'αποφύγετε την επιδείνωση...

k to xeirotero ine oti oso pernaei o kairos toso perissotero kollame o enas ston allo..k me tpt den 8elw na ton pligwsw..
Θα το κάνεις, όμως, αν γίνει κάτι τέτοιο, (ομελέτα δε γίνεται αν δε σπάσεις αυγά...) Βρε υγιείς, γιατί δε μπαίνετε ποτέ σας στη θέση μας; Ανθρωπος δεν είναι κι εκείνος; Αφου δε σου φτάνουν τα κεφαλαία να σε κρατήσουν μαζί του, γιατί δεν του λές την αλήθεια σου; (άσχετο άν του είναι επίπονη, προέχει ΑΥΤΗ στην απόφαση σου) Κεφαλαία ξεκεφαλαία, φέρσου του σα να ήταν άνθρωπος, τουλάχιστον, (αυτός νομίζει πως είναι)
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος LL--MM την Τετ Ιουν 27, 2012 12:34 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
 #74307  από Chloe
 Τετ Ιουν 27, 2012 12:02 am
Συγχαρητήρια..εισαι αξια στο ειδος σου βλεπω..τι να σου πω παιδακι μου..ανθρωποι σαν και εσενα με κανουν και ντρεπομαι που ειμαι ανθρωπος. μεχρι εκει φτανει η εξυπναδα σου η δεν εχεις τιποτα αλλο να κανεις και εισαι ολη μερα μπροστα στον υπολογιστη προσπαθοντας με το να μειωνεις ταχα τους αλλους να νιωθεις εσυ καλυτερα? να σου πω..παρε τηλεφωνο τηον/την ψυχολογο σου...θα χρειαστεις κι'αλλες θεραπειες. αντε...και εις ανωτερα!!
 #74308  από LL--MM
 Τετ Ιουν 27, 2012 12:19 am
Hans Chr. Andersen έγραψε:Έλα, τι μου λες; έχει πάρει την μορφή εφικτού; οι ίδιοι οι ασθενείς που μπαίνουν εδώ δεν διαβάζουν αυτά που έχουν αναρτηθεί κατα καιρούς για την διατροφή, για το υπερβαρικό οξυγόνο, για την ΧΕΝΦΑ; (εσύ την είπες πρώτη την κακιά τη λέξη, μη μου βάλετε πιπέρι στο δικό μου στόμα) έχει αλλάξει η εικόνα που έχουν για την αρρώστεια τους; δεν αλλάζει η εικόνα που έχουν οι ίδιοι οι ασθενείς, οι άμεσα ενδιαφερόμενοι δηλαδή, απ' όσα γράφονται για τη ΧΕΝΦΑ και το αυθαίρετο και την αντεπιστημονικότητα της αυτοανοσίας και περιμένεις να αλλάξει η εικόνα που έχουν οι υγιείς σύντροφοί τους για την σκλήρυνση;
Aυτό είπε η αφεντιά σου ότι έπρεπε να γίνει, και μου το καταλογίζεις από πάνω;

Επαναληψιμότητα έχει και η αντιμετώπιση του διαβήτη καθημερινή κιόλας, κι' όχι δύο, άντε τρεις φορές συνολικά όπως η αντιμετώπιση της ΧΕΝΦΑ, οπότε αφού αποφασίσατε να στήσετε δικαστήριο σε όσους δίνουν χυλόπιτα σε μας, λόγω της αρρώστειας μας και καλό είναι τουλάχιστον να είναι δίκαιες οι αποφάσεις σας και οι ηθικές καταδίκες, θα σας βοηθούσε πολύ να μάθετε αν το συγκεκριμένο άτομο που δικάζετε θα σκεφτόταν να στείλει τον σύντροφό της, αν δεν υπήρχε η διάγνωση της σκλήρυνσης, αν ο σύντροφος της δεν είχε διαγνωστεί με σκλήρυνση, αλλά με διαβήτη ή με αντιμετωπίσιμο πρόβλημα σε κάποιες φλέβες του λαιμού, που αν δεν αντιμετωπιστεί μπορεί να προκαλέσει αναπηρία.
Αν εξισώνονται οι αυτοενέσεις της ινσουλίνης με τη διάγνωση και την επέμβαση στις φλέβες; Γιατροί του Ευαγγελισμού "καταλογίζουν" αναπηρία σε "απλά" διαβητικούς - οι οποίοι γίνονται έξω φρενών με το χαρακτηρισμό, που θεωρούν ρετσινιά (έχουν, όμως, σίγουρο το 50άρι με τη διάγνωση και, με κάποια οπτικά ή άλλα προβλήματα, πιό σίγουρο το 67άρι με το νέο νομοθέτημα, οσοδήποτε απίστευτο. Βέβαια, επίδομα ΔΕΝ δικαιούνται)


Τώρα γι' αυτά που λες για το χάλασμα της ζαχαρένιας, να σου υπενθυμίσω ότι σε μια σχέση συμμετέχουν δύο (αν εξαιρέσουμε τα τρίγωνα και την περίπτωση του Νάρκισου). Αν κάποιος λοιπόν είναι κατακριτέος που η αγάπη του για τον σύντροφό του δεν είναι τόσο έντονη και τόσο δυνατή και τέτοιου είδους ώστε να υπερβαίνει την επιθυμία του να μη χαλάσει τη ζαχαρένια του (κανείς δεν θέλει να του χαλάει η ζαχαρένια του), τότε εξίσου κατακριτέος είναι και ο σύντροφος που βρίσκεται σε μια σχέση που τέτοια αγάπη δεν είναι το κυρίαρχο στοιχείο. Αν πάλι είναι το κυρίαρχο στοιχείο αλλά από την μεριά μόνο του συντρόφου (που αρρωσταίνει), τότε η σχέση είναι και πάλι ήδη προβληματική, αν κάποιος παραμένει σε μια προβληματική σχέση, μια προβληματική συνύπαρξη, τότε είναι εξίσου υπεύθυνος για την προβληματικότητα αυτής της σχέσης και άρα και για την χυλόπιτα που θα φάει όταν αρρωστήσει, αφού αυτή η χυλόπιτα είναι κομμάτι της προβληματικότητας της σχέσης (θα μπορούσε να τη φάει και για πολύ λιγότερο σοβαρούς λόγους και άσχετους από αρρώστεια, αλλά τότε υποθέτω ότι δεν θα βρισκόταν κανεις να κατακρίνει ηθικά αυτόν που εγκαταλείπει).
Αν δεν μπαίνει λοιπόν τέτοιο ζήτημα (εγώ τουλάχιστον δεν βάζω) ευθύνης για αυτόν που εγκαταλείπεται όταν αρρωσταίνει δεν μπαίνει ούτε γι' αυτόν που εγκαταλείπει αυτόν που αρρωσταίνει, παρεκτός αν έχει δώσει όρκο αιώνιας αγάπης.
Το ιατρικό απόρρητο ήταν το θέμα εδώ, και το κατά πόσο είναι λογικό το "έτερο ίμισυ" να ζητάει πληροφορίες πρώτα από καποιον ΕΚΤΟΣ του ενδιαφερόμενου.

Κι επειδή το κούρασα το ζήτημα με τα θεωρητικά (έχουν κι' αυτά την αξία τους όμως), στην πράξη, αν η σκλήρυνση ήταν αντιμετωπίσιμη, οι χυλόπιτες που θα τρώγαμε εξαιτίας της σκλήρυνσης θα ήταν πολύ λιγότερες και οι ασθενείς με σκλήρυνση που τρώνε χυλόπιτες εξαιτίας της σκλήρυνσης κι αυτοί επίσης θα ήταν πολύ λιγότεροι. Η σκλήρυνση δεν είναι αντιμετωπίσιμη εξαιτίας αυτών που έχουν αναλάβει την αντιμετώπισή της, άρα αυτοί που έχουν αναλάβει την αντιμετώπισή της και ενώ έχουν δεσμευτεί με όρκο ότι θα προσπαθούν να την αντιμετωπίσουν, φέρνουν εμπόδια σε κάθε πιθανότητα αποτελεσματικής αντιμετώπισής της, είναι πρακτικά και ηθικά υπεύθυνοι για τις χυλόπιτες και τα σουτ που τρώνε οι ασθενείς με σκλήρυνση.
Δεν ξέρω γιατί, αλλά ο τρόπος που γράφεις μου θυμίζει όλο και περισσότερο είτε καποιο χαρακτήρα των κόμιξ "Αστερίξ" είτε μιΑΑΑ... που δεν εμφανίζεται πλέον ούτε αυτή.
Chloe έγραψε:Συγχαρητήρια..εισαι αξια στο ειδος σου βλεπω..τι να σου πω παιδακι μου..ανθρωποι σαν και εσενα με κανουν και ντρεπομαι που ειμαι ανθρωπος. μεχρι εκει φτανει η εξυπναδα σου η δεν εχεις τιποτα αλλο να κανεις και εισαι ολη μερα μπροστα στον υπολογιστη προσπαθοντας με το να μειωνεις ταχα τους αλλους να νιωθεις εσυ καλυτερα? να σου πω..παρε τηλεφωνο τηον/την ψυχολογο σου...θα χρειαστεις κι'αλλες θεραπειες. αντε...και εις ανωτερα!!
Είπε ο γάιδαρος τον πετεινό κεφάλα... ΑΝΘΡΩΠΟΣ;;; μια παλιοϋποκρίτρια είσαι, ανθρώπινα χαρακτηριστικό κι αυτή. Πήγαινε εσύ, αν αισθάνεσαι μειωμενη, σου είχα πει ότι ΑΝ θεωρείς οτι η θέση σου είναι δίπλα στο Γ., θα έβρισκες φυσική στήριξη, αλλά εσυ δεν είναι αυτό που ψάχνεις. :snooty:

Η τελευταία απάντηση της Νιck. ήταν σαφώς περιεκτικότερη, ομολογώ...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος LL--MM την Δευ Ιούλ 02, 2012 12:06 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
 #74318  από LL--MM
 Τετ Ιουν 27, 2012 4:04 am
Hans Chr. Andersen έγραψε:Δεν ξέρω αν οι υγιείς μας βλέπουν σαν υπάνθρωπους και αν αυτό αποδεικνύεται από το πως αντιμετώπισε η Χ. τον Γ. όταν της είπε ότι έχει σκλήρυνση (το μόνο που αποδεικνύεται από την συμπεριφορά της, είναι ότι η Χ. δεν αγαπούσε τόσο και έτσι τον Γ. ώστε να μείνει μαζί του ενώ νόμιζε ότι μαζί του θα περάσει μίζερα και δυστυχισμένα εξαιτίας της σκλήρυνσης του Γ, ε τι να κάνουμε τώρα, είτε υγιής είτε άρρωστος κάποιος έχει πολύ περισσότερες πιθανότητες να περάσει δυστυχισμένα με ένα άρρωστο παρά με ένα υγιή, να πάρουμε την Χ. και να της βάλουμε κανα τσιπακι στο κεφάλι, να ερωτευτεί τον Γ;).
Φτου κι απ'αρχής, βαρέθηκα τα συνεχή copy-paste: Το ποιός αγαπάει ποιόν δεν αφορά κανέναν μας: Διατείνεται ότι "είναι Ανθρωπος με Α κεφαλαίο" αλλά ότι έχει κώλυμα λόγω σκπ

Ξέρω όμως ότι αυτοί που έχουν την ευθύνη για την αντιμετώπιση της σκλήρυνσης και αποφασίζουν ουσιαστικά για την αναπηρία μας ή τη λειτουργικότητά μας είναι αυτοί που μας καταντούν υπάνθρωπους.
Αν είναι σαφώς υπεύθυνοι για τις πρώτες, ομολογείς ότι ο κοινωνικός ρατσισμός εναντίον των σκληρυντικών είναι αποκλειστικό αποτέλεσμα των δικών τους ενεργειών.: Μακάρι να ήταν, θα μπορούσαμε να ζητήσουμε τεράστιες αποζημειώσεις, άν ήμασταν στις ΗΠΑ. Ο ρατσισμός όμως αυτός, σαφώς προϋπήρχε ακόμα και των ιντερφερονών, και σαφώς δεν περιορίζεται στη δική μας αρρώστια.

Εσύ στήνεις δίκες σε όσους υγιείς βλέπουν τους άρρωστους σαν υπάνθρωπους, λες και πρόκειται να λύσουμε εδώ τα προβλήματα του κοινωνικού ρατσισμού και των κοινωνικών διαχωρισμών και αποκλεισμών και λες και τέτοιες ρατσιστικές συμπεριφορές δεν συμβαίνουν ανάμεσα σε υγιείς ή ανάμεσα σε αρρώστους
Δηλαδή ο ρατσισμός είναι αποδεκτός μόνο για τους υγιείς; εκτός απ'όταν τον προκαλούν οι καταρτισμένοι, επειδή έχουν συμφέρον. Δεν είναι οι μόνοι που έχουν συμφέρον, και οι άλλοι είναι ρατσιστες και έχουν συμφέροντα. Και να μου λύσεις το φλεβικό προβλημα, η ρετσινιά της σκπ θα μείνει. Σημαίνει ότι ειναι αποδεκτή; Kαι δεν κάνω δίκες σε κανέναν: απλά, τ'αποτελέσματα παρμένουν, είτε τ'αναφέρω εγώ, είτε όχι.

Αλλά γιατί το κάνεις θέμα; αφού ο ρατσισμός είναι, όπως λές, η τελευταία "ΙΝ" εμπειρία, που το κακό να τη δοκιμάσουν οι υγιείς εν ήδει... :royalty-pharaoh: ή ακόμα και :teasing-nutkick:


αλλά δεν κάνεις κουβέντα για όσους καταντούν τους ασθενείς με σκλήρυνση υπάνθρωπους και είναι υπεύθυνοι που όταν κάποιος ακούσει ότι ο σύντροφός του έχει σκλήρυνση είναι πιθανό να το βάλει στα πόδια.
Αν είχες διαβάσει τα πόστ μου, πιο προσεκτικά, θα το έβλεπες ότι ποτέ δεν ισχυρίστηκα κάτι τέτοιο. Οπότε, θεωρείς αποδεκτή τη συμπεριφορά αυτήν. Ασφαλως, είναι κοινότατη, αλλά πόσο αποδεκτή είναι; Απάντησα ήδη στη Nick., (με εκείνην, μάλλον) πιο πάνω.

Τώρα για την παραβίαση του ιατρικού απόρρητου αν μπαίνει τέτοιο ζήτημα μπαίνει κυρίως για τον γιατρό, υποθέτω ότι ξέρεις ότι η παραβίαση του απόρρητου (της αλληλογραφίας ας πούμε ή των προσωπικών δεδομένων) ανάμεσα σε ζευγάρια είτε είναι ερωτευμένα είτε όχι δεν είναι και ότι καλύτερο βέβαια, αλλά δεν είναι και κάτι σπάνιο ούτε κάτι τόσο φοβερό, δεν ξεπερνάει τα όρια του ανεκτού ούτε ηθικά ούτε ανθρώπινα - ανθρωπιστικά, η συμπεριφορά όμως των γιατρών απέναντι στους ασθενείς με σκλήρυνση τα έχει ξεπεράσει προ πολλού και κατά πολύ αυτά τα όρια.
Το τι ξεπερνάει τα όρια του ανεκτού ή του ηθικού από που το συνάγεις; Φυσικά δε θα πάει κανένας στο αυτόφωρο (κι ούτε κι αυτό το ξέρουμε) αλλά υπονοεί την ενδεχόμενη, τουλάχιστον, διακοπή σχέσης. Τη σχέση μεταξύ "οικείων" και "μή οικείων" δεν την έβγαλα εγώ από την κοιλιά μου. Τον κώδικα δεοντολογίας τους τον παρέθεσα, για πειθαρχικές κυρώσεις βέβαια φαίνεται όντως χλωμό, αυτό δε σημαίνει ότι όοοολοι εδώ θεωρούν τη συμπεριφορά αυτή αποδεκτή, όπως είδες, εκτός αυτού, το ψάξιμο "πίσω από την πλάτη" δεν "ξενέρωσε" μόνο εμενα.
 #74348  από LL--MM
 Τετ Ιουν 27, 2012 3:12 pm
Hans Chr. Andersen έγραψε:Ε και λοιπόν; και εγώ θεωρώ τον εαυτό μου με άνθρωπο με Α κεφαλαίο, αλλά έχω κώλυμμα με την σκπ από την οποία πάσχω, γιατί μου δημιουργεί προβλήματα στην καθημερινότητά μου, δεν περνάω καθόλου καλά μέσα στην 'σκληρυντική καθημερινή πραγματικότητα" που με αναγκάζει να μη ζω σαν άνθρωπος με Α κεφαλαίο, αλλά σαν υπάνθρωπος, αν είχα τρόπο να ξεφύγω από αυτήν θα είχα ξεφύγει. Κι' αν το ποιος αγαπάει ποιον δεν αφορά κανένα μας, δεν αφορά επίσης κανένα μας ποιός και για ποιόν διατείνεται ότι είναι άνθρωπος με Α κεφαλαίο. Έτσι το μόνο που μας αφορά είναι αν η ΣΚΠ αποτελεί στην πραγματικότητα κώλυμα και ποιοί είναι οι υπεύθυνοι που η ΣΚΠ είναι στην πραγματικότητα κώλυμα.

Δεν ομολογώ τίποτα τέτοιο για τον κοινωνικό ρατσισμό, δεν μπορούμε να αναλύσουμε σε μια ιστοσελίδα τον ρατσισμό σαν κοινωνικό φαινόμενο ούτε είπα ότι υπεύθυνοι γι' αυτόν είναι αυτοί που αποφασίζουν, αλλά για παράδειγμα αν εσύ καταδικάζεις ηθικά τον υγιή που φοβάται να αγγίξει ένα φορέα του AIDS αλλά δεν λες κουβέντα για τον υπουργό που αποφάσισε την διαπόμπευση οροθετικών γυναικών, αυτό δεν αποτελεί ούτε κριτική ούτε άποψη για τον ρατσισμό.
Δεν είχα ιδέαν περί αυτού του υπουργού, που έγινε αυτό;

Ενδεικτικό ότι δεν εκφέρεις καμιά άποψη για τον ρατσισμό και το μόνο που κάνεις είναι να βαράς το σαμάρι ενω φταίει ο γάιδαρος (που δεν προχωράει), είναι αυτό που έγραψες "που το κακό να τη δοκιμάσουν οι υγιείς εν ήδει... :royalty-pharaoh: ή ακόμα και :teasing-nutkick:". Ξέρω γω, θέλεις να εκδικηθείς τους "υγιείς" που είσαι άρρωστη; μα δεν φταίνε αυτοί που πάσχεις από ΣΚΠ, ούτε που η ΣΚΠ δεν αντιμετωπίζεται αποτελεσματικά, άλλοι φταίνε γι' αυτό, αυτοί που έχουν αναλάβει την αντιμετώπιση της ΣΚΠ, που ναι μεν δεν είναι αυτοί που έχουν δημιουργήσει τον κοινωνικό ρατσισμό σε βάρος μας, αλλά με αυτά που δεν κάνουν, αν και είναι δεσμευμένοι να κάνουν και με αυτά που κάνουν, αν και είναι δεσμευμένοι να μην κάνουν, κρατούν αυτό τον ρατσισμό ζωντανό και ενεργό: αν η ΣΚΠ ήταν αυτή τη στιγμή αποδεκτή σαν μια αντιμετωπίσιμη, εξηγήσιμη, και γνωστής ή έστω ημίγνωστης αιτιολογίας αρρώστεια, αυτό αργά ή γρήγορα θα πέρναγε και στην κοινή (μη) γνώμη, ο κοινωνικός ρατσισμός σε βάρος μας θα περιοριζόταν. Εντάξει, ανθρώπινη είναι η ζήλεια ενός αρρώστου για κάποιον υγιή και το "γιατί σε μένα;" ακόμα και η κακία που μπορεί να νοιώσει ένας ασθενής για κάποιον υγιή, αλλά μη παρουσιάζεις κιόλας ότι δεν είναι τίποτα άλλο πέρα από συναίσθημα, σαν κριτική άποψη για τον κοινωνικό ρατσισμό.
Δεν πρόκειται για "εκδίκηση", πως θα μπορούσε να είναι, αφου δεν κάνει κανείς τίποτα κακό;;; Κριτική άποψη όμως είναι, και αφού ΕΣΥ ΛΕΣ ότι είναι αποδεκτό αυτό που γίνεται, πρέπει να είναι εξ ίσου αποδεκτό για όλους. Ως προς το "γιατί σε μένα", αποδεικνύεις ότι δε διάβασες τα ποστ μου επ'αυτού, οπότε δεν αναλλώνομαι πλέον επί του θέματος, είτε ήσουν εδώ με άλλο όνομα, είτε όχι.

Δεν είναι θέμα ζήλειας, απλά ισότητας/αμοιβαιότητας.


Τώρα αν βάζεις γενικότερο ζήτημα επίλυσης του προβλήματος του ρατσισμού, ε σε αυτή τη περίπτωση το μόνο που μπορώ να σου πω είναι ότι επειδή ο ρατσισμός είναι διαχρονικός και βρίσκεται μέσα στις δομές του πολιτισμού, η επίλυση αυτού του προβλήματος προυποθέτει πολιτισμική ανατροπή, μέχρι τότε το καλύτερο που μπορούμε να πετύχουμε είναι να περιοριστούν οι αφορμές να εκφράζεται και να εκδηλώνεται, σε ότι δηλαδή έχει να κάνει με την νόσο από την οποία πάσχουμε, την ΣΚΠ, να γίνει και επίσημα αποδεκτή σαν αυτό που είναι στην πραγματικότητα, γνωστής αιτιολογίας, εξηγήσιμη και (αυτό που κυρίως μας ενδιαφέρει) αντιμετωπίσιμη. Για να στο πω αλλιώς το πρόβλημα σου και δικό μου επίσης δεν θα αρχίσει να αντιμετωπίζεται αν η κάθε Χ. δεν δίνει χυλόπιτα στον κάθε Γ., όταν μαθαίνει ότι έχει ΣΚΠ, αλλά αν αυτοί που έχουν δεσμευτεί να προσπαθήσουν να αντιμετωπίσουν την σκλήρυνση, προσπαθήσουν να την αντιμετωπίσουν ή τουλάχιστον σταματήσουν να φέρνουν εμπόδια σε κάθε ενδεχόμενο αποτελεσματικής αντιμετώπισής της.
Εδώ η λέπρα είναι πλέον απολύτως αντιμετωπίσημη τόσα χρόνια τώρα, οι εκφράσεις όμως μένουν. Εκτός αυτού, οι "δεσμευμένοι" που αναφέρεις, δεσμεύονται πρώτα από τις ανάγκες τους, και όχι από τις ειδικές δικές μας. Όπως είπε και ο Αμλετ, "All the rest is silence". Iδίως που η σαπίλα στο βασίλειό μας είναι ήδη γνωστή...
 #74352  από elina
 Τετ Ιουν 27, 2012 4:55 pm
Συγνώμη, αλλά ΑΡΝΟΥΜΑΙ κατηγορηματικά να δεχτώ ότι μπορεί να γίνεται συζήτηση και υπερανάλυση για τον διαχωρισμό σε κατηγορίες υγιών-ασθενών και την πιθανότητα κακίας των ασθενών έναντι των υγιών ανθρώπων!!!!!
Εάν κάποιος αισθάνεται κακία, τότε έχει πρόβλημα αυτός ο ίδιος ως μονάδα, σε καμία περίπτωση δεν δέχομαι ότι μπορεί έστω και να υπονοηθεί ότι η κακία χαρακτηρίζει ως συναίσθημα γενικότερα ανθρώπους που πάσχουν! Από οποιαδήποτε ασθένεια!

Φταίει τελικά για όλα αυτά που συμβαίνουν στη ζωή του καθενός μας μόνον η ΣΚΠ;;;;;
 #74370  από ΑΝΤΙΓΟΝAKI
 Πέμ Ιουν 28, 2012 12:02 am
Θέλω να σας εκθέσω καποια προσωπική μου εμπειρία.
Μία γνωστή μου (με πτυχίο πανεπιστημίου) "ενθουσιάστηκε" με έναν άνδρα που μόλις και μετά βίας είχε απολυτήριο γυμνασίου. Μετά από κυνηγητό (δικό του) τον παντρεύτηκε, νομίζοντας ότι θα την κάνει "βασίλισσα". Κατά τη βραχεία διάρκεια του γάμου τους, η γυναίκα δεν ανέχονταν κανένα ανθρώπινο ελάττωμα του άντρα της. Ακόμη και το ροχαλητό του, την εκνεύριζε. Μέσα της κυριαρχούσε το αίσθημα: "έκανα μία μεγάλη υποχώρηση (του πτυχίου) και σε παντρεύτηκα. Δεν ανέχομαι τίποτε άλλο από εσένα. Πρέπει σε όλα τα άλλα να είσαι τέλειος και να μου τα φέρνεις όλα στο πιάτο". Ο άντρας της καταλάβαινε αυτή την υποσυνείδητη συμπεριφορά της και της έβγαζε τα χειρότερα συμπλέγματα (κόμπλεξ) που μπορεί να φανταστεί άνθρωπος. Βεβαίως χώρισαν με άσχημο τρόπο.

Χλόη, ήδη κάνεις μεγάλες εκπτώσεις στα θέλω σου. Δεν θα ευτυχήσεις μαζί του, ακόμη κι αν έχει γίνει λάθος διάγνωση. Υποσυνείδητα θα του προσάπτεις ότι "θυσιάστηκες" για αυτόν. Κι εκείνος συναισθανόμενος τη στάση σου θα σε τιμωρεί συνεχώς για αυτή την ψυχική σου (απολύτως ανθρώπινη) διάθεση.
Πρόσεξε μήπως η θυσία σου αυτή πάει στράφι και δυστυχήσετε τελικά και οι δύο.

Μία γνώμη σου γράφω μόνο και να ξέρεις ότι είμαι πάσχουσα.
Αν θες σκέψου τα σοβαρά και αναζήτησε την βοήθεια ψυχολόγου.
Δεν είναι επιλήψιμα τα συναισθήματα των ανθρώπων. Επιλήψιμο είναι να τα παραγνωρίζει κανείς, ενώ θα μπορούσε να τα ερμηνεύσει σωστά και να αποφύγει τα λάθη.
 #74374  από LL--MM
 Πέμ Ιουν 28, 2012 3:36 am
Hans Chr. Andersen έγραψε:Αποδεκτή είναι (από εμένα τουλάχιστον) η κακία σου για τους υγιείς, σαν κακία όμως, όχι σαν κριτική άποψη (σε τι ακριβώς άσκησες κριτική; στην επιθυμία της Χ. να μην χαλάσει τη ζαχαρένια της; τι είδους κριτική μπορεί να ασκηθεί στην επιθυμία κάποιου να περνάει καλά; τι είναι ετούτο; η ηθική της μιζέριας και της δυστυχίας;
Tα παραλές, παραμυθά: Αποδεκτή η κακία δε θα έπρεπε να είναι ποτέ, άσχετα άν, από απόλυτη έλλειψη δυνατότητας αλλαγής απαράδεκτης κατάστασης μέχρι και για λόγους συχνότητας και βολέματος, γίνεται αποδεκτή χάριν ενός κακοπροαίρετου ωχαδερφισμού.

Κατά τη λογική αυτή, αφού κανένας δεν κάνει κανένα κακό, πως χαρακτηριζεις "κακιά" την άποψή μου, επειδή μου χαλούσε εμένα τη ζαχαρένια όχι το να κοιτάει μόνο τη δική της, αλλά και να μη δεήσει αυτή καν να τον ρωτήσει αν μπορούσε να κάνει τίποτα, αλλά να παριστάνει τη CIA και την KGB αποκαλώντας την ενέργεια αυτήν ...ενδιαφέρον;

Κι επι της ουσίας, δηλαδή, καταλογίζεις μιζέρια και δυστυχία σ'αυτούς που ανάρτησαν τα πολύ πρώτα ποστ. Δεν ξέρω άν είναι χαζοί ή ανήθικοι κατά τη λογική σου, αλλά εμένα ισα-ίσα μου φαίνεται αν όχι ότι αποκλείουν, αλλα τουλάχιστον περιορίζουν κατα δυνατόν, τη μιζέρια και τη δυστυχία.


στο ότι δεν θέλει να ζήσει τα πραγματικά καθημερινά προβληματα που δημιουργεί μια βαριά αρρώστεια στους γύρω από τον ασθενή; στο ότι δεν αγαπάει τον Γ. τόσο και έτσι ώστε να μη φοβηθεί να πέσει με τα μούτρα στη μιζέρια και τη δυστυχία της ΣΚΠ;).
Τι να σου πω, αυτή λέει ότι τον θεωρεί Ανθρωπο με Α κεφαλαίο, εγώ δεν τον είδα ποτέ...

Και επίσης αποδεκτό είναι (από εμένα) και μέσα στα πλάισια του είδους της ισότητας και αμοιβαιότητας που διεκδικείς, να εγκαταλείψεις τον υγιή σύντροφό σου, επειδή η υγεία του είναι πρόβλημα και για την δική σου καθημερινή πραγματικότητα (δεν ξέρω βέβαια πως μπορεί να γίνει αυτό, να προκαλέσει η υγεία προβλήματα, αλλά για να το λες εσύ κάτι θα ξέρεις).
Είπα εγώ ποτέ κάτι τέτοιο; :roll: :roll: :roll: και δε διεκδικώ τίποτα, αλλά άμα ο υγειής προφασίζεται την υγεία του για ν'απομακρυνθεί, δε φταίει η υγεία καθ'αυτή, αλλά ο ίδιος, το ποιός εγκαταλείπει ποιόν λοιπόν είναι αυτονόητο. Υπονοείς ότι ο πάσχων θα ζηλεψει τη μόνη υγεία; Αυθαίρετο υπονοούμενο, "if there ever was any"... αντίθετα, θα ταυτιστεί με αυτήν, ώστε να νοιώσει καλύτερα...

Αλλά δεν είναι αποδεκτό (από εμένα), ανεξάρτητα από το αν γίνεται από κακία, από ρατσισμό, για τα φράγκα ή από βλακεία, να εμποδίζει κάποιος την αντιμετώπιση κάποιας αρρώστειας (αν έχει κιόλας δεσμευτεί με όρκο να προσπαθεί να την αντιμετωπίσει, θα έπρεπε για σένα που βάζεις ηθικό ζητήμα στην εγκατάλειψη ενός ασθενή από τον ερωτικό του σύντροφο ακόμα κι' αν δεν έχει δώσει όρκο αιώνιας αγάπης, αυτό το πάτημα του όρκου του Ιπποκράτη, να αποτελεί μέγα ηθικό ζήτημα).
Tόσο διαφορετικές περιπτώσεις και τόσο όμοιες όμως: Οι "φίλοι μας" οι γάλλοι λένε, βέβαια, ότι δε μπορείς να συγκρίνεις μήλα με αχλάδια: Εντελώς διαφορετικό φρούτο η κάθε εγκατάλειψη: Το γεγονός ότι στο εξωτερικό ένας από τους ακατανόμαστους μου ξεφούρνισε ότι η αφεντιά του κατάφερε, λέει, τα τελευταία χρόνια, να ...απωθήσει κατά δύο χρόνια το όριο της ανθρώπινης ζωής (χ....ήκαμε, η κατάστασή μας μας αφορά εμάς), αλλά δεν καταλαβαίνω γιατι τέτοιες κακοήθειες πρέπει να κάνουν αναγκαστικά την όποια Χλόη καλύτερη: Πιθανόν κι αυτός να έκανε τα ίδια στην προσωπική του ζωή, και άν η Χλοη γινόταν "σαν αυτούς" κι εφάρμοζε το ίδιο σκεπτικό που εφάρμοσε στον ιδιωτικό της τομέα θα έκανε ακριβώς τα ίδια πράγματα με δαύτους, σε μεγαλύτερες διαστάσεις. Τόσο διαφορετικά, αλλά τόσο όμοια... Η διαφορά δεν είναι παρά ποσοτική.
Κι άλλη μια γαλλική ρήση: "Ο που κλέψει το αυγό, κλέβει και το βόδι"


Πάντως μην ανησυχείς για τις εκφράσεις,
γιατί η ρατσιστική αντιμετώπιση των ασθενών με ΣΚΠ, αν και όταν γίνει η ΣΚΠ αντιμετωπίσιμη και βγει έξω από τη σφαίρα του μυστήριου και του ανεξήγητου, το πιο πιθανό είναι να μην αφήσει λεκτικά ρατσιστικά κατάλοιπα (άλλωστε και δεν υπάρχουν αυτή τη στιγμη ρατσιστικές λεκτικές εκφράσεις για τους ασθενείς με ΣΚΠ και ο όρος ΣΚΠ, όταν γίνει αντιμετωπίσιμη, θα βρίσκεται μόνο στα λεξικά, γιατί ο όρος που θα τρέχει θα είναι ΧΕΝΦΑ), όπως άφησε η ρατσιστική αντιμετώπιση των χανσενικών, για τον απλούστατο λόγο ότι δεν είναι τέτοιας έντασης και τέτοιου είδους όπως ήταν των χανσενικών ασθενών (που σε πολλές χώρες, όπως η Ινδία ακόμα καλά κρατεί), εκτός κι αν ξέρεις κανένα ιστορικό προηγούμενο μαζικού εκτοπισμού σκληρυντικών ασθενών στο "νησι" και σε περιοχές μακρυα από "υγιείς"
και κυρίως, γιατι το πρόβλημα του ρατσισμού δεν είναι τόσο στις λεκτικές όσο στις πραγματικές εκφράσεις του (αυτές που δημιουργούν πραγματικότητα).
Εδώ συμφωνώ, βέβαια, αλλά τι τα θές, δεν είμαι και Μπαμπινιώτης...

Κι όσο για τα ανεγδήγητα του τύπου "θα ήθελα να ήμουν εγώ άρρωστη αντί γι αυτόν" έτσι, ξέροντας πως ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ, να μας το παίξει και ηρωΐδα. Για τα παιδιά και τα εγγόνια για τα οποία θέλω το καλύτερο, ξέρω ότι αν βρούν ανθρώπους, ακόμα και στο καροτσάκι, είναι αυτονόητο ότι δε θα δείξουν σε κάποιον ότι ΦΤΑΙΕΙ επειδή δεν είναι τέλειος, όπως ειπε το Αντιγονάκι.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος LL--MM την Δευ Ιούλ 02, 2012 12:14 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
 #74384  από Nick.
 Πέμ Ιουν 28, 2012 10:50 am
Hans Chr. Andersen έγραψε:Εμένα πάλι με χαλάει η φάτσα του γείτονα μου όταν τη βλέπω και αντίθετα μου φτιάχνει η μέρα όταν βλέπω το πρόσωπο της γειτόνισσας μου. Ακόμα με χαλάει κι όταν βλέπω και ακούω για ανθρώπους που δεν μπορούν να νοιώσουν βαθιά και έντονα συναισθήματα αγάπης και νοιώθω ωραία όταν βλέπω και ακούω για ανθρώπους που ο έρωτας τους είναι τόσο δυνατός που μπορούν να γυρίσουν τη γη ανάποδα για να βρουν τη λύση στο πρόβλημα του/της συντρόφου τους. Η κακία πάλι όταν δεν απλώνει χέρι στις ζωές των άλλων μου είναι τελείως αδιάφορη, όπως αδιάφορη μου είναι και η καλοσύνη, όταν δεν μπορεί να προσφέρει τίποτα σε κανένα. Τίποτα όμως από αυτά δεν έχει να κάνει με την ΣΚΠ, ούτε η κακία και η καλοσύνη ούτε η αδιαφορία μου για την κακία και την καλοσύνη ούτε τα χαλάσματα μου (για τα οποία παρεπιπτόντως δεν έχουν καμιά ευθύνη οι άλλοι) ούτε τα φτιαξίματα μου ούτε η σκ.τόφατσα του γείτονά μου ούτε το όμορφο πρόσωπο της γειτόνισσας μου ούτε η ικανότητα κάποιου να ερωτευθεί βαθιά ούτε η ανικανότητα κάποιου άλλου να αγαπήσει.
Κι όμως, νομίζω πως εδώ το "δικαστήριο" που στήθηκε αυτό ακριβώς δικάζει. Την ικανότητα κάποιων και την ανικανότητα κάποιων άλλων να λειτουργούν με το συναίσθημα και με δύναμη ψυχής.
Κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει ότι η καλοσύνη που δεν προσφέρει τίποτα σε κανέναν είναι θεμιτή, ενώ η κακία που δεν απλώνει χέρι στις ζωές των άλλων δυνητικά επικίνδυνη.
Πάντα θα υπάρχουν όμορφες γυναίκες που ερωτεύονται σκατόφατσες, ευτυχώς.
Hans Chr. Andersen έγραψε:Επί της ουσίας δεν έχεις γράψει τίποτα, καμία άποψη για τη ΣΚΠ και τις ερωτικές σχέσεις, ότι έχεις γράψει είναι κουτσομπολίστικα σχόλια για την Χ. σωστά ή λάθος, δεν έχει καμιά σημασία.
Θα σε ρωτήσω λοιπόν για την ΣΚΠ (με αφορμή την Χ. και όχι για την Χ., δεν με αφορούν οι ενοχές της, δεν θα πω ότι έκανε σωστά και καλά, δεν θα πω ότι έκανε λάθος και κακά, δεν με αφορά σαν ασθενή με ΣΚΠ η συμπεριφορά της, δεν αφορά την ίδια την ΣΚΠ, έτυχε αυτός που του συμπεριφέρθηκε έτσι να πάσχει από ΣΚΠ, την ίδια συμπεριφορά θα μπορούσε να έχει η ίδια ή κάποια άλλη, αν μάθαινε ότι ο Γ. είναι χρήστης, ότι ήταν αλκοολικός, ότι είναι χαρτοπαίκτης, ότι είναι τσιγγάνος, ότι έχει κάνει φυλακή, ότι τα είχε πριν 2 χρόνια με τη γνωστή της που δεν χωνεύει, ότι είχε “πάει” στο παρελθόν με άντρα, ότι έχει περάσει ηπατίτιδα...ότι...ότι...ότι...)
Ε, καλά τωρά τί σχέση έχει μία πάθηση με μία κατάχρηση. Δηλαδή ο σκληρυντικός προσομοιάζεται με τον αλκοολικό, το πρεζάκι, τον χαρτοπαίκτη, τον ποινικό? Νομίζω πως κάτι άλλο έπρεπε να αναφέρεις.
Hans Chr. Andersen έγραψε:Οι ερωτήσεις για την ΣΚΠ και τις σχέσεις:
1) Αν η ΣΚΠ ήταν νόσος επίσημα αποδεκτή σαν εξηγήσιμη, γνωστής αιτιολογίας και αντιμετωπίσιμη και κυρίως αν είχε αρχίσει στην πράξη να αντιμετωπίζεται αποτελεσματικά για όλους τους ασθενείς με ΣΚΠ, θα είχε αλλάξει η εικόνα της κοινής γνώμης προς το καλύτερο για την ΣΚΠ, ναι ή όχι;
2) Αυτή η αλλαγή προς το καλύτερο της εικόνας που έχει η κοινή γνώμη για την ΣΚΠ, θα περιόριζε τις πιθανότητες να εγκαταλείψει κάποιος/α την/τον σύντροφό του όταν μάθαινε ότι πάσχει από ΣΚΠ, ναι ή όχι;
3) Άρα το γεγονός ότι δεν έχει αρχίσει ακόμα να αντιμετωπίζεται αποτελεσματικά η ΣΚΠ, είναι ένας καθοριστικός παράγοντας για το ότι δεν έχουν περιοριστεί οι πιθανότητες εγκατάλειψης των σκληρυντικών ασθενών από τους συντρόφους τους, ναι ή όχι;
4) Τι και ποιοι είναι υπεύθυνοι που δεν έχει αρχίσει ακόμα να αντιμετωπίζεται αποτελεσματικά η ΣΚΠ για όλους τους ασθενείς και άρα υπεύθυνοι που δεν έχουν περιοριστεί οι πιθανότητες εγκατάλειψης των σκληρυντικών ασθενών από τους συντρόφους τους;

Υ.Γ. Η αρνητική κριτική στην επιθυμία των ανθρώπων να περνάν καλά περιορίζει την μιζέρια και την δυστυχία, όσο και μια κουτουλιά στον τοίχο περιορίζει τον πονοκέφαλο.
1) Όχι απαραίτητα, για κάποιους ναι, για κάποιους όχι. Αν φτάσει, βέβαια η ΣΚΠ να είναι εξηγήσιμη και αντιμετωπίσιμη όσο η γρίπη, ναι.
2) Είναι πολλοί οι παράγοντες που καθορίζουν το αν κάποιος σύντροφος θα χωρίσει ή όχι. Αν για παράδειγμα ο Γ. ήταν εκατομμυριούχος, δεν νομίζω ότι θα πείραζε την Χ. το ότι έχει ΣΚΠ. Και βασικά νομίζω ότι η χειρότερη αρρώστια είναι η φτώχεια, και όλα (για τους συντρόφους, όχι για τους πάσχοντες) από εκεί αρχίζουν και εκεί τελειώνουν. Η κληρονομικότητα είναι ένας δεύτερος βασικός παράγοντας και μετά, σε τρίτη μοίρα, η κλινική κατάσταση του ασθενή.
3) Η κοινή γνώμη θέλει τους δυνατούς. Πρέπει να έχεις επιφάνεια. Ή θα είσαι όμορφος, γερός, πλούσιος, μορφωμένος, επιτυχημένος, έξυπνος. Εκεί παίζεται το παιχνίδι.
4) Εστω και ότι υπάρχουν συγκεκριμένες "καρέκλες" που αν και μπορεί η ΣΚΠ να γίνει παρελθόν από ανίατη νόσος, αυτές το εμποδίζουν. Καί? Το θέμα μας δεν είναι γιατί να μην είμαστε υγιείς προκειμένου να έχουμε σύντροφο, αλλά γιατί να μην μπορούμε να έχουμε σύντροφο ενώ δεν είμαστε υγιείς.
Όλοι έχουν το δικαίωμα να περνάν καλά. Και ας μην ξεχνάμε τους νόμους της φυσικής επιλογής που μέσα στους αιώνες "βελτίωσαν" το ανθρώπινο είδος. Σαφώς και δεν μπορούμε να πούμε ότι είναι ρατσισμός η ενστικτώδη αναζήτηση του ανθρώπου για το καλύτερο και δυνατότερο γονίδιο στο ζευγάρωμα.
Το πρόβλημα σε αυτό το θέμα (αν θυμάμαι καλά) δεν είναι το δικαίωμα να διαλέξεις αν θα μείνεις ή όχι, αλλά ο τρόπος που συναναστρέφεσαι κάποιον όταν σου λέει ότι έχει ΣΚΠ.