• Τρέξιμο

  • Διατροφή, βιταμίνες, αντιοξείδωση και ευεργετική σωματική άσκηση για την αντιμετώπιση της νόσου.
Διατροφή, βιταμίνες, αντιοξείδωση και ευεργετική σωματική άσκηση για την αντιμετώπιση της νόσου.
 #134319  από Manoliossss
 Δευ Αύγ 23, 2021 7:26 pm
Γεια χαρά παιδιά!Μετα την διάγνωση ότι πάσχω από σκπ , ξεκινησα tecfidera εδώ και 1,5 μήνα!Το σύμπτωμα που είχα ήταν μουδιασμένο χερι(πολλλυυυυ μουδιασμένο )και τώρα έχει ξεμουδιασει σε ένα ποσοστό 85%!Εγω γενικα ημουν άνθρωπος που μέχρι τον Μάιο ,όπου ξεκίνησε και το μούδιασμα ,πήγαινα για τρέξιμο 3-4 φορές την εβδομάδα και έκανα 10-13 χιλιόμετρα την φορά! Επειδή νιώθω καλύτερα θέλω να ξαναξεκινησω να τρέχω.Αρχικά σαν άσκηση θεωρείτε πως βοηθάει; Επίσης εγώ πήγαινα σχεδόν πάντα στα κόκκινα σε παλμούς κλπ,δεν το έκανα επίτηδες αλλά γενικά επειδή είναι νευρικός σαν χαρακτήρας δεν μπορούσα το χαλλλλαροοο!Τωρα η αλήθεια είναι Ότι πρέπει να αλλάξω στάση και να προσαρμοστώ σε πιο χαλαρούς ρυθμούς αλλά όσον αφορά το τρέξιμο δεν ξέρω αν μπορω.Θεωρείται πως θα βλαψω τον εαυτό μου αν πηγαίνω για τρέξιμο σε πιο εντονο ρυθμό; (Σήμερα πήγα δοκιμαστικά κι ενώ είχα στο μυαλό μου να πηγαίνω χαλαρά ,είδα ότι άθελα μου ξέφυγα !! Βάρεσα 200 παλμούς και μ έπιασα να πηγαίνω αρκετά γρήγορα :smile-devil: ) Μήπως να κοιτάξω για άλλης μορφής άσκηση;Κανένα ποδηλατάκι πχ ;Ή κανένα ελλειπτικό,ή κωπηλατικό ;
Σορρυ για το σεντονάκι!! 😎
 #134326  από litsa
 Τρί Αύγ 24, 2021 3:46 pm
γεια!
μπάνιο στη θάλασσα ίσως βοηθούσε αρχικά και στη συνέχεια που θα είναι πιο δροσερά
αρχισε σταδιακά το τρέξιμο
τόσο όσο όμως
όλα με μέτρο και σιγά σιγά θα δεις πως θα το πας
 #134327  από Manoliossss
 Τετ Αύγ 25, 2021 8:31 am
Καλημέρα κι ευχαριστώ για την απάντηση !Η αλήθεια είναι ότι μ αρέσει πολύ το κολύμπι στην θάλασσα αλλά δυστυχώς η κοντινότερη βρίσκεται στα 40 λεπτά και ειδικά με το ωράριο εργασίας που έχω κι επιστρέφω σπίτι στις 18:30-19:00 δεν βολεύει καθόλου.Θα ξεκινήσω το τρέξιμο ξανά και θα προσπαθήσω να είναι συγκρατημένος και να το πάω σιγά σιγά..
 #134338  από Στάθης
 Σάβ Αύγ 28, 2021 8:38 am
Manoliossss έγραψε: Τετ Αύγ 25, 2021 8:31 am Καλημέρα κι ευχαριστώ για την απάντηση !Η αλήθεια είναι ότι μ αρέσει πολύ το κολύμπι στην θάλασσα αλλά δυστυχώς η κοντινότερη βρίσκεται στα 40 λεπτά και ειδικά με το ωράριο εργασίας που έχω κι επιστρέφω σπίτι στις 18:30-19:00 δεν βολεύει καθόλου.Θα ξεκινήσω το τρέξιμο ξανά και θα προσπαθήσω να είναι συγκρατημένος και να το πάω σιγά σιγά..

Γεια σου Manolio, η άσκηση σε συνδυασμό με την καλή διατροφή, είναι βάλσαμο για την πάθησή μας. Καλό είναι σιγά σιγά να προσαρμόζουμε την γυμναστική μας με τα δεδομένα του νευρικού μας, σημαντικό επίσης είναι να μην φοβόμαστε να ανεβάζουμε και λίγο παλμούς.

Το κυκλοφορικό μας το χρειάζεται που και που, απλά η ζέστη είναι που μας καταπονεί, οπότε εκεί είναι που θα προσέχουμε. Είναι ο λόγος γιατί το κολύμπι είναι η τέλεια και πιο δροσερή γυμναστική για το νευρικό. Εν τέλη, ότι κάνουμε καλό είναι. Η οκνηρία, η τεμπελιά και η καταστολή είναι που μας νεκρώνουν.

Ψυχολογία - Άσκηση - Διατροφή, μεγάλο κέρδος η καθημερινή μας σχέση σε αυτούς τους τομείς !
 #134367  από Manoliossss
 Τρί Σεπ 07, 2021 11:16 am
Στάθης έγραψε: Σάβ Αύγ 28, 2021 8:38 am
Manoliossss έγραψε: Τετ Αύγ 25, 2021 8:31 am Καλημέρα κι ευχαριστώ για την απάντηση !Η αλήθεια είναι ότι μ αρέσει πολύ το κολύμπι στην θάλασσα αλλά δυστυχώς η κοντινότερη βρίσκεται στα 40 λεπτά και ειδικά με το ωράριο εργασίας που έχω κι επιστρέφω σπίτι στις 18:30-19:00 δεν βολεύει καθόλου.Θα ξεκινήσω το τρέξιμο ξανά και θα προσπαθήσω να είναι συγκρατημένος και να το πάω σιγά σιγά..

Γεια σου Manolio, η άσκηση σε συνδυασμό με την καλή διατροφή, είναι βάλσαμο για την πάθησή μας. Καλό είναι σιγά σιγά να προσαρμόζουμε την γυμναστική μας με τα δεδομένα του νευρικού μας, σημαντικό επίσης είναι να μην φοβόμαστε να ανεβάζουμε και λίγο παλμούς.

Το κυκλοφορικό μας το χρειάζεται που και που, απλά η ζέστη είναι που μας καταπονεί, οπότε εκεί είναι που θα προσέχουμε. Είναι ο λόγος γιατί το κολύμπι είναι η τέλεια και πιο δροσερή γυμναστική για το νευρικό. Εν τέλη, ότι κάνουμε καλό είναι. Η οκνηρία, η τεμπελιά και η καταστολή είναι που μας νεκρώνουν.

Ψυχολογία - Άσκηση - Διατροφή, μεγάλο κέρδος η καθημερινή μας σχέση σε αυτούς τους τομείς !
Αν και με λίγη καθυστέρηση σ ευχαριστώ πολύ για την απάντηση!Παντως Στάθη η συμβολή σου στο forum νομίζω ότι είναι τεράστια!Ολες σου οι απαντήσεις είναι πάντα απλές , τεκμηριωμένες ,όμορφα διατυπωμένες και δίνουν πολύ θετική ενέργεια και δύναμη! :smile-muscle: