• Η Novartis επιβεβαίωσε θάνατο μετά την πρώτη δόση

• Συζητήσεις για το πρώτο φάρμακο σε χάπι γνωστό ως Gilenya (φιγκολιμόδη) για την θεραπεία της πολλαπλής σκλήρυνσης.
Συζητήσεις για το πρώτο φάρμακο σε χάπι γνωστό ως Gilenya (φιγκολιμόδη) για την θεραπεία της πολλαπλής σκλήρυνσης.
 #66503  από mitsos
 Τρί Ιαν 17, 2012 7:20 am
Pf...se 3 wres tha parw prwti fora t xapi...elpizw na min pesw apo kamia skala kai kontepsw na pethanw:-P pantwss an den exete nea mou stis epomenes 48 wres(diplasiazw to perithwrio thanatou),arxiste na me klaite xd...
 #66512  από ΑΝΝΑ59
 Τρί Ιαν 17, 2012 10:00 am
mitsos έγραψε:Pf...se 3 wres tha parw prwti fora t xapi...elpizw na min pesw apo kamia skala kai kontepsw na pethanw:-P pantwss an den exete nea mou stis epomenes 48 wres(diplasiazw to perithwrio thanatou),arxiste na me klaite xd...
:teasing-neener: :teasing-neener: :teasing-neener: ΝΑ ΠΑΝΕ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΜΗΤΣΟΥΛΗ.... :romance-kisscheek: :romance-kisscheek: :romance-kisscheek: Περιμενουμε τα (καλα) νεα σου :greetings-waveyellow:
 #66554  από billios
 Τρί Ιαν 17, 2012 11:08 pm
mitsos έγραψε:Pf...se 3 wres tha parw prwti fora t xapi...elpizw na min pesw apo kamia skala kai kontepsw na pethanw:-P pantwss an den exete nea mou stis epomenes 48 wres(diplasiazw to perithwrio thanatou),arxiste na me klaite xd...

Περιμενουμε νεα σου,θα πανε ολα καλα.
Εγω να ξερεις εχω παντα στο ψυγειο ενα φαγκρι για ωρα αναγκης ;)
 #66609  από mitsos
 Τετ Ιαν 18, 2012 10:48 pm
:text-thankyouyellow: Euxaristw polu gia to endiaferon:-) telika ola kalaa pigan...oi sfugmoi m paremeinan statheroi stous 75....genika oute ponokefalo oute tpt dn m prokalese...alla smr ksupnisa me moudiasmena podia kai thampwma sto deksi mati...mallon tha etuxe...;-) sas euxomai ta kalutera..