• υποτροπή μετά απο κορτιζόνη??

  • Ανοιχτή συζήτηση πάνω στα ποικίλα συμπτώματα και τις υποτροπές που προκαλεί η ΣΚΠ.
Ανοιχτή συζήτηση πάνω στα ποικίλα συμπτώματα και τις υποτροπές που προκαλεί η ΣΚΠ.
 #102757  από Βασιλικη T.
 Τετ Μάιος 14, 2014 9:14 pm
καλησπέρα βρε παιδιά!!!

λοιπόν είναι η δεύτερη φορά που παίρνω κορτιζόνη για ώση στη θωρακική μοίρα (μουδιασμα στο πόδι). Έκανα 3 μέρες ενδοφλέβια και ενω το μουδιασμα πέρασε...εχω κατι τσιγκλιες στο πόδι και τρομερό πόνο/φουσκωμα στο στομάχι...επίσης αισθανομαι πως το μουδιασμα ξανα έρχεται (ειναι αυτο δυνατό?).... είμαι τρελλη??? Ο νευρολόγος μου λέει πως ο πόνος δεν εχει να κάνει με σκπ και πως το στομαχι δεν είναι παρενέργεια της κορτιζόνης... βλέπω φαντασματα μάλλον ε?

σας εχει τύχει ποτέ να υποτροπιάσει μετά απο θεραπεια κορτιζόνης?


thanksssss....
 #102758  από Dhm
 Τετ Μάιος 14, 2014 9:31 pm
Ίσως οι 3 μέρες να είναι λίγες(πόσες μέρες είχες μούδιασμα πριν?)
Το στομάχι είναι από τις πιο χάλια παρενέργειες της κορτιζόνης!Δεν σου έδωσαν κάποιο χάπι ή κάτι ενδοβλέβια π.χ. nexium?
 #102760  από Βασιλικη T.
 Τετ Μάιος 14, 2014 9:39 pm
στον ορό και τις 3 φορες εβαλαν αμπουλα ζαντακ...... η ώση ήταν πολύ μικρη καθώς και το μούδιασμα...γιαυτο μου είπε πως 3 είναι αρκετες και επειδη πραγματικα μέχρι εχθες ήμουν τέλεια....ολο το μουδιασμα ειχε φύγει...
τη Δευτερα ήταν η τρίτη ενδοφλέβια και δεν μου εδωσε χάπι κορτιζόνης μετά... (την αλλη φορά την έκοψα σταδιακα με χαπια μετα τον ορό)

τωρα δεν είναι ακριβώς μούδιασμα ... είναι σαν μυρμήγκιασμα.... μπορεί να είναι στο μυαλό μου :smile-shake:
 #102764  από Dhm
 Τετ Μάιος 14, 2014 9:45 pm
Μπορεί και να σε έχει πειράξει η ζέστη. Για το στομάχι δεν ξέρω τι να πω:/ Αν είναι τόσο ανυπόφορο,μίλησε με κάποιον γαστρεντερολόγο(νομίζω). Εμένα την 1η φορά που έκανα 5 μέρες ενδοφλέβια δεν μου έδωσαν τίποτα και πραγματικά πήγα να πεθάνω. Μετά πήρα ένα μπουκαλάκι χάπια losec και όλα καλά!

Υ.γ. δοκίμασε λίγο γαλατάκι,ίσως βοηθήσει κάπως, βραχυπρόθεσμα :)
 #102769  από Dhm
 Τετ Μάιος 14, 2014 10:03 pm
Α εγώ κρύο το έπινα,αλλά και ζεστό ακόμα καλύτερα! ;)
Και κανένα χαμομήλι,λουίζα ίσως βοηθήσει. Εμένα απλώς τότε δεν μου άρεσαν αυτά! :smile-angel: (είμαι και λίγο περίεργη) και το γάλα ήταν ιδανικό γιατί δεν ένιωθα και την χάλια γεύση που είχα με το νερό :smile-puke:
 #102773  από ΣΤΕΦΑΝΟΣ
 Πέμ Μάιος 15, 2014 12:59 am
Παντός για το δηλητήριο κορτιζόνη δεν εχω καλές εντυπώσεις μιας και πήρα 7ήμερο-5ήμερο-3 ήμερο και χειρότερα γινόμουν μέσα σε 2 μήνες βελτίωση είδα μετά από 4-5 μήνες σχεδόν ούτε να την ακούω δεν θέλω !!!
 #102777  από Dhm
 Πέμ Μάιος 15, 2014 8:35 am
Κι εγώ είχα πάρει 5 μέρες ενδοφλέβια, μετά από λίγο 3 μέρες ενδοβλέβια και σχεδόν αμέσως 3 μέρες ενδοβλέβια και 20 μέρες+ χάπια. Και δεν μου έκανε και πολλά.
Επίσης όταν είχα επισκεφτεί έναν γιατρό στην Αμερική μου είχε πει πως δεν υπάρχει λόγος να παίρνω κορτιζόνη εκτός αν είναι μεγάλη ανάγκη(π.χ. εαν έχω εξετάσεις και δεν είμαι καλά). Μου είχε εξηγήσει πως με την κορτιζόνη γίνεσαι ''καλά'' και μετά ''πέφτεις'' απότομα και αυτό μπορεί και να σου κάνει κακό. Επίσης αν παίρνουμε κορτιζόνη κάθε φορά που έχουμε ώση, όταν θα είναι τεράστια ανάγκη να πάρουμε, θα έχουμε πάθει ανωσία και δεν θα μας κάνει τίποτα! ;)
 #102778  από greekinholland
 Πέμ Μάιος 15, 2014 8:40 am
Καλημέρα τα ίδια μου είπε και ο νευρολόγος μου στην Ολλανδία, καλή η κορτιζόνη αλλα όταν πραγματικά την έχεις ανάγκη. Εχει τόσες παρενέργειες που πρέπει να σταθμιστούν πολύ καλα τα ωφέλη και οι παρενέργειές πριν την χρήση. Σε 2 ώσεις που πέρασα δεν μου χορήγησε κορτιζόνη.
 #102779  από Dhm
 Πέμ Μάιος 15, 2014 8:44 am
Ύποπτο το γεγονός ότι στο εξωτερικό έχουν άλλη άποψη..χμμ..Εδώ εμένα μου είχαν πει για μία φορά τον μήνα για 6 μήνες ενδοφλέβια κορτιζόνη(για να δράσει πιο γρήγορα η ινερφερόνη :smile-thinking: ) και είχα παρενέργειες!: :smile-sadsmile: