• YPOTROPH BARBATH

  • Ανοιχτή συζήτηση πάνω στα ποικίλα συμπτώματα και τις υποτροπές που προκαλεί η ΣΚΠ.
Ανοιχτή συζήτηση πάνω στα ποικίλα συμπτώματα και τις υποτροπές που προκαλεί η ΣΚΠ.
 #132976  από Kpoplistener
 Σάβ Ιουν 20, 2020 3:46 pm
Στάθης έγραψε: Σάβ Ιουν 20, 2020 12:16 pm
Kpoplistener έγραψε: Παρ Ιουν 19, 2020 11:35 am ......
Υποφέρω από έντονη ξηροστομια και κινδύνεψα από αυτήν ή τουλάχιστον έτσι το ένιωσα. Δηλ οι σιελογόνοι αδένες δεν λειτουργούσαν καλά δυσφαγια δυσκοιλιότητα όλα αυτά μαζί. έχω ξενυχτήσει πολλές φορές. ......
Το θέμα με την ξηροστομία, μετά από ενδελεχή ψάξιμο, βρήκα ότι προέρχεται από το Γανόδερμα. Αν γράψεις Ganoderma - dry mouth θα σου βγάλει πολλές πληροφορίες για την εν λόγο ασφαλή παρενενέργεια του μανιταριού. Λέγεται και αλλιώς Reishi mushroom.

Γενικά κάνει πάρα πολύ καλό, όπως όλα τα βότανα, έχει και κάποιες επιδράσεις. Ίσως η κατά διαστήματα μείωση ή διακοπή λήψης για λίγο χρόνο να βοηθήσει, κάπως έτσι χρησιμοποιώ και εγώ τα βότανα.

https://www.webmd.com/vitamins/ai/ingre ... i-mushroom
https://www.healthycoffee.gr/ganotherap ... ganoderma/ είναι αναλόγως. Αν το γανοδερμα που πήρες δεν είναι πιστοποιημένο έχει παρενέργειες αλλά έχω μια απορία εσύ τι παίρνεις συγκεκριμένα? Και πως τα συνδιαζεις?
 #132982  από marios
 Πέμ Ιουν 25, 2020 10:07 am
Καλημερα σε ολους και σε ολες.Το ραντεβου με το ιατρο πραγματοποιηθηκε εχθες και ειπωθηκαν τα εξεις σε γενικες γραμμες .....Υπάρχει μια μικρ΄ξ καλυτερευση στη βάδιση με το 3ημερο κορτιζονης και με την συνεχεια το φαμπυρα αλλα πρεπει να μπεις σε φαρμανκο...... γιατι η παθηση απο το 10 μεχρι τωρα στην μαγνητικη δειχνει ενεργοτητα και πρεπει να παρω φαρμακο 2 επιλογες μου εδωσε το ντζιλενια η καθε μηνα μια φορα το maveclad αν το γρΑΦΩ σωστα η κατι τετοιο.....Φυσικα η επιλογή μου ειναι το χαπακι γιατι πιστευω να το δεχτω πιο καλα....γιατι αυτο καθε μηνα στο νοσοκομειο δεν παλευεται...φυσικα πρωτα πρεπει να κανω εξετασεις αιματος και τεστ αντισωματων ανεμοβλογιας και καρδιολογικο ελεγχο πρι παρω το πρωτο χαπακι μεσα στο νοσοκομειο.....τις γνωμες τις διαβαζω για το ντζιλενια ...
 #132983  από Στάθης
 Πέμ Ιουν 25, 2020 12:05 pm
marios έγραψε: Πέμ Ιουν 25, 2020 10:07 am .....τις γνωμες τις διαβαζω για το ντζιλενια ...
Δεν ξέρω αν γνωρίζεις αγγλικά. αλλά...

Το FDA (Οργανισμός Τροφίμων και Φαρμάκων Αμερικής!!!) προειδοποιεί για σοβαρή επιδείνωση της σκλήρυνσης κατά πλάκας μετά τη διακοπή του φαρμάκου Gilenya (fingolimod)
https://www.fda.gov/drugs/drug-safety-a ... fingolimod

Είναι αυτό το Rebound effect που το επισκιάζει. το Gilenya και το Tysabri.

Η επίδραση ριμπάουντ

Βασικά, εάν σταματήσετε να παίρνετε το φάρμακο, τα συμπτώματα υποτροπής της σκλήρυνσης μπορεί να επιστρέψουν και, σε ορισμένες περιπτώσεις, να είναι χειρότερα από ό, τι πριν ξεκινήσετε τη θεραπεία. Μια μελέτη του 2014 κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η διακοπή της θεραπείας με Tysabri συνδέθηκε με σχεδόν διπλάσια αύξηση του κινδύνου υποτροπής.

Επίσης κάποια χρηματίστηκαν για να κυκλοφορήσει το εν λόγο φάρμακο (γιατροί & πολιτικοί), δια στόματος και υπογραφή Άδωνη...



Το Mavenclad είναι χημειοθεραπεία. Αυτό σαν φιλοσοφία και αν είναι τρομακτική (προσωπική άποψη).

Δεν ξέρω τι να σου πω Μάριε, σαν ρωτάς γνώμες, οι 2 επιλογές του γιατρού σου είναι βαρβάτες. Έχω πάθει υποτροπή στα πόδια, την παλεύω με νύχια και με δόντια με βιταμίνες, κουρκουμάδες, γυμναστικές και διαλογισμούς. Υμνώ βέβαια μη παρενεργειών λύσεις και κάπως έτσι ξυπνάω και κοιμάμαι. Δυναμώνω, καθαρίζω και ειρηνεύω.
 #132984  από marios
 Πέμ Ιουν 25, 2020 12:28 pm
Σταθη καλησπερα......ολα αυτα που γραφεις τα ξερω ολα απο τ ο2016 που με ειχεχτυπησει σοβαρα η παθηση και τοτε δεν πηρα τιποτα με το γνωστο αποτελεσμα δεν σου κρυβω οτι απο χθες το βραδυ ειμαι στο forum και δια βαζω γνωμες....για την χημειοθεραπεια δεν το συζητησα καν αν και ο ιατρος πιο πολυ στη χημειοθεραπεια ηθελε να με βαλει και καλα σαν με λιγοτερες παρενεργειες.....του ειπα για to tecfider α και μου ειπε οτι εσυ πια θελεις κατι πιο δραστικο....και ολα αυτα σε ενα κλιμα που τα ποδια μου να μην με κρατανε γερα (μετα απο την κορτιζονη και 2 χαπακια φαμπυρα καθημερινα) μου ειπε οτι πρωτα πρεπει να κανω εξετασεις καρδιολογικες και αιματος και το πρωτο χαπι να το παρω στο νοσοκομειο.....δεν ξερω παιδια ο ΘΕΟΣ ΜΑΖΙ ΜΑΣ
 #132985  από Στάθης
 Πέμ Ιουν 25, 2020 2:27 pm
marios έγραψε: Πέμ Ιουν 25, 2020 12:28 pm Σταθη καλησπερα......ολα αυτα που γραφεις τα ξερω ολα απο τ ο2016 που με ειχεχτυπησει σοβαρα η παθηση και τοτε δεν πηρα τιποτα με το γνωστο αποτελεσμα δεν σου κρυβω οτι απο χθες το βραδυ ειμαι στο forum και δια βαζω γνωμες....για την χημειοθεραπεια δεν το συζητησα καν αν και ο ιατρος πιο πολυ στη χημειοθεραπεια ηθελε να με βαλει και καλα σαν με λιγοτερες παρενεργειες.....του ειπα για to tecfider α και μου ειπε οτι εσυ πια θελεις κατι πιο δραστικο....και ολα αυτα σε ενα κλιμα που τα ποδια μου να μην με κρατανε γερα (μετα απο την κορτιζονη και 2 χαπακια φαμπυρα καθημερινα) μου ειπε οτι πρωτα πρεπει να κανω εξετασεις καρδιολογικες και αιματος και το πρωτο χαπι να το παρω στο νοσοκομειο.....δεν ξερω παιδια ο ΘΕΟΣ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

Από το 2016 μέχρι σήμερα, ποια ήταν η φιλοσοφία σου διαχείρισης της πάθησης;; Για παράδειγμα έκανες βιταμινοθεραπεία, ή ΧΕΝΦΑ (ccsvi), Πρωτόκολλο Coimbra Βιταμίνη D, κινέζικη ομοιοπαθητική, έκανες διαλογισμό και γιόγκα, ειδική διατροφική δίαιτα Wahls ή τα άφησες όλα στην τύχη;;

Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν προσέγγισες την πάθηση ολιστικά από το 2016, και αφού είχες σοβαρή υποτροπή. Βέβαια ποτέ δεν είναι αργά. Δύο είναι εν τέλη οι κανόνες... είτε πάρεις φάρμακο είτε...
16832296_1866787653597285_3585858851113299260_n.jpg
16832296_1866787653597285_3585858851113299260_n.jpg (24.18 KiB) Προβλήθηκε 184 φορές
και
ΑΡΧΩ διαφανές.jpg
ΑΡΧΩ διαφανές.jpg (60.19 KiB) Προβλήθηκε 184 φορές
Ο Θεός μαζί σου αδερφέ και μην σε βάλει κάτω ο φόβος. Πορεύσου με αυτογνωσία και αυτοπεποίθηση αγκαζέ με ότι εσύ διαλέξεις.
 #132988  από Kpoplistener
 Παρ Ιουν 26, 2020 4:48 pm
marios έγραψε: Πέμ Ιουν 25, 2020 12:28 pm Σταθη καλησπερα......ολα αυτα που γραφεις τα ξερω ολα απο τ ο2016 που με ειχεχτυπησει σοβαρα η παθηση και τοτε δεν πηρα τιποτα με το γνωστο αποτελεσμα δεν σου κρυβω οτι απο χθες το βραδυ ειμαι στο forum και δια βαζω γνωμες....για την χημειοθεραπεια δεν το συζητησα καν αν και ο ιατρος πιο πολυ στη χημειοθεραπεια ηθελε να με βαλει και καλα σαν με λιγοτερες παρενεργειες.....του ειπα για to tecfider α και μου ειπε οτι εσυ πια θελεις κατι πιο δραστικο....και ολα αυτα σε ενα κλιμα που τα ποδια μου να μην με κρατανε γερα (μετα απο την κορτιζονη και 2 χαπακια φαμπυρα καθημερινα) μου ειπε οτι πρωτα πρεπει να κανω εξετασεις καρδιολογικες και αιματος και το πρωτο χαπι να το παρω στο νοσοκομειο.....δεν ξερω παιδια ο ΘΕΟΣ ΜΑΖΙ ΜΑΣ
Γειά σου και πάλι έχω μόνο να πω ότι στην Αθήνα στον ναό Άγιοι ισιδωροι γίνονται θαύματα είναι ένας ιερέας με θεία χάρη επάνω του και με τον τίμιο Σταυρό θεραπεύει ανθρώπους , υπάρχει βίντεο που γυναικα με ΣΚΠ ξανά περπάτησε απλά ψαξτο και θα το βρεις αν ενδιαφέρεσαι. Χιλιάδες κόσμος πηγαίνει εκεί