• Gilenya και κιλά!

  • Συζητήσεις για το πρώτο φάρμακο σε χάπι γνωστό ως Gilenya (φιγκολιμόδη) για την θεραπεία της πολλαπλής σκλήρυνσης.
Συζητήσεις για το πρώτο φάρμακο σε χάπι γνωστό ως Gilenya (φιγκολιμόδη) για την θεραπεία της πολλαπλής σκλήρυνσης.
 #128408  από doska
 Τρί Αύγ 01, 2017 10:42 pm
Γεια σας.... Να κάνω ένα update θέλω και μου κάνει τοοοοσο εντύπωση που κανεις δεν γράφει ο τι εχει πάρει κιλα.... Τρεις μήνες σε διαιτα και δεν εχω χάσει τιποτα.... Πείνα....
 #128413  από basilis361
 Πέμ Αύγ 03, 2017 12:17 pm
Παιρνω το gilenya πανω απο τρια χρονια και δεν εχω παρει κιλα ...
 #128449  από doska
 Πέμ Αύγ 10, 2017 6:19 am
Αν δεν είχα διαβάσει ότι το έχουν πάθει κι άλλοι σε αμερικάνικα site θα νόμιζα ότι ειμαι τρελή. Δυστυχώς ανήκω στο πολυ μικρό ποσοστο που αναφέρουν. Θα το σταματήσω όμως γιατι δεν αντέχω άλλο κι εκει θα αποδειχθεί κιόλας αν ειναι ετσι..
 #128454  από DIMITRA1982
 Πέμ Αύγ 10, 2017 7:15 pm
Καλησπερα, και εγω εχω μεγάλο θεμα με τα κιλά. Εχω παρει αρκετά και δεν μπορω να τα χασω με οποιαδήποτε δίαιτα. Εχω παει σε πολλούς γιατρούς...
 #128472  από doska
 Δευ Αύγ 14, 2017 3:51 am
Δήμητρα ποσο καιρό το παίρνεις; και ποσά κιλα εχεις πάρει; μπορείς να μα; πεις περισσότερα πράγματα;
 #128476  από costas1968
 Δευ Αύγ 14, 2017 12:30 pm
ΚΑΛΗΜΕΡΑ.ΠΑΙΡΝΩ ΤΖΥΛΝΥΑ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΤΟ ΑΚΟΥΩ,ΚΑΝΤΕ ΤΑ ΕΞΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ:
1ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΝ ΓΙΑΤΡΟ ΣΑΣ
2. ΜΙΛΗΣΤΕ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
3.ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΙΛ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ.

ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!! :emojis-1:
 #128477  από costas1968
 Δευ Αύγ 14, 2017 12:33 pm
DIMITRA1982 έγραψε:Καλησπερα, και εγω εχω μεγάλο θεμα με τα κιλά. Εχω παρει αρκετά και δεν μπορω να τα χασω με οποιαδήποτε δίαιτα. Εχω παει σε πολλούς γιατρούς...

ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ ΜΑΣ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΣΑ ΚΙΛΑ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΝΑ ΤΑ ΧΑΣΕΙς ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΔΟΣΕΙ..
ΚΑΛΑ ΚΟΥΡΑΓΙΑ!! :emojis-32:
 #128479  από DIMITRA1982
 Δευ Αύγ 14, 2017 2:43 pm
doska έγραψε:Δήμητρα ποσο καιρό το παίρνεις; και ποσά κιλα εχεις πάρει; μπορείς να μα; πεις περισσότερα πράγματα;
Καλησπέρα, έχω ξεκινήσει το gilenya απο το 2012 και πρέπει να έχω πάρει τουλάχιστον 20 κιλά. Ελεγά οτι μπορεί να ευθυνεται και η κορντιζόνη που ειχα παρει πρίν το 2012. Αλλα το πιο περίεργο είναι οτι δεν μπορώ να τα χάσω. Εχω παέι σε διατροφολόγους και βελονισμό κάνω αλλα τίποτα. Και κάνω τουλάχιστον 40 λεπτά γυμναστική την μέρα.
 #128486  από doska
 Τρί Αύγ 15, 2017 6:46 pm
Εγω εχω μιλήσει με το γιατρό μου και επειδη δεν το γράφει στις παρενέργειες δεν παραδέχεται τιποτα. Μου είπε ότι μίλησε με την εταιρία και δεν του είπαν ότι υπάρχει τέτοια παρενέργεια. Μίλησα κι εγω με την εταιρία, το κατέγραψαν αλλα τιποτα περισσότερο απο αυτά που αναφέρονται στις παρενέργειες. Εχω πιστει ότι όλη αυτή η κατάσταση ειναι απο αυτο και εχω αποφασίσει να το σταματήσω για δυο μήνες, να δω τι θα γινει όταν καθαρίσει ο οργανισμός. Απο την απότομη αύξηση βάρους, με πονάει η μέση μου, το γόνατο μου, εχω δυο κοιλες στη μέση, δεν μπορω να γυμναστώ και γενικά όλο ξάπλα χωρίς να εχω κάποιο άλλο προβλημα. Ολα αυτά απο τότε που άρχισα το gilenya.... 17 κιλα πήρα μεχρι ώρας και εκανα διαιτα τρεις μήνες χωρίς αποτέλεσμα. Έτρωγα ελάχιστα έπεσα δυο κιλα αλλα το ποσοστό λίπους ανέβαινε! Ουφ!
 #128516  από DIMITRA1982
 Κυρ Αύγ 20, 2017 3:55 pm
doska έγραψε:Εγω εχω μιλήσει με το γιατρό μου και επειδη δεν το γράφει στις παρενέργειες δεν παραδέχεται τιποτα. Μου είπε ότι μίλησε με την εταιρία και δεν του είπαν ότι υπάρχει τέτοια παρενέργεια. Μίλησα κι εγω με την εταιρία, το κατέγραψαν αλλα τιποτα περισσότερο απο αυτά που αναφέρονται στις παρενέργειες. Εχω πιστει ότι όλη αυτή η κατάσταση ειναι απο αυτο και εχω αποφασίσει να το σταματήσω για δυο μήνες, να δω τι θα γινει όταν καθαρίσει ο οργανισμός. Απο την απότομη αύξηση βάρους, με πονάει η μέση μου, το γόνατο μου, εχω δυο κοιλες στη μέση, δεν μπορω να γυμναστώ και γενικά όλο ξάπλα χωρίς να εχω κάποιο άλλο προβλημα. Ολα αυτά απο τότε που άρχισα το gilenya.... 17 κιλα πήρα μεχρι ώρας και εκανα διαιτα τρεις μήνες χωρίς αποτέλεσμα. Έτρωγα ελάχιστα έπεσα δυο κιλα αλλα το ποσοστό λίπους ανέβαινε! Ουφ!
Πριν ξεκινήσεις το gilenya,είχες κινητικό πρόβλημα ή λογω κιλών δεν μπορείς να κινηθείς. Γιατί και μενα ο φυσικοθεραπευτής μου, μου λεει αν χασώ βάρος θα έχω καλύτερη κινηση. Αν βγάλεις άκρη με το gilenya και τα κιλα ενημέρωσε μας. Γιατί και εγώ το ψαχνω συνέχεια. Μεχρι και τεστ δυσανεξίας θα κάνω αυριο.