• copaxone.....

  • Φόρουμ του ευρέως γνωστού ανοσοτροποποιητικού φαρμάκου Glatiramer acetate για την θεραπεία της πολλαπλής σκλήρυνσης.
Φόρουμ του ευρέως γνωστού ανοσοτροποποιητικού φαρμάκου Glatiramer acetate για την θεραπεία της πολλαπλής σκλήρυνσης.
 #74392  από EFFIE
 Πέμ Ιουν 28, 2012 11:32 am
καλησπερα!!
για οσους κανουμε Copaxone ετοιμαζεται να κανουν μια διαφοροποιηση.......
μεγαλυτερη δοση για λιγοτερες μερες τρυπηματος............κατι ειναι κ αυτο.....ας ελπισουμε οτι θα γινει... :pray: :pray: :pray:
 #74429  από ΑΝΝΑ59
 Πέμ Ιουν 28, 2012 4:14 pm
Καλο , αυτο !!!!! :greetings-waveyellow: :greetings-waveyellow: :greetings-waveyellow: :greetings-waveyellow: :greetings-waveyellow:
 #74504  από Μαρία
 Παρ Ιουν 29, 2012 9:21 pm
Καλό ακούγεται. Απο πού ενημερώθηκες effie γι αυτό;
 #74506  από billios
 Παρ Ιουν 29, 2012 9:43 pm
Το θεμα ειναι να κανει και την αναλογη δουλεια,υπαρχει κατι να διαβασουμε?
 #74507  από EFFIE
 Παρ Ιουν 29, 2012 9:45 pm
Μαρία έγραψε:Καλό ακούγεται. Απο πού ενημερώθηκες effie γι αυτό;
απο τον νευρολογο μου, δεν ξερω αν υπαρχει κατι να διαβασουμε, θα μαθω και θα σας πω :-D
 #74508  από EFFIE
 Παρ Ιουν 29, 2012 9:47 pm
billios έγραψε:Το θεμα ειναι να κανει και την αναλογη δουλεια,υπαρχει κατι να διαβασουμε?
δε ξερω πολλα πραγματα ακομα, απλα οτι θα ειναι μεγαλυτερη η ποσοτητα για λιγοτερες μερες...........στα σκαρια ειναι ακομα, ελπιζω να μην μεινει κ αυτο εκει...
 #75556  από κατερινα 55
 Τρί Ιούλ 24, 2012 3:18 pm
Εδω και 2 χρόνια είμαι με copaxone!
Εδω και 2 χρόνια χάνω μαλιά.Στις παρενέργειες δεν το αναφέρει.Οπότε εγω αρχίζω να ψάχνω τα αίτια της τριχόπτωσης με Δερματολόγο και Ενδοκρινολόγο.
Βρίσκω ένα πρόβλημα θυρεοειδούς που όμως δεν επηρρεάζει το μαλί.(Κάνω παρακέντηση.Είναι αρνητική η διάγνωση.θα το παρακολουθώ)
Η Δερματολόγος μου δίνει μια λοσιόν,δεν βλέπω σπουδαία πράγματα.
Την ημέρα που είμαι με την Άννα :romance-kisscheek: στο Γεννηματά βλέπω την νευρολόγο
μου και της το αναφέρω.Η αντίδρασή της:Γιατί μου το λες μετά από 2 χρόνια;Θα το ψάξω και τα λέμε.
Σήμερα επισκέπτομαι το νοσοκομείο Ανδρέας Συγγρός.Η γνωμάτευση; πρέπει να ευθύνεται το copaxone!
Έχω και επαφή με την Νευρολόγο μου και μου αναφέρει ότι όντως το copaxone έχει αυτή την παρενέργεια.
Συνεχίζω να το ψάχνω και θα ενημερώνω!
ΟΠΩΣ ΠΑΝΕ ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΡΑΦΛΙΑΣΟΥΝ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ :scared-eek:
 #75557  από billios
 Τρί Ιούλ 24, 2012 3:28 pm
 #75592  από ΑΝΝΑ59
 Τρί Ιούλ 24, 2012 8:21 pm
κατερινα 55 έγραψε:Εδω και 2 χρόνια είμαι με copaxone!
Εδω και 2 χρόνια χάνω μαλιά.Στις παρενέργειες δεν το αναφέρει.Οπότε εγω αρχίζω να ψάχνω τα αίτια της τριχόπτωσης με Δερματολόγο και Ενδοκρινολόγο.
Βρίσκω ένα πρόβλημα θυρεοειδούς που όμως δεν επηρρεάζει το μαλί.(Κάνω παρακέντηση.Είναι αρνητική η διάγνωση.θα το παρακολουθώ)
Η Δερματολόγος μου δίνει μια λοσιόν,δεν βλέπω σπουδαία πράγματα.
Την ημέρα που είμαι με την Άννα :romance-kisscheek: στο Γεννηματά βλέπω την νευρολόγο
μου και της το αναφέρω.Η αντίδρασή της:Γιατί μου το λες μετά από 2 χρόνια;Θα το ψάξω και τα λέμε.
Σήμερα επισκέπτομαι το νοσοκομείο Ανδρέας Συγγρός.Η γνωμάτευση; πρέπει να ευθύνεται το copaxone!
Έχω και επαφή με την Νευρολόγο μου και μου αναφέρει ότι όντως το copaxone έχει αυτή την παρενέργεια.
Συνεχίζω να το ψάχνω και θα ενημερώνω!
ΟΠΩΣ ΠΑΝΕ ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΡΑΦΛΙΑΣΟΥΝ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ :scared-eek:
:) :) :) :) :) :) :) :) ...πικρο χαμογελο !!!! Γι αυτο, πρεπει να τα λεμε ΟΛΑ στους γιατρους !!!! Ενα φαρμακο, μπορει να εχει παρενεργειες, που δεν εχουν καταγραφει !!!!! Εμενα, βεβαια, απο τοτε που αρχισα να τα λεω ολα, ακομα κι εκεινα που αναφερονται , σαν παρενεργειες, στα φυλλα οδηγιων......με βγαζουν τρελη, οι επιστημονες .........!!!!! Δεν το βαζω κατω, ομως !!!!!!!!! Επιμενω να τα λεω ! ΟΟΟΟΟΟΟταν.....βλεπω γιατρο .....!!!!! ΟΟΟΟταν.........!!!!!!!!