• tecfidera και τριχοπτωση

  • Θεματολογία για το φουμαρικό διμεθυλεστέρα (Tecfidera, dimethyl fumarate, BG-12) ένα νέο χάπι πρώτης γραμμής για την πολλαπλή σκλήρυνση.
Θεματολογία για το φουμαρικό διμεθυλεστέρα (Tecfidera, dimethyl fumarate, BG-12) ένα νέο χάπι πρώτης γραμμής για την πολλαπλή σκλήρυνση.
 #130297  από GUS
 Κυρ Ιούλ 22, 2018 1:16 pm
γεια σας,ειμαι 3 μηνες τωρα με τν νεα αγωγη,τα παμε πολυ καλα,μαλλον με σεβεται,γιατι η ιντερφερονη κανενας σεβασμος!!το μονο θεμα που θα ηθελα κ τν γνωμη σας ειναι το θεμα της τριχοπτωσης π μαλλον αντιμετωπιζω.σαν παρενεργεια το γραφουν καποια ξενα site..σε ελληνικα δν εχω δει κτ.
 #130299  από Vagia88
 Κυρ Ιούλ 22, 2018 3:11 pm
Εγώ που έπαιρνα ιντερφερονη δεν είχα τέτοια παρενέργεια!!!ειχα όλα τα υπόλοιπα....πυρετό κρυάδες πονοκεφάλους!
 #130301  από GUS
 Κυρ Ιούλ 22, 2018 8:47 pm
σαν παρενεργεια απο tecfidera το ανεφερα...απο ιντερφερονη ειχα διαφορα...πονοι στα κοκαλα,πυρετο,αυπνια καποιες φορες...με το χαπι ολα καλα ως τωρα,μονο η τριχοπτωση.... :smile-crying:
 #130302  από Vagia88
 Δευ Ιούλ 23, 2018 12:02 am
Αχ Σορυ ναι τώρα το είδα ότι λες για το χάπι!!!!δεν έχω δοκιμάσει χάπι ακόμα!
 #131253  από eleni elma
 Τετ Μαρ 20, 2019 9:54 am
Αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα με το tecfidera. Η διάγνωσή μου έγινε πριν ένα περίπου χρόνο και είναι η μόνη αγωγή που έχω πάρει εκτός από ενδοφλέβια κορτιζόνη στην αρχή. Δύο περίπου μήνες μετά τη λήψη του φαρμάκου είχα φοβερή τριχόπτωση σε σημείο που μου προκαλούσε απίστευτο άγχος. Για τους 2 επόμενους μήνες ήταν πολύ έντονη ώσπου σιγά σιγά άρχισε να υποχωρεί. Αποφεύγω να βάφω τα μαλλιά μου και να τα καταπονώ πολύ, έχω βγάλει πολλές νέες φίτρες που γίνονται μαλλιά σιγά σιγά αλλά παρατηρώ γενικά ότι το μαλλί μου έχει λεπτύνει και κατά καιρούς χάνω αρκετές τρίχες όχι όμως σαν την αρχή. Και οι δύο γιατροί στους οποίους πηγαίνω έχουν αρνηθεί ότι προκαλεί τριχόπτωση, όμως δεν μπορώ να το αποδώσω αλλού αφού δεν περνάω πλέον στρες. Τα πάω πολύ καλά με την πάθηση (έσβησαν περίπου 5 από τις 9 εστίες που είχα και δεν έχω κάνει υποτροπή) και πηγαίνω σε ψυχολόγο που με έχει βοηθήσει πολύ. Πιστεύω ότι επειδή είναι καινούριο φάρμακο δεν το ξέρουν τόσο καλά. Πάντως πέρα από κάποια γαστρεντερικά που μάλλον μου προκάλεσε στην αρχή της θεραπείας είναι πολύ καλό και με σχεδόν καθόλου παρενέργειες. Συχνά λέω ότι δεν πρέπει να ασχολούμαι με τρίχες...
 #131258  από Aurora S
 Τετ Μαρ 20, 2019 4:03 pm
Ούτε κι εγώ έχω παρατηρήσει τριχόπτωση. είχα αυτό το πρόβλημα με το Rebif, όταν το σταμάτησα και άρχισα να περνω tecfidera σταμάτησαν να μου πεφτουν τα μαλλιά και λίγο μετά άρχισαν να φυρτώνουν καινουργια και τώρα έχω πολλές φύτρες γύρω από το πρόσωπο μου