• Καινούρια στο τεσφιντερα

  • Θεματολογία για το φουμαρικό διμεθυλεστέρα (Tecfidera, dimethyl fumarate, BG-12) ένα νέο χάπι πρώτης γραμμής για την πολλαπλή σκλήρυνση.
Θεματολογία για το φουμαρικό διμεθυλεστέρα (Tecfidera, dimethyl fumarate, BG-12) ένα νέο χάπι πρώτης γραμμής για την πολλαπλή σκλήρυνση.
 #128395  από MINASK
 Πέμ Ιούλ 27, 2017 11:14 am
Γεια σας παιδιά πως είστε τι κάνετε? Ήθελα να γράψω την εμπειρία μου μπας και κάποιος από όλους εσάς έχει το ίδιο θέμα μαζί μου....έπαιρνα τζιλενια και το σταμάτησα γιατί με πείραξε στο συκώτι πολύ....είχα ένα κενό 2 μηνών και ξεκίνησα το τεσφιντερα την πρώτη βδομάδα με την χαμηλότερη δόση ήμουν οκ κάποιες κοκκινίλες και φαγούρα αλλά πήρα 2 3 φορές ένα αντισταμινικο και ήμουν μια χαρά....μόλις όμως ξεκίνησα την δόση των 240mg εκεί άρχισαν τα προβλήματα.....έντονος πόνος στο στομάχι μου ψηλά της πρώτες μέρες δν με άφηνε σε ησυχία δν μπορούσα να κοιμηθώ....μετά έφυγα διακοπές στην Κύπρο γτ είχα κλείσει τα πάντα και εκεί ήρθε το αποκορύφωμα εμμετοι διάρροια ένα μαύρο χάλι...δν μπορούσε το στομάχι μου να ηρεμήσει ...μέσα σε όλα αυτά ο γιατρός μου δν απαντούσε στα τηλεφωνα και πήρα την απόφαση μόνη μου να κόψω το πρωινό χάπι και να παίρνω το βραδινό μόνο πριν κοιμηθώ....είχα βγάλει όλα τα έντερα μου δν έτρωγα τπτ ούτε υγρά είχα...με αυτά και με εκείνα το βραδινό με έπιανε πολύ νωρίς τα ξημερώματα κάνοντας μια φορά εμμετο αλλά την υπόλοιπη μέρα ήμουν καλά και έτσι έβγαλα τις διακοπές μου πιο ευχάριστα...να ναι καλά η παρέα μου που ήταν βράχος ...ααα πήρα και απο μόνη μου από Κύπρο κάτι για την ναυτία από ένα φαρμακείο γτ ήταν απαραίτητο με τόσα λεωφορεία ταξί αμάξι εγώ ήμουν του θανατα αυτό με βοήθησε πολύ...τώρα ο γιατρός μετά από μερικές μέρες που κατάφερα να μιλήσω μαζί του μου είπε ότι θα παίρνω για ένα μήνα την μικρότερη δόση και μετά θα αρχίσουμε την μεγαλύτερη και ο θεός βοηθός....είχε κανένας άλλος παρόμοια θέματα? Και μόνο που θα μου απαντήσετε μου φτάνει να μην είμαι μόνη.... Ευχαριστω πολύ εκ των προτέρων....
 #128396  από Nikoskk
 Πέμ Ιούλ 27, 2017 7:27 pm
Καλησπέρα MINASK, εχω δυο χρονια με το tecfidera και μονο τον πρωτο καιρο ειχα τα διαφορα συμπτωματα(εξαψεις,κοκκινισμα),απο εμετους κ.α. δεν ειχα κατι, αλλα προσεχω πως το περνω,ποτε με αδειο στομαχι παντα μετα το φαγητο και να ειναι αρκετα γεματο το στομαχι.
Μου εχει τυχει φαση να εχω φαει λιγο στα γρηγορα και να το περνω και επειτα απο λιγη ωρα ενιωσα πονο-ανακατεμα στο στομαχι, οποτε υποθετω οτι κατι τετοιο ισως φταιει στην περιπτωση σου.
Με την διατροφη προσεχω αρκετα, περνω και βιταμινες και νομιζω πως παιζουν ρολο στις διαφορες παρενεργειες που μπορει να εμφανιση το καθε φαρμακο.
Δοκιμασε να το παρεις κατα την διαρκεια του γευματος ισως να ειναι καλυτερα.
Καλη δυναμη!
 #128397  από aeras21
 Παρ Ιούλ 28, 2017 11:44 am
Καλημερα MINASK. κΛΕΊΝΩ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΧΑΠΙ,ΟΠΟΤΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΩ ΣΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ.ΕΜΕΤΟΥΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΙΔΕΝ ΕΙΧΑ ΠΟΤΕ, ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΑΡΚΕΤΑ ΚΟΚΚΙΝΙΣΜΑΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΥΠΟΧΩΡΟΥΣΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΛΗΨΗ ΜΙΣΗΣ ΑΣΠΙΡΙΝΗΣ.ΠΟΝΟΙ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑΧΙ ΟΧΙ, ΑΛΛΑ ΠΟΝΟΙ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΜΟΝΙΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΒΕΒΑΙΑ ΑΝ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΤΟ ΧΑΠΙ Η ΣΤΗΝ ΠΑΘΗΣΗ.ΠΤΩΣΗ ΤΡΙΧΩΝ ΣΕ ΑΡΚΕΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ,ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ ΚΑΙ ΑΠΩΛΕΙΑ ΚΙΛΩΝ ΕΧΩ ΧΑΣΕΙΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟ 8 ΚΙΛΑ ΑΠΟ ΠΕΡΥΣΙ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΕΤΥΧΕΙ ΣΤΑΘΕΡΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΟΠΟΤΕ ΜΑΛΛΟΝ ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΥΝΤΟΜΑ.ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ