• mimi

  • Θεματολογία για το φουμαρικό διμεθυλεστέρα (Tecfidera, dimethyl fumarate, BG-12) ένα νέο χάπι πρώτης γραμμής για την πολλαπλή σκλήρυνση.
Θεματολογία για το φουμαρικό διμεθυλεστέρα (Tecfidera, dimethyl fumarate, BG-12) ένα νέο χάπι πρώτης γραμμής για την πολλαπλή σκλήρυνση.
 #120149  από mimi
 Πέμ Αύγ 25, 2016 3:07 pm
Καλησπέρα σας.
Εγώ το έχω ξεκινήσει εδώ και δύο εβδομάδες. Μερικές φορές βγάζω κάποια εξανθήματα και πίνω zirtek.
Γενικότερα όμως δεν ξέρω αν ακόμα είναι νωρίς για να νιώσω καλύτερα εννοωντας πως νιώθω λίγο αδύναμη και αρκετή υπνηλία.Επίσης πονάει η κοιλιά μου και νιώθω πολύ βαρύ και σαν κάψιμο στο κεφάλι.
Το tecfidera εννοώ.
Ας μου πει κάποιος πως ένιωθε όταν το πήρε.
 #120351  από queen_of_my_life
 Τετ Αύγ 31, 2016 10:39 pm
[quote="mimi"]Καλησπέρα σας.
Εγώ το έχω ξεκινήσει εδώ και δύο εβδομάδες. Μερικές φορές βγάζω κάποια εξανθήματα και πίνω zirtek.
Γενικότερα όμως δεν ξέρω αν ακόμα είναι νωρίς για να νιώσω καλύτερα εννοωντας πως νιώθω λίγο αδύναμη και αρκετή υπνηλία.Επίσης πονάει η κοιλιά μου και νιώθω πολύ βαρύ και σαν κάψιμο στο κεφάλι.
Το tecfidera εννοώ.
Ας μου πει κάποιος πως ένιωθε όταν το πήρε.[/quote


Καλησπέρα!
Εγώ αρχές Αυγούστου το ξεκίνησα και στις 2 εβδομάδες σταμάτησα γιατί είχα τα πρωινά απίστευτο πόνο στο στομάχι. Ξυπνουσα από τον πόνο ιδρωμένη. Αυτήν την εβδομάδα θα μιλήσω με το γιατρό μου. Εσύ μίλησες?
Ίσως όλα αυτά να είναι μόνο στην αρχή και στη συνέχεια να προσαρμοστεί ο οργανισμός, ποιος ξέρει..
 #120353  από agathan
 Τετ Αύγ 31, 2016 11:05 pm
γεια και χαρα σας!
το tecfidera το ειχα παρει για 6 μηνες περιπου, αλλα μετα ειχα καποια αλλα προβληματα υγειας και το σταματησα.
δεν ειχα εμφανισει παρενεργειες, ισως μονο καποιο πονο στο στομαχι καποιες λιγες φορες τον πρωτο μηνα. κατα τ'αλλα δεν μου ειχε εμφανισει τιποτα και απο το πως εβλεπα οτι αντιδρουσε ο οργανισμος μου ηταν παρα πολυ καλο φαρμακο.

η μονη σιγουρη συμβουλη που εχω ειναι να το πινετε μετα το φαγητο ή ακομα καλυτερα στο ενδιαμεσο. δεν καθεται βαρυ ετσι στο στομαχι και απορροφαται καλυτερα απο τον οργανισμο. και νομιζω μειωνονται και οι παρενεργειες ετσι.
 #120355  από MARINA21
 Πέμ Σεπ 01, 2016 12:01 am
Όπως τα λέει ο Aggathan είναι.Με φαγητό να το παιρνετε...και επίσης βοηθάει ή καλή και ισορροπημένη,διατροφη.Οχι λιπαρά κλπ. και 5 μικρά γεύματα :emojis-8:
 #120358  από queen_of_my_life
 Πέμ Σεπ 01, 2016 12:22 am
Χμμ... εγώ έκανα δίαιτα παράλληλα..ίσως δεν τρεφόμουν όπως έπρεπε για το φάρμακο .. Αμάν. Ξέρω ότι τώρα θα πει κανείς μπρος στην υγεία σιγά μην κοιτάμε την εμφάνιση! Ναι, θα συμφωνήσω, όμως μου τη δίνει που θέλω σαν κοπέλα -στο ηλιοβασίλεμα εστω- να κάνω κάτι για τον εαυτό μου, για την εμφάνισή μου και δεν μπορώ. :emojis-18: :emojis-29:
 #120390  από MARINA21
 Πέμ Σεπ 01, 2016 11:29 pm
Άμα σου πω ότι έχασα και 5 κιλά από τότε που άρχισα αυτό το χάπι, θα με πιστεψεις?οχι γρηγορα, αργα, σε ένα χρόνο περιπου.... το ίδιο με σένα ένιωθα κι εγώ.Τα ίδια φοβόμουν, τα ίδια σκεφτόμουν...πήρα βέβαια τη βοήθεια και διαιτολόγου στην αρχή για το τι και πόσο πρέπει να τρώω ώστε και με το χάπι να τα βγάλω καλύτερα πέρα και βάρος να χάσω, που ήθελα..αργα αλλά επεμενα...μην απογοητεύεσαι και να μην πάψεις να πιστεύεις...όχι, δεν παψαμε να είμαστε γυναίκες και θα δεις, με υπομονή, και επιμονή, θα νιωσεις και πάλι όμορφα!!! :emojis-8: :emojis-8: :emojis-8:
 #121274  από mimi
 Δευ Οκτ 10, 2016 7:58 pm
Καλησπέρα παιδιά.
Έχετε μήπως παρατηρήσει κάποιος απο εσάς αν το χάπι αυτό που παίρνουμε το tecfidera παχαίνει η πρήζει;
 #121276  από agathan
 Δευ Οκτ 10, 2016 8:29 pm
καποιοι γιατροι υποπτευονται οτι επηρεαζει τον θυροειδη, αλλα δεν εχει γινει καποια σοβαρη συσχετιση απ'οτι ξερω. αν σε παχαινει, και οντως εχεις δει διαφορα στο βαρος σου, ισως να κοιταξεις τον θυροειδη σου μηπως ειναι απο κει.
 #121277  από mimi
 Δευ Οκτ 10, 2016 8:31 pm
Αυτό μας έλειπε τώρα.
Anyway .........
Σε ευχαριστω
 #121288  από MARINA21
 Δευ Οκτ 10, 2016 9:47 pm
Το αλάτι το έχεις περιορίσει?το προσέχεις?κανείς κάποιο είδος άσκησης?