• ΕΝΑΡΞΗ TECFIDERA

  • Θεματολογία για το φουμαρικό διμεθυλεστέρα (Tecfidera, dimethyl fumarate, BG-12) ένα νέο χάπι πρώτης γραμμής για την πολλαπλή σκλήρυνση.
Θεματολογία για το φουμαρικό διμεθυλεστέρα (Tecfidera, dimethyl fumarate, BG-12) ένα νέο χάπι πρώτης γραμμής για την πολλαπλή σκλήρυνση.
 #116695  από greekinholland
 Σάβ Απρ 23, 2016 9:15 pm
Καλησπέρα σε όλους, μετά από δυο χρόνια ρεμπίφ, έφτασε η ώρα για αλλαγή φαρμάκου. Νέες εστίες στη μαγνητική και ώση οπότε πάμε στο tecfidera. Ενημερωτικά θα ήθελα να σας πω το πρωτόκολλο εδώ στην Ολλανδία, το οποίο έχει δείξει πολύ καλή αντιμετώπιση στις παρενέργειες.
Η δοσολογία εδώ είναι η παρακάτω :
Πρώτη βδομάδα 1 των 120 mgr πρωι
Δεύτερη βδομάδα 2 των 120 mgr ένα το πρωι ένα το βράδυ
Τρίτη βδομάδα 1 των 120 το πρωι και ένα των 240 το βράδυ
Τέταρτη βδομάδα 1 των 240 το πρωι, ένα των 240 το βράδυ.
Επίσης πολύ καλό πρωινό με αρκετές πρωτείνες, το ίδιο και το βράδυ πολλές πρωτείνες είναι η συμβουλή για να περιοριστούνε οι παρενέργειες. Επίσης πολύ βασικό είναι μια εξέταση αίματος αναφοράς πριν ξεκινήσει το φάρμακο και συχνές εξετάσεις ανά 2-3 μήνες για να παρακολουθείτε η πορεία των λευκών αιμοσφαιρίων. Καλή πορεία σε όλους :emojis-3: :emojis-3:
 #116855  από chryssa66
 Σάβ Μάιος 07, 2016 10:13 am
Καλημέρα, και εγώ ξεκίνησα αγωγή με Tecfidera πριν από τρεις εβδομάδες περνώντας ήδη νέα ώση. Το καλό είναι ότι δεν έκανα καθόλου κορτιζόνη και τα μουδιάσματα στα κάτω άκρα έχουν βελτιωθεί σημαντικά. Το πρόβλημα όμως είναι ότι πρήζονται τα πόδια μου πάρα πολύ από κάτω μέχρι και τα γόνατα. Ένα αίσθημα ξένου σώματος ... δεν μπορώ ούτε να κουνηθώ. Έκανα ότι εξέταση υπήρχε triplex, αιματολογικές κλπ αλλά όλα είναι οκ. Λέτε να είναι από τα Tecfidera? Δεν το αναφέρει πουθενά ως ανεπιθύμητη ενέργεια. Αν κάποιος ξέρει ?
 #116864  από MARINA21
 Σάβ Μάιος 07, 2016 4:30 pm
8 μηνες παίρνω tecf. Είμαι πολύ ευχαριστημένη επι του παρόντος.Τέτοια παρενέργεια δεν νομιζω να έχει καταγραφεί, ουτε από αυτους που ξέρω, πλην εμού, άκουσα να αντιμετωπισαν κάτι τέτοιο.Αλλά επειδή το έπαθε συγγενής μου στο ίδιο μέρος του ποδιού, απο αστραγάλο ως ψηλά στη γάμπα και μετα απο ειδικές εξετασεις απο νεφρολόγο βρήκε να υπολειτουργούν τα νεφρά του και αποδόθηκε σε παρενέργεια φαρμάκου που έπαιρνε (όχι για σκπ, δεν είναι σκληρυντικος), δεν το κοιτάς καλύτερα? Η κρεατινίνη σου καλη?ελπίζω όλα να σου πάνε καλά! Πινε μπολικα νερά! Βοηθά πολύ.Και καλη διατροφή και ανα 3ωρο κάτι να μπαίνει στο στομαχι, τύπου φρούτο, καρύδια κλπ, θα σε βοηθήσει σε τυχόν τάσεις για εμετό, αναγουλα κλπ που καμια φορά μπορεί να φέρει το Φάρμακο....
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος MARINA21 την Σάβ Μάιος 07, 2016 9:38 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
 #116865  από chryssa66
 Σάβ Μάιος 07, 2016 7:56 pm
Σ΄ευχαριστώ πολύ MARINA21 για την απάντηση. Πράγματι δεν έχω καμία άλλη ενόχληση από το φάρμακο. Το κακό είναι ότι το ξεκίνησα όταν βρισκόμουν ήδη σε ώση και φοβάμαι μη και τελικά δεν είναι παρενέργεια του φαρμάκου αλλά συνέχιση της ώσης. Από την άλλη οι εξετάσεις μου πριν ξεκινήσω το Tecfidera ήταν φυσιολογικές, τώρα βέβαια μπορεί κάτι να έχει πειράξει τα νεφρά θα κάνω εξετάσεις την Δευτέρα και ναι θα πίνω πολλά υγρά έχεις δίκιο αν έχει να κάνει με νεφρά.
Και πάλι σ' ευχαριστώ πολύ.
 #116989  από chryssa66
 Δευ Μάιος 16, 2016 9:43 am
Τελικά αγαπητοί μου αποσαφηνίστηκε, τα μουδιάσματα και πρηξίματα που έχω δεν είναι από το Tesfidera, ούτε από κάτι άλλο (έκανα τα πάντα από εξετάσεις) είναι η καταπληκτική ώση που ακόμα με ταλαιπωρεί. Βλέπετε προτίμησα να μην κάνω κορτιζόνη μιά και από ότι μου είπε και ο γιατρός μου το μόνο που θα μου έκανε θα ήταν βελτίωση για αυτά τα συμπτώματα και τίποτα ουσιαστικό για την νόσο!