• Παρενέργειες Copaxone

  • Φόρουμ του ευρέως γνωστού ανοσοτροποποιητικού φαρμάκου Glatiramer acetate για την θεραπεία της πολλαπλής σκλήρυνσης.
Φόρουμ του ευρέως γνωστού ανοσοτροποποιητικού φαρμάκου Glatiramer acetate για την θεραπεία της πολλαπλής σκλήρυνσης.
 #36807  από Μαρία
 Τρί Αύγ 24, 2010 10:01 pm
Σήμερα το πρωί με το που έκανα την καθιερωμένη ενεσούλα μου κατι δεν μου πηγαινε καλα...
Κατάλαβα ότι ήταν αυτή η περενέργεια κατι σαν αλεργικό σοκ.Δυσκολία στην ανναπνοή πόνος στο στήθος και ταχυπαλμίες.Ευτυχώς όπως με είχε προειδοποιηση και ο γιατρός σε περίπωτση που συμβεί περνάει γρήγορα. .Ωντος σε 15 λεπτα περίπου ημουν οκ. Μίλησα με το γιατρό και μου είπε να ξεκινήσω αντισταμινικά πριν κανω την ένεση και βλέπουμε.
Έχει συμβεί σε κανέναν αυτή η παρενέργεια και πως την αντιμετωπίσατε συνεχίσατε τη θεραπεία?
Και αν εξερέσω τα πρηξίματα τα πηγαινα πολυ καλα ενα χρόνο τωρα με αυτη τη θεραπεία αλλα από σήμερα την βλέπω μ άλλο μάτι.....
 #37683  από passenger
 Σάβ Σεπ 04, 2010 1:28 pm
Γεια σας. Εχει παρουσιασει κανεις κανενα δερματικο προβλημα? Κατι σαν εγκσημα?
 #43211  από ioanna papantoni
 Σάβ Νοέμ 13, 2010 3:18 pm
egw to pathena poly sxna k itan o logos pou allaksa therapia giati....den mporousa na anapneuso gia deka lepta eniotha to aima mou na anevenei sto kefali eixa tromerous ponous sti mesi (ola auta tautoxrona) k meta apo 20 lepta emfaniza myikous spasmous gia 3 wres.....itan tragiko paidia...tin proti fora pou to epatha nomiza pws tha pethano giati den eixa kamia apolytos proiidopoihsi apo ton tote giatro mou
 #43213  από ΝΤΙΝΑ ΑΡΓΟΣ
 Σάβ Νοέμ 13, 2010 3:52 pm
Μαρία έγραψε:Σήμερα το πρωί με το που έκανα την καθιερωμένη ενεσούλα μου κατι δεν μου πηγαινε καλα...
Κατάλαβα ότι ήταν αυτή η περενέργεια κατι σαν αλεργικό σοκ.Δυσκολία στην ανναπνοή πόνος στο στήθος και ταχυπαλμίες.Ευτυχώς όπως με είχε προειδοποιηση και ο γιατρός σε περίπωτση που συμβεί περνάει γρήγορα. .Ωντος σε 15 λεπτα περίπου ημουν οκ. Μίλησα με το γιατρό και μου είπε να ξεκινήσω αντισταμινικά πριν κανω την ένεση και βλέπουμε.
Έχει συμβεί σε κανέναν αυτή η παρενέργεια και πως την αντιμετωπίσατε συνεχίσατε τη θεραπεία?
Και αν εξερέσω τα πρηξίματα τα πηγαινα πολυ καλα ενα χρόνο τωρα με αυτη τη θεραπεία αλλα από σήμερα την βλέπω μ άλλο μάτι.....
ΜΑΡΙΑ ΕΓΩ ΣΤΟΝ 1 ΧΡΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΝΩ COPAXONE ΑΥΤΟ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΕΙ 3,4 ΦΟΡΕΣ .ΠΑΙΡΝΑΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΣΕ ΜΙΣΗ ΩΡΙΤΣΑ
ΜΕ ΤΟ ΓΙΑΤΡΟ ΠΟΥ ΤΟ ΣΥΖΗΤΗΣΑ ΕΙΠΕ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΩ
 #43214  από Μαρία
 Σάβ Νοέμ 13, 2010 6:16 pm
Νομίζω ότι κοντεύω να το ξεπεράσω το σοκ. Βέβαια από τότε δεν θέλω να κάνω την ένεση αν δεν είναι κάποιος στο σπίτι, και συνεχίζω να κοιτά το ρολόι μέχρι να περάσουν τα πρώτα λεπτά και να δω ότι όλα είναι οκ. Ωστόσο μίλησα και με γιατρό από την εταιρία καθώς και με τη νοσηλεύτρια (δεν άφησα άνθρωπο λέμε) οι οποίες μου εξήγησαν ότι απλά εκείνη την ώρα η βελόνα διαπερνά κάποιο τριχοειδή και περνάει το φάρμακα στο αίμα. Επίσης με διαβεβαίωσαν ότι κανείς δεν έχει πάθει κάτι από αυτό. Πέραν ότι είναι δυσάρεστο το αίσθημα εκείνη τη στιγμή περνάει από μόνο του.
Ντίνα εσύ λες ότι το έχει πάθει 3-4 φορές με τι συμπτώματα ήταν και ήταν πάντα τα ίδια όλες τις φορές?
Επίσης έχεις παρατηρήσει αν συνέβη κάνοντας την ένεση σε συγκεκριμένο σημείο;
 #43216  από ΝΤΙΝΑ ΑΡΓΟΣ
 Σάβ Νοέμ 13, 2010 6:42 pm
Μαρία έγραψε:Νομίζω ότι κοντεύω να το ξεπεράσω το σοκ. Βέβαια από τότε δεν θέλω να κάνω την ένεση αν δεν είναι κάποιος στο σπίτι, και συνεχίζω να κοιτά το ρολόι μέχρι να περάσουν τα πρώτα λεπτά και να δω ότι όλα είναι οκ. Ωστόσο μίλησα και με γιατρό από την εταιρία καθώς και με τη νοσηλεύτρια (δεν άφησα άνθρωπο λέμε) οι οποίες μου εξήγησαν ότι απλά εκείνη την ώρα η βελόνα διαπερνά κάποιο τριχοειδή και περνάει το φάρμακα στο αίμα. Επίσης με διαβεβαίωσαν ότι κανείς δεν έχει πάθει κάτι από αυτό. Πέραν ότι είναι δυσάρεστο το αίσθημα εκείνη τη στιγμή περνάει από μόνο του.
Ντίνα εσύ λες ότι το έχει πάθει 3-4 φορές με τι συμπτώματα ήταν και ήταν πάντα τα ίδια όλες τις φορές?
Επίσης έχεις παρατηρήσει αν συνέβη κάνοντας την ένεση σε συγκεκριμένο σημείο;
ΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΕΧΩ ΠΑΘΕΙ Η ΗΜΟΥΝ ΜΕ ΝΕΥΡΑ Κ ΒΙΑΖΟΜΟΥΝΑ
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
ΟΤΑΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΝΕΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΗΡΕΜΟΙ ΟΧΙ ΑΓΧΟΣ Κ ΟΧΙ ΝΕΥΡΑ
ΑΥΤΑ ΙΣΧΥΟΥΝ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ
ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΝΗΣΥΧΗΤΙΚΟ
 #43221  από Μαρία
 Σάβ Νοέμ 13, 2010 7:15 pm
Ευχαριστώ ;)
 #107405  από Sofia_
 Τρί Νοέμ 18, 2014 10:59 pm
Παιδιά γεια σας!
Είμαι σχεδόν 7 μήνες σε copaxone.
Αρχικά να σας αναφέρω ότι το έχω παθει κι εγώ 2 φορές αυτο το δυσάρεστο συμπτωμα και σιγουρα η 1η ήταν και η χειρότερη.
Θα ήθελα όμως να σας ρωτήσω και κάτι ακόμα.
Μου έχουν πρηστεί οι λεμφαδένες της βουβωνικής χώρας κάτω στην ένωση των ποδιών με τον κορμό (πλάι στα γεννητικά όργανα).
Εχει συμβεί κάτι τέτοιο και σε κάποιον άλλο????
Ο νευρολόγος ήταν σίγουρος ότι δεν φταίει η θεραπεία, αλλά ο παθολόγος μου είπε πως υπάρχει ενα ποσοστο 7% για λεμφαδενοπάθεια από τις ενέσεις.
 #107406  από Στάθης
 Τετ Νοέμ 19, 2014 12:26 am
Sofia_ έγραψε:Ο νευρολόγος ήταν σίγουρος ότι δεν φταίει η θεραπεία, αλλά ο παθολόγος μου είπε πως υπάρχει ενα ποσοστο 7% για λεμφαδενοπάθεια από τις ενέσεις.
Γεια σου Σοφία.

Είχα πάθει ακριβώς το ίδιο μετά από χρήση Copaxone, είχαν πρηστεί η λεμφαδένες αυτοί, και άρχισα με ουρολόγο και κατέληξα να κάνω αξονική για να βεβαιώσει ο τότε νευρολόγος μου ότι είναι από το Copaxone.

Και το βεβαίωσε. Ήταν από το Copaxone....

Επίσης, μου έκοψε το Copaxone το επόμενο δευτερόλεπτο...
(και μου πρότεινε χημειοθεραπεία.... ντόιγκ....)

Καλό είναι να γνωρίζουν οι νευρολόγοι ότι τα φαρμακάκια της ΣΚΠ κάνουν και παρενέργειες....

ΥΓ. Άργησαν να συνέλθουν πλήρως οι λεμφαδένες μου....

ΥΓ2. Το γεγονός αυτό ήταν το εύνασμα να ψάξω για εναλλακτικές θεραπείες και ευτυχώς πιστεύω ότι έκανα καλό που σταμάτησα τα φάρμακα αυτά.