• Η περιπέτεια! copaxone

  • Φόρουμ του ευρέως γνωστού ανοσοτροποποιητικού φαρμάκου Glatiramer acetate για την θεραπεία της πολλαπλής σκλήρυνσης.
Φόρουμ του ευρέως γνωστού ανοσοτροποποιητικού φαρμάκου Glatiramer acetate για την θεραπεία της πολλαπλής σκλήρυνσης.
 #37104  από Neutralis
 Κυρ Αύγ 29, 2010 11:33 am
Τα παράπονά σας στους Reisig και Breal, παρακαλώ, τους μελετητές της σημασιολογίας.

Νομίζω πρέπει να αποδεχτούμε τη σημασιολογία!
 #37105  από soulla
 Κυρ Αύγ 29, 2010 11:42 am
[youtube]ruRQE_EN5Wo[/youtube]είναι μεγάλη και δύσκολη η κουβέντα σας...αλλά άλλωστε το να το αποδεχτούε στα λόγια είναι εύκολο στην πράξη όμως άμα μείνεις ανήμπορος???
τι κάνεις??
πόσες φορές να κλάψεις δέχεσαι απλά την μοίρα σου που μέχρι χτες ήταν βαριά..εύχομαι απλά με τα σημερινα δεδομένα ελπίδες να ελάφρυνε....
συγνώμη για το τραγούδι αλλά όλοι κλάψαμε και παρακαλέσαμε να είναι ΗΤΑΝ ψεμμα...
 #63882  από lefteris
 Τρί Νοέμ 15, 2011 9:22 am
Καλημέρα σας και από εμένα. Παίρνω το θάρρος να κάνω ένα post εδώ, γιατί με προβληματίζουν ιδιαίτερα κάποια γεγονότα που συμβαίνουν με τη σύντροφό μου. Πρόκειται για μια κοπέλα 33 ετών, η οποία κάνει χρήση copaxone από τον Φεβρουάριο του 2011, λόγω υποτροπής που είχε στο μάτι της, με την "οπισθοβολβική νευρίτιδα". Από τότε, μέχρι σήμερα, έχει προσθέσει 20 κιλά συνολικά στο σωματικό βάρος της, και η ψυχολογία της, πέρα από τα υπόλοιπα με τις ενέσεις, είναι σε μαύρο χάλι. Θέλω να τη βοηθήσω να χάσει κιλά και να νιώσει πολύ καλύτερα, θα βρω βέβαια τον τρόπο. Όμως, ήθελα να κάνω μια ερώτηση στους φίλους χρήστες του copaxone, αν έχουν παρατηρήσει αύξηση του βάρους τους κατά τη λήψη του συγκεκριμμένου σκευάσματος, καθώς αναφέρεται και στις ανεπιθύμητες ενέργειες.
Σας ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας.
καλημέρα !
 #63895  από Εύα
 Τρί Νοέμ 15, 2011 12:38 pm
lefteris έγραψε: Κοπέλα 33 ετών κάνει χρήση copaxone από τον Φεβρουάριο του 2011 [και] από τότε, μέχρι σήμερα, έχει προσθέσει 20 κιλά συνολικά στο σωματικό βάρος της, και η ψυχολογία της είναι σε μαύρο χάλι.
Ερώτηση στους φίλους χρήστες του copaxone, αν έχουν παρατηρήσει αύξηση του βάρους τους κατά τη λήψη του συγκεκριμμένου σκευάσματος, καθώς αναφέρεται και στις ανεπιθύμητες ενέργειες.
Λευτέρη, Καλησπέρα!
Είμαι γυναίκα 38 ετών και κάνω χρήση Copaxone εδώ και 1.5 περίπου μήνα. Έχω "βάλει" 4 κιλά συν το "πρήξιμο", χωρίς να έχω αλλάξει διατροφικές συνήθειες.
Πλην όμως: έχω Διαβήτη τύπου ΙΙ και το Copaxone μού τον έχει απορρυθμίσει - άρα πιθανόν να παχαίνω ΚΑΙ γι' αυτό το λόγο.
Συμβουλή μου: Ας κάνει η κοπέλα μια εξέταση αίματος "Καμπύλη Ζαχάρου και Ινσουλίνης", σε χρόνους 0, 1, 2, 3, και τα ξαναλέμε. Αν δεν έχει χρόνο γι' αυτή την εξέταση, ας κάνει τουλάχιστον μία Γλυκοζυλιωμένη Αιμοσφαιρίνη. Επίσης, καλό είναι να ελεγχθεί και ο θυρεοειδής, με εξετάσεις αίματος για T3, FT4 και TSH. Σύμφωνα με τ' αποτελέσματα, θα δείτε μήπως πρέπει ν' απευθυνθείτε ΚΑΙ σε Ενδοκρινολόγο για "ρύθμιση".
Είναι πολύ γλυκό που στηρίζεις τη σύντροφό σου. Συζητήστε, λοιπόν, και το θέμα μήπως τρώει παραπάνω εξαιτίας του άγχους, της νευρικότητας και της κατάθλιψης που της προκαλεί τόσο η ΣκΠ όσο και η άσχημη εικόνα της με 20 παραπανίσια κιλά. Τελικά, τί 20 τί 21 κιλά παραπάνω - έτσι σκέφτεται μια γυναίκα όταν ήδη έχει "κατηφορίσει" εμφανισιακά, για να μην μιλήσω για την ασθένεια.
:violin:
 #63897  από tom80
 Τρί Νοέμ 15, 2011 1:02 pm
Γεια σου Λευτέρη,

Κάνω Copaxone 2 χρόνια, δεν έχω βάλει ούτε 1 γραμμάριο, σπάνια ευθύνεται για αύξηση του βάρους, από όσο ξέρω.

Χωρίς ίχνος χιουμοριστικής διάθεσης, πιστεύω ότι το καλύτερο που έχεις να κάνεις με την κοπέλα σου είναι sex, διότι και αδυνατίζει και τα όποια προβλήματα ψυχολογίας διώχνει και τις ενδορφίνες (π.χ. ντοπαμινη) απογειώνει !!!
 #63901  από Εύα
 Τρί Νοέμ 15, 2011 2:24 pm
tom80 έγραψε: Κάνω Copaxone 2 χρόνια, δεν έχω βάλει ούτε 1 γραμμάριο, σπάνια ευθύνεται για αύξηση του βάρους, από όσο ξέρω.

Tom80, είσαι ΑΝΤΡΑΣ! Άλλος ο αντρικός άλλος ο γυναικείος οργανισμός/μεταβολισμός, για να πιάσουμε τα βασικά. :x
Έπειτα, το swelling or water weight gain είναι common side effect (occurring in 5 to 41 percent of people). 41% των ασθενών! Δηλαδή συμβαίνει σε όλες σχεδόν τις γυναίκες, αφού η ΣκΠ χτυπά γυναίκες προς άντρες με rate 2/1 ή και 3/1.
Τέλος, 20 παραπανίσια κιλά να είναι "νερό και πρήξιμο" στην κοπέλα; Όχι. ΚΑΙ κάτι άλλο συμβαίνει. Γι' αυτό πρότεινα εξετάσεις για Διαβήτη και Θυρεοειδή. :geek:


Χωρίς ίχνος χιουμοριστικής διάθεσης, πιστεύω ότι το καλύτερο που έχεις να κάνεις με την κοπέλα σου είναι sex, διότι και αδυνατίζει και τα όποια προβλήματα ψυχολογίας διώχνει και τις ενδορφίνες (π.χ. ντοπαμινη) απογειώνει !!!

Αν η κοπέλα έχει διάθεση να κάνει! Με 20 παραπανίσια κιλά, συνήθως, οι κοπέλες δεν θέλουν να βλέπουν ούτε οι ίδιες το σώμα τους, όχι να το βλέπει κι ο σύντροφός τους. Και, χωρίς ίχνος κακίας, σού λέω ότι αυτό πηγάζει από στερεότυπα που έχουν γίνει εφιάλτης σε πάρα πολλές κοπέλες. Για να μην πω γι' αυτές που έχουν ακούσει και το "Ω, πόσο χοντρή είσαι, δεν με 'φτιάχνεις' πια!" από "άντρες". Θέλει αρκετή κουβέντα μεταξύ των δύο, για να υιοθετηθεί μια στάση στυλ, "Πιθανόν το πάχος να είναι μια παρενέργεια του φαρμάκου για τη ΣκΠ αλλά μπορούμε να το διορθώσουμε. Εγώ σε έχω επιλέξει/αποδεχτεί για το σύνολό σου, άρα θα μείνω μαζί σου, άρα έλα να προσπαθήσουμε να βρούμε την αιτία (να πάμε σε γιατρό/εξετάσεις) και μετά να χάσεις το βάρος, κούκλα μου!". ;-)
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Εύα την Τρί Νοέμ 15, 2011 2:58 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
 #63902  από maria E
 Τρί Νοέμ 15, 2011 2:36 pm
Bρε tom80,δεν πηρε 2-3 κιλα η κοπελα για να της φτιαξει η διαθεση με περισσοτερο sex και να τα χασει.....εδω απ'οτι καταλαβα μιλαμε για 20 κιλα παραπανω σε λιγοτερο απο 1 χρονο.....

Αγαπητε Λευτερη,δεν γνωριζω απο copaxone και αν εχει την δυναμη να σου "προσφερει" τοσα κιλα σε τοσο μικρο χρονικο διαστημα,μου φαινεται υπερβολικο.....Ομως,πρεπει να το ξεκαθαρισετε και αυτο,ισως να οφειλεται και εκει....Τωρα,αν δεν φταιει το copaxone,για να παρει μια γυναικα τοσα κιλα σε 10 μηνες πρεπει να τρωει ασταματητα καθημερινα....βλεπεις να συμβαινει κατι τετοιο?

Αν οχι,ειμαι της αποψης να πατε σε ενα ενδοκρινολογο αρχικα και να τσεκαρετε οπως λεει η Ευα ορμονολογικα,θυροειδη και ο,τι αλλο σας πει ο γιατρος,μηπως βασανιζεται αδικα η κοπελα απο αλλη αιτια.Οπως και να χει,πρεπει να αναλαβετε δραση αμεσα,ΑΜΕΣΑ....
 #63970  από Μαρία
 Τετ Νοέμ 16, 2011 10:19 pm
εγω κάνω 2 1/2 χρόνια Copaxone και δεν έχω πάρει κιλά.Μήπως η κοπέλα σου εχει πάρει καθόλου κορτιζόνη?
 #63971  από tom80
 Τετ Νοέμ 16, 2011 10:40 pm
Κορίτσια, τι λετε? Κόβεται το sex????

20 κιλά παραπάνω δεν ειναι πρόβλημα για τους περισσότερους άντρες. Πολλοί άνδρες δεν θέλουν τη γυναίκα τους κοκαλίαρα. αλλωστε αυτές ειναι οι καμπύλες της γυναίκας!!!!

Τωρα για τις γυναίκες .... δεν ξέρω... ακόμα προσπαθώ να καταλόβω το μυστηρίοδη τρόπο που αντιλαμβάνονται τα πράγματα και σκέφτονται. αλλά αν δεν έχει πρόβλημα ο σύντροφος τουςγια sex αυτές τι πρόβλημα να έχουν????
 #64048  από lefteris
 Παρ Νοέμ 18, 2011 12:16 pm
Καλημέρα σας!
θέλω να σας ευχαριστήσω όλους εσάς για τις απαντήσεις σας. Εύα σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, ξέρεις, όταν αγαπάς, απλά αγαπάς συνολικά το άτομο και με τα "καλά του και με τα κακά του".
Βέβαια, παρέληψα ίσως να τονίσω στο προηγούμενο άρθρο, ότι δεν έχει γίνει διάγνωση ΣΚΠ, αλλά το copaxone της το έδωσε ο γιατρός για να "προλάβει" μάλλον τα χειρότερα.

Να σας ενημερώσω μονάχα, ότι την ταλαιπωρεί ο θυροειδής, δεν ξέρω βέβαια αν έχει απορρυθμιστεί λόγω του copaxone, όμως στην αρχή της θεραπείας, οι εξετάσεις έδειχναν ότι είναι σε καλό στάδιο, και μεταγενέστερα, στα μέσα του καλοκαιριού περίπου, με κάποιες επαναλληπτικές εξετάσεις για τον θυροειδή, τα αποτελέσματα ήταν ευχάριστα επίσης.

Όσον αφορά τώρα το ζακχαρώδη διαβήτη, θα πρέπει να το ψάξω, διότι δεν θυμάμαι αυτή τη στιγμή τα αποτελέσματα των τελευταίων εξετάσεων.
Τον περασμένο φεβρουάριο, καθώς νοσηλευόταν, της χορηγήθηκε κορτιζόνη, και ενδοφλέβια και από το στόμα αργότερα. Ομολογώ ότι δεν πρόσεχε ιδιαίτερα τη διατροφή της κατα την περίοδο εκείνη, με την απαιτούμενη δίαιτα.

Όπως και να έχει πάντως, είμαι στο πλάι της, και προσπαθώ να βρω λύση και να τη στηρίζω περισσότερο ψυχολογικά, όχι βέβαια πως δεν το κάνω και σε πρακτικά ζητήματα... Τέλος πάντων, να είστε πάντα καλά και σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας.
Ίσως να χρειαστεί να επανέλθω σύντομα με νέο post! Να περνάτε καλά, και να είστε δυνατοί και δυνατές!
Καλό σας μεσημέρι!

Υ.Γ : Οσον αφορά το σεξ, υπάρχει φυσιολογική εξέλιξη χωρίς προβλήματα, αν εξαιρέσω μεμονομένες περιπτώσεις. ...
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7