• Rebif και απώλεια τριχών. Συμβαίνει και σε εσάς;

  • Ερωτήσεις & συζητήσεις σχετικά με τις θεραπείες ιντερφερόνης όπως: AVONEX, REBIF, BETAFERON, EXTAVIA κτλ.
Ερωτήσεις & συζητήσεις σχετικά με τις θεραπείες ιντερφερόνης όπως: AVONEX, REBIF, BETAFERON, EXTAVIA κτλ.
 #124655  από Aurora S
 Τετ Ιαν 04, 2017 5:03 pm
Καλησπέρα σε όλους και καλή χρονιά!
Παίρνω Rebif εδώ και ένα μήνα, πριν λίγες ημέρες αύξησα τη δόση στα 44. Γενικά το έχω ανεχτεί αρκετά καλά (θα κάνω εξετάσεις αίματος αύριο και ελπίζω να είναι καλές).
Αυτό που με ανησυχεί πολύ είναι ότι έχω μεγάλη απώλεια μαλλιών. Όταν κάνω μπάνιο χάνω τούφες. Ενώ όταν χτενίζομαι το πάτωμα γεμίζει τρίχες.
Έχω ωραία και μακριά μαλλιά και αυτό με στεναχωρεί πάρα πολύ.
Συμβαίνει και σε εσάς; Υποχωρεί κάποια στιγμή; Πώς το αντιμετωπίζετε;
 #124692  από Ελιζα
 Πέμ Ιαν 05, 2017 11:33 am
Καλημερα καλη μου κοπελα!!!
Καταρχας ψυχραιμια μην αγχωνεσαι,εισαι σιγουρη οτι η απωλεια τριχων συσχετιζεται με το rebif 44? Η απωλεια μαλλιων περα απο τις φαρμακευτικες αγωγες συσχετιζεται και με το στρες και με την διατροφη και με την κουραση και πολλα πολλαα ακομα....
Ο γιατρος σου τι σου ειπε?
Ευχομαι να ειναι παροδικο κ ολα καλα :)
 #124731  από Aurora S
 Πέμ Ιαν 05, 2017 8:08 pm
Ελιζα μου σε ευχαριστω!
Δεν είμαι 100% σίγουρη, αλλά χρονικά συνέπεσαν η έναρξη θεραπείας με τη μεγάλη τριχόπτωση.
Το άγχος εννοείται πως παίζει τεράστιο ρόλο κ δυστυχώς έχω πολύ.
Θα μιλήσω στο γιατρό μου όταν πάρω τα αποτελέσματα των εξετάσεων. Σίγουρα θα θέλει να δει αν έχω αναιμία ή επηρεασμένο θυρεοειδή λόγω rebif.
Ευχαριστώ για το support! Καλή συνέχεια σε όλα :-)
 #124732  από Ελιζα
 Πέμ Ιαν 05, 2017 9:05 pm
Να σαι καλα γλυκια μου!!!!
Ολα θα παν καλα!!!!!! Θετικη ενεργεια και οχι αγχος καλη μου αυτο βαλε στην ζωη σου μονο θετικα και ολα καλα :) ειμαι σιγουρη οτι ολα θα ειναι αψογα :) :) φιλια :*
 #124740  από litsa
 Παρ Ιαν 06, 2017 12:31 am
Ελιζάκι, έχεις κάνει και εσύ ρεμπίφ 44 και εχεις απώλεια μαλλιών?

Αν όχι, τότε δεν είναι σωστό, να λες την γνώμη σου, σε ένα θέμα που αφορά φάρμακα, γιατί κάθε λάθος επηρεασμός, στο να συνεχίσει ή όχι το φάρμακο, δεν ξερουμε το αποτέλεσμα...

:smile-flower: :smile-flower: :smile-flower: :smile-flower:
 #124741  από Ελιζα
 Παρ Ιαν 06, 2017 12:35 am
Λιτσα μου οχι,αλλα δεν ειναι κακο θαρρω που την ρωτησα αν οντως συσχετιζεται...δλδ αν ειναι σιγουρη ! :)
Το καλυτερο που εχει να κανει ειναι να μιλησει με τον γιατρο της :)

Δεν νομιζω να παιζει ρολο η αγωγη οσο οι βιταμινες και τα ιχνοστοιχεια...προσωπικη καθαρα αποψη!
 #124773  από ποπη
 Παρ Ιαν 06, 2017 5:19 pm
Aurora S έγραψε:Καλησπέρα σε όλους και καλή χρονιά!
Παίρνω Rebif εδώ και ένα μήνα, πριν λίγες ημέρες αύξησα τη δόση στα 44. Γενικά το έχω ανεχτεί αρκετά καλά (θα κάνω εξετάσεις αίματος αύριο και ελπίζω να είναι καλές).
Αυτό που με ανησυχεί πολύ είναι ότι έχω μεγάλη απώλεια μαλλιών. Όταν κάνω μπάνιο χάνω τούφες. Ενώ όταν χτενίζομαι το πάτωμα γεμίζει τρίχες.
Έχω ωραία και μακριά μαλλιά και αυτό με στεναχωρεί πάρα πολύ.
Συμβαίνει και σε εσάς; Υποχωρεί κάποια στιγμή; Πώς το αντιμετωπίζετε;

Καλησπερα! :)

Πριν ξεκινησεις την αγωγη ειχες παρατηρησει τετοια σοβαρη τριχοπτωση?
 #124775  από kath
 Παρ Ιαν 06, 2017 5:36 pm
Aurora S καλη χρονια!
Απ οσο ξερω η απωλεια μαλλιων,παροδικη νομιζω κ οχι μονιμη, θα μπορουσε να αποτελει μια απο τις παρενεργειες ιντερφερονης χωρις να ειναι κατι ανησυχητικο. Κανε τις εξετασεις σου κ μιλησε με το γιατρο σου. Αν δεν υπαρχει καποιο θεμα με θυρεοειδη η σιδηρο ισως σου δωσει κατι πχ καποια λοσιον και λυθει το προβλημα. Πολλες φορες στην αρχη θεραπειας εμφανιζονται παρενεργειες οι οποιες στην πορεια εξαφανιζονται.
Σε καθε περιπτωση μην αγχωνεσαι κι ολα θα πανε καλα
 #124776  από litsa
 Παρ Ιαν 06, 2017 5:59 pm
Σορυ Ελιζακι!! Διάβασα λάθος... Κατάλαβα κάτι αλλο ...

Σωστά το έθεσες...
 #124778  από Aurora S
 Παρ Ιαν 06, 2017 6:42 pm
Πόπη μου δεν είχα ποτέ τόσο μεγάλη τριχόπτωση.

Οι εξετάσεις μου βγήκαν καλές. Μόνο λίγο τσιμπημένα τα ηπατικά.

Πράγματι, στο φυλλάδιο του Rebif αναφέρεται απώλεια μαλλιών, αλλά δε λέει αν είναι σοβαρή, αν είναι παροδική κλπ

Όπως και να χει, αύριο θα πάω για κούρεμα, να τα βοηθήσω να δυναμώσουν :-) Και θα προσπαθήσω να κόψω το άγχος...

Σας ευχαριστώ όλες σας :smile-heart: