• Tysabri : Αποτελεσματικό; ή τσάμπα χημεία;

  • Συζητήσεις για το φάρμακο Tysabri, (γνωστό και ως Natalizumab) για θεραπεία της σκλήρυνσης κατά πλάκας.
Συζητήσεις για το φάρμακο Tysabri, (γνωστό και ως Natalizumab) για θεραπεία της σκλήρυνσης κατά πλάκας.
 #127910  από Δημητρα Αρτ
 Τετ Μάιος 10, 2017 6:58 pm
Συνασθενείς μου! Θα ήθελα ν' ακούσω τη γνώμη σας και την εμπειρία σας, σχετικά με το Tysabri.
Έχω σκλήρυνση, εδώ και 24 χρόνια με (δόξα τω Θεώ) καλή πορεία.
Στα χρόνια πού μεσολάβησαν πήρα ιντερφερόνες καθώς και Copaxon... Πολλές παρενέργειες και καμία διαφορά στις απεικονίσεις...
Πέρυσι την άνοιξη, για πρώτη φορά, ανιχνεύθηκε νέα εστία στον εγκέφαλο και μάλιστα με απορρόφηση σκιαγραφικού. Ακολούθησε 5ήμερη ενδοφλέβια κορτιζόνη και ο γιατρός μου, αποφάσισε ότι πρέπει να ξεκινήσω αγωγή με Tysabri.
Λόγω διαφόρων, άλλων, προβλημάτων με την υγεία μου πού έπρεπε να τακτοποιηθούν, δεν ήταν δυνατή η άμεση έναρξη τής αγωγής.
Η επόμενη μαγνητική, το φθινόπωρο, δεν έδειξε κάτι νεότερο ούτε και απορροφήθηκε σκιαγραφικό.
Με τα πολλά, φτάσαμε στο σήμερα, όπου δεν έχω κανένα ενόχλημα πού να σχετίζεται με την ΣΚΠ. Επίσης, το ραντεβού για την επόμενη μαγνητική είναι στις 15 Ιουνίου. Ως τόσο, ο γιατρός μου, θέλει να ξεκινήσουμε άμεσα το Tysabri...
Κι εγώ τώρα αναρωτιέμαι: Να ξεκινήσω την αγωγή; Τι θα μου προσφέρει;
Είναι, τελικά, αποτελεσματικό; Ή τσάμπα η χημεία;
 #127924  από Gianna
 Πέμ Μάιος 11, 2017 5:53 pm
καλησπέρα,
και μένα μου είπε για το εν λόγω φαρμακο. 16 χρονια στο κλαμπ ειμαι.
η αληθεια είναι οτι το σκέφτομαι και προς το παρόν βάζω ανω τελεία..
σε εκείνο που τωρα δίνω ευκαιρία είναι στην ενβιταμίνωση.
και για να μην ειμαι τυπικά ακάλυπτη κάνω κορτιζόνες.. και ειδομεν..
διλλημα και συζήτηση.. και ψάξιμο..

:emojis-14:
 #127941  από Στάθης
 Δευ Μάιος 15, 2017 10:10 am
Γεια σου Δημητρα

Το Tysabri είναι ένα ισχυρό φάρμακο (μονοκλωνικό αντίσωμα) το οποίο έχει την τάση να λειτουργεί μεταλλάσσοντας τα κύτταρα του ανοσοποιητικού μας με την επικόλληση ενός αντισώματος στους δέκτες του.

Εικόνα

Αυτό έχει την τάση όχι μόνο να μεταλλάσσει τα T-κύτταρα του ανοσοποιητικού μας, αλλά γενικότερα να μεταλλάσσει αρκετά και την αιματοδομή του οργανισμού μας. Το χειρότερο στην λειτουργία αυτών των φαρμάκων που μας δείχνει πόσο ξένο, χημικό και λάθος είναι για τον οργανισμό μας εκτός από τους θανάτους με PML, είναι και το λεγόμενο Rebound Effect που μας συμβαίνει όταν διακόψουμε τέτοιου είδους φάρμακα.

Το Rebound Effect συμβαίνει διότι είχαμε εγκλωβισμένο τόσο άγαρμπα το ανοσοποιητικό μας, όπου όταν αφαιρείται το εμπόδιο (φάρμακο), συμβαίνει μια πολύ βίαιη μεταπήδηση του ανοσοποιητικού μέσα στο Κεντρικό Νευρικό Σύστημα με αποτέλεσμα πολύ βαριά υποτροπή ή συμπτώματα.

Το Rebound Effect το έζησα και ο ίδιος. Για το Tysabri, προσπάθησε να μείνεις όσο πιο μακριά γίνεται. Γενικά πιστεύω ακράδαντα ότι η ιστορία με την Σκλήρυνση είναι να επανεκπαιδεύσουμε το ανοσοποιητικό μας και όχι να το μεταλλάξουμε κάνοντας πολύ πιο δύσκολη την δουλειά της επανεκπαίδευσης αν όχι ακατόρθωτη.

Γενικά Δήμητρα, όσο λιγότερο μολυνόμαστε από τα εμπορικά φάρμακα των νευροπρωτοκόλλων, τόσο τα περιθώρια Αληθινής βελτίωσης της Υγείας μας. Αλλά εάν θέλουμε Αληθινή βελτίωση τότε η αντικατάσταση των φαρμάκων με την Φύση προϋποθέτει μια εντατική και καθημερινή σκοπιά προς αυτήν την κατεύθυνση με τα μέσα που μας δίνονται προς αυτήν, κάτι που χρειάζομαι αρκετές σελίδες για να σου εξηγήσω...

Τελειώνοντας... και παραθέτοντας το ότι δεν έχεις ιδιαίτερα ενοχλήματα σήμερα με την ΣΚΠ
"Με τα πολλά, φτάσαμε στο σήμερα, όπου δεν έχω κανένα ενόχλημα πού να σχετίζεται με την ΣΚΠ."
θα σε συμβουλέψω να είσαι σε ιδιαίτερη εγρήγορση με τις εγκληματικές πρακτικές των νευρολόγων να μας εμποτίζουν με χημικά απόβλητα ενώ βρισκόμαστε σε μια κλινικά άψογη κατάσταση.
 #127986  από Δημητρα Αρτ
 Πέμ Μάιος 18, 2017 3:18 pm
:smile-flower:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Δημητρα Αρτ την Πέμ Μάιος 18, 2017 4:36 pm, έχει επεξεργασθεί 4 φορές συνολικά.
 #127987  από Δημητρα Αρτ
 Πέμ Μάιος 18, 2017 3:21 pm
Gianna έγραψε:καλησπέρα,
και μένα μου είπε για το εν λόγω φαρμακο. 16 χρονια στο κλαμπ ειμαι.
η αληθεια είναι οτι το σκέφτομαι και προς το παρόν βάζω ανω τελεία..
σε εκείνο που τωρα δίνω ευκαιρία είναι στην ενβιταμίνωση.
και για να μην ειμαι τυπικά ακάλυπτη κάνω κορτιζόνες.. και ειδομεν..
διλλημα και συζήτηση.. και ψάξιμο..

:emojis-14:
Με βιταμίνες το παλεύω κι εγώ και νομίζω ότι ως τώρα, σε καλό μού βγήκε!
 #127989  από Δημητρα Αρτ
 Πέμ Μάιος 18, 2017 3:51 pm
Στάθης έγραψε:Γεια σου Δημητρα

Το Tysabri είναι ένα ισχυρό φάρμακο (μονοκλωνικό αντίσωμα) το οποίο έχει την τάση να λειτουργεί μεταλλάσσοντας τα κύτταρα του ανοσοποιητικού μας με την επικόλληση ενός αντισώματος στους δέκτες του.

Εικόνα

Αυτό έχει την τάση όχι μόνο να μεταλλάσσει τα T-κύτταρα του ανοσοποιητικού μας, αλλά γενικότερα να μεταλλάσσει αρκετά και την αιματοδομή του οργανισμού μας. Το χειρότερο στην λειτουργία αυτών των φαρμάκων που μας δείχνει πόσο ξένο, χημικό και λάθος είναι για τον οργανισμό μας εκτός από τους θανάτους με PML, είναι και το λεγόμενο Rebound Effect που μας συμβαίνει όταν διακόψουμε τέτοιου είδους φάρμακα.

Το Rebound Effect συμβαίνει διότι είχαμε εγκλωβισμένο τόσο άγαρμπα το ανοσοποιητικό μας, όπου όταν αφαιρείται το εμπόδιο (φάρμακο), συμβαίνει μια πολύ βίαιη μεταπήδηση του ανοσοποιητικού μέσα στο Κεντρικό Νευρικό Σύστημα με αποτέλεσμα πολύ βαριά υποτροπή ή συμπτώματα.

Το Rebound Effect το έζησα και ο ίδιος. Για το Tysabri, προσπάθησε να μείνεις όσο πιο μακριά γίνεται. Γενικά πιστεύω ακράδαντα ότι η ιστορία με την Σκλήρυνση είναι να επανεκπαιδεύσουμε το ανοσοποιητικό μας και όχι να το μεταλλάξουμε κάνοντας πολύ πιο δύσκολη την δουλειά της επανεκπαίδευσης αν όχι ακατόρθωτη.

Γενικά Δήμητρα, όσο λιγότερο μολυνόμαστε από τα εμπορικά φάρμακα των νευροπρωτοκόλλων, τόσο τα περιθώρια Αληθινής βελτίωσης της Υγείας μας. Αλλά εάν θέλουμε Αληθινή βελτίωση τότε η αντικατάσταση των φαρμάκων με την Φύση προϋποθέτει μια εντατική και καθημερινή σκοπιά προς αυτήν την κατεύθυνση με τα μέσα που μας δίνονται προς αυτήν, κάτι που χρειάζομαι αρκετές σελίδες για να σου εξηγήσω...

Τελειώνοντας... και παραθέτοντας το ότι δεν έχεις ιδιαίτερα ενοχλήματα σήμερα με την ΣΚΠ
"Με τα πολλά, φτάσαμε στο σήμερα, όπου δεν έχω κανένα ενόχλημα πού να σχετίζεται με την ΣΚΠ."
θα σε συμβουλέψω να είσαι σε ιδιαίτερη εγρήγορση με τις εγκληματικές πρακτικές των νευρολόγων να μας εμποτίζουν με χημικά απόβλητα ενώ βρισκόμαστε σε μια κλινικά άψογη κατάσταση.
Σ' ευχαριστώ πολύ Στάθη και για τις συμβουλές και για το χρόνο πού διέθεσες!
Στην πραγματικότητα, είμαι αρνητική στην έναρξη της αγωγής (κι από τη διατύπωσή μου, φαίνεται η αμφισβήτηση : "τσάμπα η χημεία").
Χρειαζόμουν όμως, ενίσχυση γιατί έχω πιεστεί αρκετά... Δεν θα πω κάτι παραπάνω, καταλαβαίνεις εσύ!
Διάβασα, σήμερα, αναρτήσεις-σχόλια σου και βλέπω ότι είμαστε στο ίδιο μήκος κύματος. Η διαφορά μας, είναι ότι εσύ είσαι πολύ πιο προχωρημένος!!! :)
Αναφέρεις ότι: [η αντικατάσταση των φαρμάκων με την Φύση προϋποθέτει μια εντατική και καθημερινή σκοπιά προς αυτήν την κατεύθυνση με τα μέσα που μας δίνονται προς αυτήν]...
Πάνω σ' αυτόν τον τομέα, ψάχνομαι πολύ αλλά δεν έχω κατασταλάξει κάπου... Θα ήθελα τα φώτα σου, αν είναι εφικτό!
Και πάλι σ' ευχαριστώ!
 #128002  από Στάθης
 Παρ Μάιος 19, 2017 12:34 pm
Δημητρα Αρτ έγραψε: Αναφέρεις ότι: [η αντικατάσταση των φαρμάκων με την Φύση προϋποθέτει μια εντατική και καθημερινή σκοπιά προς αυτήν την κατεύθυνση με τα μέσα που μας δίνονται προς αυτήν]...
Πάνω σ' αυτόν τον τομέα, ψάχνομαι πολύ αλλά δεν έχω κατασταλάξει κάπου... Θα ήθελα τα φώτα σου, αν είναι εφικτό!
Και πάλι σ' ευχαριστώ!
Μόλις βρω λίγο χρόνο θα γράψω μερικά πράγματα για το τι με έχει βοηθήσει Δήμητρα σε σχέση με την προσέγγιση που αναφέρω παραπάνω. Λέω χρόνο γιατί είναι ένας συνδυασμός πραγμάτων και θέλω να εντριφίσω πάνω σε αυτά ώστε να βοηθήσω όπου και όπως μπορώ καλή ώρα ανθρώπους που θέλουν και βλέπουν μια άλλη οπτική πάνω στο θέμα μας.

Καλή συνέχεια !