• Κάτι αμιγώς γυναικείο...!!!

  • Συζητήσεις για το φάρμακο Tysabri, (γνωστό και ως Natalizumab) για θεραπεία της σκλήρυνσης κατά πλάκας.
Συζητήσεις για το φάρμακο Tysabri, (γνωστό και ως Natalizumab) για θεραπεία της σκλήρυνσης κατά πλάκας.
 #112870  από vicky*
 Κυρ Σεπ 06, 2015 2:03 pm
Παιδιά όποιος γνωρίζει ή έχει κάποια παρόμοια εμπειρία ας με διαφωτίσει! Είμαι 20 χρόνων και βρίσκομαι σε αγωγή με τι άλλο;;; Τysabri φυσικά!! :emojis-9: εδώ και 5-6 μέρες έχω καθυστέρηση. Και είναι γεγονός ότι όλους αυτούς τους μήνες (4) που κάνω αυτή τη θεραπεία η περίοδος μου έχει διαταραχθεί δηλαδή μικρότερη ροή, και λιγότερες μέρες από ότι συνήθως. Είναι δυνατόν αυτή η καθυστέρηση να οφείλεται στο φάρμακο; Συγγνώμη αν σας κουράζω αλλά έχω πανικοβληθεί! Η όποια απάντηση πολύτιμη! :emojis-5:
 #112871  από Fantasma
 Κυρ Σεπ 06, 2015 6:22 pm
Ναι,είναι δυνατόν αυτή η αγωγή να προκαλέσει μία σύγχιση στα σπλάχνα και κατ'επέκταση σε διάφορες σημαντικές διαδικασίες.Μην τρομοκρατηθείς αδίκως.