http://www.tsr.ch/info/monde/3710439-ea ... ation.html
Η "οικονομική εταιρία" EasyJet αρνήθηκε, σε άτομα καθηλωμένα σε αμαξίδιο, την πρόσβαση στο αεροπλάνο, "επειδή δεν είχαν συνοδό, ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΔΗΛΑΔΗ". Ένας παραπληγικός αθλητής και νομικός, είχε πάρει ένα εισιτηριο αλέ-ρετουρ Γενεύη-Βερολίνο για να παραστεί σε κάποια παρα-αθλητική εκδήλωση εκεί. Η ίδια ιστορία επαναλλήφθηκε και στο πήγαινε και στο έλα.
Εκείνος κινήθηκε δικαστικά, παραπονούμενος ότι "η εταιρία πολλαπλασίασε τα έξοδά του απαιτώντας να έχει συνοδό" αλλά δέχτηκε δημόσια ότι "οι εταιρίες δε μπορούν να αρνούνται σε οποιονδήποτε, μόνο σε ΑΠΟΛΥΤΩΣ ανίκανους να κινηθούν"(!!!).
Έξι μήνες μετα, η εταιρία ξανάρχισε τα ίδια: τη δευτερη επιβάτιδα μάλιστα, ήρθαν και τη διέταξαν να κατεβεί από το αεροπλάνο, επειδή "ο πιλότος δε μπορούσε να την αναλάβει δίχως συνοδό". Οι υπόλοιποι επιβάτες άρχισαν τότε να γιουχάρουν ΤΗΝ ΚΟΠΕΛΑ.
Τι να κάνουν οι άνθρωποι, βιάζονταν να φτάσουν στην ώρα τους στον προορισμό τους, πως τολμούσε η ανάπηρη να τους καθυστερεί; Τι αγένεια...
Παρόλα αυτά, βρέθηκε κάποιος που πρότεινε να τη βοηθήσει αν χρειαζόταν, οπότε οι άσχετοι άρχισαν να φωνάζουν εναντίον "του συστήματος της εταιρίας". Ο πιλότος ήταν όμως ακάθεκτος.
Η εταιρία βιάστηκε να τη βάλει στο επόμενο αεροπλάνο, και "είχε την ευχαρίστηση(!!!)
να της τηλεφωνήσει
για να καλύψει τη βλάβη που της προκάλεσε" μα κι εκείνη "κινήθηκε" πλέον δικαστικά, διοικητικά και αστικά. Βρε την παλιο-κλαψιάρα, που νομίζει ότι θα μας συγκινήσει, μόνο τις αποζημειώσεις που θα φάει, δεν τη φτάνουν;
Αποτέλεσμα: Η Εasyjet καταδικάστηκε σε ...πρόστιμο 70.000€, και δύο (!!!) χιλιάδων€ αποζημίωσης για την επιβάτιδα αυτήν...
Βρε παιδιά, δε λυπάστε την EasyJet; 72.000€;;; Εμ, οι ανάπηροι παγματικά κάνουν τη ζωή δύσκολη στον κόσμο...
Που ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΕ ΣΕ ΜΙΑ ΑΝΑΠΗΡΗ, ΚΙΟΛΑΣ, μπας και αποφύγει το εβδομηντάρι, δηλαδή...
΄
Και μη νομίζετε, το εβδομηντάρι θα το πληρώσουν οι άλλοι επιβάτες, που δε φταίνε σε τίποτα...
Αυτό είναι όταν οι ανάπηροι έχουν "nuissance value" την αξία του προβλήματος που προκαλούν στους υπόλοιπους δηλαδή, θα είχαν και άλλη;
Από δώ και πέρα, άσχετα άν μπορούν ή όχι να κινηθουν οι επιβάτες και πόσο, θα μπορεί η EasyJet, και όποια άλλη εταιρία, να "επιβάλλει" συνοδό για λόγους ασφαλείας, ακόμα και στους λιγότερο περιορισμένους κινητικά...
(όχι μόνο αυτούς που αποκαλούνται "Charlie" στη γλώσσα των αεροδρομίων (που πρέπει να τους πάνε ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ οι υπάλληλοι του αεροδρομίου, αλλά και τους "Sierra", αυτούς δηλαδή που μπορούν να τους αφήσουν στην πόρτα του αεροπλάνου)
Μάλλον, από δώ και πέρα, θα έπρεπε να ανακοινώνει ότι δεν αναλαμβάνει αναπήρους στης πτήσεις της η εταιρία. Αλλά βέβαια, αυτό δεν είναι και η καλύτερη διαφήμηση... Βάσει του Αγγλικού δικαίου, στο οποίο υπάγεται η εταιρία, της δινεται το περιθώριο ν'αποφασίζει ότι θέλει, και να λέει ότι είναι και απολύτως νόμιμο, διότι υπακούει τη νομοθεσία αυτήν... Τώρα οι "επιδιορθώσεις" που επιβλήθηκαν στην ελβετική θυγατρική της, θεσμοθετούν την εκτίμηση ανά περίπτωση, μια "εκτίμηση" που θα διευρύνει το περιθώριο αυτό για την εταιρία...
Η γιαγιά η Κασσάνδρα
Η "οικονομική εταιρία" EasyJet αρνήθηκε, σε άτομα καθηλωμένα σε αμαξίδιο, την πρόσβαση στο αεροπλάνο, "επειδή δεν είχαν συνοδό, ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΔΗΛΑΔΗ". Ένας παραπληγικός αθλητής και νομικός, είχε πάρει ένα εισιτηριο αλέ-ρετουρ Γενεύη-Βερολίνο για να παραστεί σε κάποια παρα-αθλητική εκδήλωση εκεί. Η ίδια ιστορία επαναλλήφθηκε και στο πήγαινε και στο έλα.

Εκείνος κινήθηκε δικαστικά, παραπονούμενος ότι "η εταιρία πολλαπλασίασε τα έξοδά του απαιτώντας να έχει συνοδό" αλλά δέχτηκε δημόσια ότι "οι εταιρίες δε μπορούν να αρνούνται σε οποιονδήποτε, μόνο σε ΑΠΟΛΥΤΩΣ ανίκανους να κινηθούν"(!!!).
Έξι μήνες μετα, η εταιρία ξανάρχισε τα ίδια: τη δευτερη επιβάτιδα μάλιστα, ήρθαν και τη διέταξαν να κατεβεί από το αεροπλάνο, επειδή "ο πιλότος δε μπορούσε να την αναλάβει δίχως συνοδό". Οι υπόλοιποι επιβάτες άρχισαν τότε να γιουχάρουν ΤΗΝ ΚΟΠΕΛΑ.

Τι να κάνουν οι άνθρωποι, βιάζονταν να φτάσουν στην ώρα τους στον προορισμό τους, πως τολμούσε η ανάπηρη να τους καθυστερεί; Τι αγένεια...
Παρόλα αυτά, βρέθηκε κάποιος που πρότεινε να τη βοηθήσει αν χρειαζόταν, οπότε οι άσχετοι άρχισαν να φωνάζουν εναντίον "του συστήματος της εταιρίας". Ο πιλότος ήταν όμως ακάθεκτος.

Η εταιρία βιάστηκε να τη βάλει στο επόμενο αεροπλάνο, και "είχε την ευχαρίστηση(!!!)



Αποτέλεσμα: Η Εasyjet καταδικάστηκε σε ...πρόστιμο 70.000€, και δύο (!!!) χιλιάδων€ αποζημίωσης για την επιβάτιδα αυτήν...

Βρε παιδιά, δε λυπάστε την EasyJet; 72.000€;;; Εμ, οι ανάπηροι παγματικά κάνουν τη ζωή δύσκολη στον κόσμο...


Και μη νομίζετε, το εβδομηντάρι θα το πληρώσουν οι άλλοι επιβάτες, που δε φταίνε σε τίποτα...
Αυτό είναι όταν οι ανάπηροι έχουν "nuissance value" την αξία του προβλήματος που προκαλούν στους υπόλοιπους δηλαδή, θα είχαν και άλλη;
Από δώ και πέρα, άσχετα άν μπορούν ή όχι να κινηθουν οι επιβάτες και πόσο, θα μπορεί η EasyJet, και όποια άλλη εταιρία, να "επιβάλλει" συνοδό για λόγους ασφαλείας, ακόμα και στους λιγότερο περιορισμένους κινητικά...

Μάλλον, από δώ και πέρα, θα έπρεπε να ανακοινώνει ότι δεν αναλαμβάνει αναπήρους στης πτήσεις της η εταιρία. Αλλά βέβαια, αυτό δεν είναι και η καλύτερη διαφήμηση... Βάσει του Αγγλικού δικαίου, στο οποίο υπάγεται η εταιρία, της δινεται το περιθώριο ν'αποφασίζει ότι θέλει, και να λέει ότι είναι και απολύτως νόμιμο, διότι υπακούει τη νομοθεσία αυτήν... Τώρα οι "επιδιορθώσεις" που επιβλήθηκαν στην ελβετική θυγατρική της, θεσμοθετούν την εκτίμηση ανά περίπτωση, μια "εκτίμηση" που θα διευρύνει το περιθώριο αυτό για την εταιρία...

Η γιαγιά η Κασσάνδρα
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος LL--MM την Σάβ Ιαν 21, 2012 10:34 pm, έχει επεξεργασθεί 3 φορές συνολικά.
Για να επικρατήσει το κακό, αρκεί όλοι οι καλοί άνθρωποι να μην κάνουν τίποτα Εdmund Burke