• Μούδιασμα στο χέρι

  • Ανοιχτή συζήτηση πάνω στα ποικίλα συμπτώματα και τις υποτροπές που προκαλεί η ΣΚΠ.
Ανοιχτή συζήτηση πάνω στα ποικίλα συμπτώματα και τις υποτροπές που προκαλεί η ΣΚΠ.
 #74216  από Φίλιππας
 Δευ Ιουν 25, 2012 8:20 am
Καλημέρα σας.
Ονομάζομαι Φίλιππας,δεν ήξερα που ακριβώς να αναφέρω το πρόβλημα-ερώτηση και το έκανα ανοίγοντας νέο θέμα.
Όλα ξεκίνησαν πριν 1 1/2 χρόνο,όπου σηκώθηκα το πρωί και όλη η δεξιά μου μεριά ήταν μουδιασμένη.
Στην αρχή θεώρησα πως στραβωκοιμήθηκα αλλά μόλις συνειδητοποίησα πως έχει μουδιάσει και το στήθος μου πανικοβλήθηκα,και για να μην μακρυγορώ πήγα σε νευρολόγο.
Οπου μου είπε να κάνω 2 μαγνητικες μία στον θώρακα και μία στον αυχένα,για το μουδιασμα απο την μέση και κατω μου ειπε πως μαλλον ευθύνεται η μέση μου.
Για λόγους ανεργίας και οικονομικούς αφενός καθυστερησα να τις κανω και αφετέρου απο την μεση και κατω μου ειχε ηδη περάσει και νομιζα πως θα περασει και απο την μέση και πάνω.
Αλλα το μούδιασμα στο χερι ήταν και παραμένει ενοχλητικο και ετσι κινησα τις διαδικασιες και εκανα τις εξετασεις.Το 2ο "σοκ"το έπαθα όταν με καλεσαν απο το κεντρο και με ενημέρωσαν οτι πρεπει να κάνω και 3η μαγνητικη στον εγκέφαλο,εκει εχασα τον κόσμο.
Επειτα κινησα για το νοσοκομειο οπου η μαγνητικες θωρακος και εγκεφαλου ηταν καθαρες αλλα η αυχένα εδειχνε "εστιες".μετά όλες τις εξετασεις (οπτικα δυναμικα,παρακεντησεις κτλ)ο γιατρος μου ειπε πως δεν είναι ξεκάθαρη η ΣΚΠ,και για το ενοχλητικο μουδιασμα μου εδωσε το Lyrica των 75 ,την πρωτη βδομαδα 1 ημερισίως την 2η 2 και την 3η 3.
Αλλα καμια απολύτως διαφορα και ετσι το σταματησα.επισης μου ειπε πως θα μου περασει αλλα θέλει τον χρόνο του.Δεν θελω να ρωτησω αν οντως εχω Σκπ γιατι ειμαι συμφιλιωμένος με την ιδεα αλλα θελω να μάθω αν αυτο μουδιασμα που ειναι ηδη πανω απο εναμιση χρονο καποια στιγμη θα περασει?(μηπως να συνεχισω και τα Lyrica?)

Ελπίζω σε καποια απαντηση σας και σας ζητω συγνωμη που σας κούρασα.
 #74217  από ΑΝΝΑ59
 Δευ Ιουν 25, 2012 8:47 am
Καλως τον !!!! Αφου , το μουδιασμα επιμενει τοσο καιρο, γιατι δεν το συζητας με το γιατρο σου ??? Ασχετα , απο διαγνωση, εσυ θελεις να απαλλαγεις απ'αυτο και εκεινος εχει υποχρεωση να σε βοηθησει !!! Η πικρη πειρα μου, λεει οτι, στις ωσεις της σκπ, οι νευρολογοι δινουν κορτιζονη και , αν χρειαστει, συνεχιζουν με αλλα φαρμακα ! Το Lyrica, ειναι αντιεπιληπτικο φαρμακο, αλλα το δινουν σε πολλες περιπτωσεις ! Αν δεν σε βοηθα, μαλλον πρεπει να αλλαξεις φαρμακο ! Προσοχη, ομως !!! Δεν πρεπει να το διακοψεις αποτομα !!! Τελος παντων, συζητησε με το νευρολογο !!!! ΑΜΕΣΑ !!!!!! Ευχομαι τα καλυτερα !!!! :text-welcomewave:
 #74218  από Π.Μ79
 Δευ Ιουν 25, 2012 8:47 am
Γεια σου Φίλιππε και καλωσόρισες. :)

Το αν έχεις σκπ ή όχι, αυτό είναι θέμα των γιατρών να στο διαγνώσουν, αν και από τα συμπτώματα, κατά κει πάει, χωρίς πάντως να είναι απόλυτο.

Είχες από παλιά κάποια συμπτώματα, όπως δυσανεξία στη ζέστη, στο κρύο, κόπωση κλπ?

Το μόνο που μπορώ να σου πω είναι να μη δέχεσαι φάρμακα χωρίς να ρωτάς και χωρίς να τα ψάχνεις.

Το lyrica είναι φάρμακο που δίδεται για νευροπαθητικούς πόνους, επιληψία και για γενικευμένες αγχώδεις διαταραχές.

Όπως πολλοί νευρολόγοι με το που ακούσουν για μουδιάσματα κλπ, κατευθείαν μιλάνε για άγχος και λοιπές βλακείες, χορηγούν lyrica, zanax, ladose κλπ. (ηρεμιστικά και αντικαταθλιπτικά).

Θα σε συμβούλευα να μελετήσεις πολύ και να ρωτάς τα πάντα και βέβαια να απαιτείς να σου αναλυθούν τα πάντα με επιχειρήματα.
Μη δεχτείς ποτέ από κανένα γιατρό να σου λέει: έλα μωρέ αυτό είναι και αυτό θα κάνεις.

Καλή συνέχεια σου εύχομαι :)
 #74223  από Στάθης
 Δευ Ιουν 25, 2012 9:33 am
Γεια σου Φίλιππα, είναι αλήθεια (σύμφωνα και με Π.Μ79) πως το Lyrica όπως και το Neurontin πρέπει να χρησιμοποιείται για νευροπαθητικούς πόνους, επιληψία και για γενικευμένες αγχώδεις διαταραχές.

Ενώ συνηθίζεται από τους νευρολόγους να χορηγούνται αυτά για τα μουδιάσματα, δεν μπορούν να κάνουν πολλά.

Στην περίπτωσή μου η πάθηση ξεκίνησε με μόνιμα μούδιασμα των κάτω άκρων το 2004. Μου δόθηκε και Lyrica για τα μουδιάσματα αλλά και Neurontin για άλλους λόγους (μυοκυμίες προσώπου) αλλά τα μουδιάσματα άλλοτε πολύ έντονα άλλοτε λιγότερο έντονα δεν έφευγαν.

Από το 2011 τα μουδιάσματα των κάτω άκρων άρχισαν να υποχωρούν.... σε σημείο που σήμερα δεν υπάρχουν, κάτι που μου φαίνεται απίστευτο.

Δηλαδή ΝΑΙ μπορεί να σου φύγουν τα μουδιάσματα ... και ελπίζω να το ζήσεις σύντομα.
 #74228  από Φίλιππας
 Δευ Ιουν 25, 2012 11:39 am
ΑΝΝΑ59 έγραψε:Καλως τον !!!! Αφου , το μουδιασμα επιμενει τοσο καιρο, γιατι δεν το συζητας με το γιατρο σου ??? Ασχετα , απο διαγνωση, εσυ θελεις να απαλλαγεις απ'αυτο και εκεινος εχει υποχρεωση να σε βοηθησει !!! Η πικρη πειρα μου, λεει οτι, στις ωσεις της σκπ, οι νευρολογοι δινουν κορτιζονη και , αν χρειαστει, συνεχιζουν με αλλα φαρμακα ! Το Lyrica, ειναι αντιεπιληπτικο φαρμακο, αλλα το δινουν σε πολλες περιπτωσεις ! Αν δεν σε βοηθα, μαλλον πρεπει να αλλαξεις φαρμακο ! Προσοχη, ομως !!! Δεν πρεπει να το διακοψεις αποτομα !!! Τελος παντων, συζητησε με το νευρολογο !!!! ΑΜΕΣΑ !!!!!! Ευχομαι τα καλυτερα !!!! :text-welcomewave:

Καταρχην σας ευχαριστω ολους για την αμεση απαντηση .
Απο οτι μου ειπε ο γιατρος αν ειχα παει στην ωρα μου ισως και να μου ειχε δωθει αλλη θεραπεια
αλλα μιας και καθυστερησα μου ειπε οτι θα περασει μονο του απλα θελει αρκετο χρονο ,,,
Σκεφτομαι να επισκεφτω και αλλον νευρολογο να παρω μια γνωμη!
 #74229  από Φίλιππας
 Δευ Ιουν 25, 2012 11:41 am
Στάθης έγραψε:Γεια σου Φίλιππα, είναι αλήθεια (σύμφωνα και με Π.Μ79) πως το Lyrica όπως και το Neurontin πρέπει να χρησιμοποιείται για νευροπαθητικούς πόνους, επιληψία και για γενικευμένες αγχώδεις διαταραχές.

Ενώ συνηθίζεται από τους νευρολόγους να χορηγούνται αυτά για τα μουδιάσματα, δεν μπορούν να κάνουν πολλά.

Στην περίπτωσή μου η πάθηση ξεκίνησε με μόνιμα μούδιασμα των κάτω άκρων το 2004. Μου δόθηκε και Lyrica για τα μουδιάσματα αλλά και Neurontin για άλλους λόγους (μυοκυμίες προσώπου) αλλά τα μουδιάσματα άλλοτε πολύ έντονα άλλοτε λιγότερο έντονα δεν έφευγαν.

Από το 2011 τα μουδιάσματα των κάτω άκρων άρχισαν να υποχωρούν.... σε σημείο που σήμερα δεν υπάρχουν, κάτι που μου φαίνεται απίστευτο.

Δηλαδή ΝΑΙ μπορεί να σου φύγουν τα μουδιάσματα ... και ελπίζω να το ζήσεις σύντομα.
Να σαι καλα και σε ευχαριστω..
Να σε ρωτησω,βεβαια καθε περιπτωση ειναι και διαφορετικη είχες αλλο επεισοδιο απο το 2004?
 #74234  από Στάθης
 Δευ Ιουν 25, 2012 12:39 pm
Συνολικά έχει βιώσει 6 επεισόδια, το κάθε ένα με τα δικά του χαρακτηριστικά....

Κώφωση στο ένα αυτί, αδυναμία δεξί πόδι και χέρι κτλ μούδιασμα στο πρόσωπο... κτλ. Η διαχείριση όλων των ώσεων έγινε με λήψη ενδοφλέβιας κορτιζόνης για την άμεση καταστολή των ώσεων, με λίγα έως καθόλου απομηνάρια....

Τα μουδιάσματα είναι συχνό φαινόμενο στην ΣΚΠ, και πρέπει να μην τα φοβόμαστε. Με το κατάλληλο τρόπο (αλλαγή τρόπου ζωής, ενισχυμένη ξεκούραση σωματική & πνευματική, προσαρμογή θεραπείας..) και χρόνο μπορούν να εξαλειφθούν αυτά που δεν εξαλείφθηκαν κατά την άμεση καταστολή της ώσης ....
 #74272  από petros
 Τρί Ιουν 26, 2012 8:55 am
sou έγραψε: καράτε,
χααχαχαχαχαχα.
 #74305  από Στάθης
 Τρί Ιουν 26, 2012 10:48 pm
sou έγραψε: Από μια υποτροπή, ό,τι είναι να μείνει θα μείνει και ό,τι είναι να φύγει θα φύγει
Φίλιππα θα ήθελα να σου εξηγήσω γιατί το παραπάνω δεν μπορεί να ισχύει (και ιδιαίτερα η Απολυτοσύνη ...) με ένα ιδιαίτερο παράδειγμα:

Υπάρχουν κάποια μέλη του φόρουμ (υποστηρικτές της αρχικής φράσης) τα οποία ... δυσανασχέτησαν ιδιαίτερα με το φόρουμ, το οποίο και το ενημέρωσαν με τρόπο υποτιμητικό ότι φεύγουν και ποτέ δεν θα ξαναγυρίσουν !

Και ....τσούπ... ξαναγύρισαν.... Δηλαδή ήρθαν μετά από σύντομο χρονικό διάστημα για να μείνουν μέχρι πάλι να φύγουν και πάλι τούμπαλης...

Και ερωτόμαι;

Αν τα ίδια τα Hardcore μέλη αθετούν την αρχική φράση; Γιατί το ίδιο δεν πρέπει να ισχύει και για άλλα πράγματα στην ζωή;

Π.χ. υπολείματα μιας ώσης μπορούν να φύγουν.. Όπως συμβαίνει στην περίπτωσή μου (υπολείμματα ώσης του 2004 εσβήσαν το 2011!!!). Επίσης μπορεί να μείνουν ή να επιστρέψουν. Κανείς δεν ξέρει;

Στην ζωή .... πότε δεν πρέπει να παρατάμε λογισμούς βελτίωσης, αιδιοδοξίας και ελπίδας για το καλύτερο που μπορούμε να επιτύχουμε από το σημείο στο οποίο βρισκόμαστε.

Όλα είναι πιθανά ..... όπως αποδεικνύεται περίτρανα σε αυτό το φόρουμ !!!
 #74327  από Στάθης
 Τετ Ιουν 27, 2012 9:38 am
Χαχαχαχα ..... "Τι σου είναι η ζωή"...... μέλη φευγαλέα, μάτια ερμητικά κλειστά, οι ορμές των φαντασιώσεων της επιστροφής ... και ο κακός διαχειριστής.... μία Ταινία εμπνευσμένη από το "Mssociety" :happy-partydance:
---------------

Μην δίνεις σημασία Φίλιππα...., ως ρεζουμέ στην δικιά μου γνώμη για το σοβαρό μας θέμα, είναι ότι υπάρχουν ώσεις και ώσεις, εκ των οποίων οι πολύ σοβαρές έχουν μεγαλύτερη πιθανότητα να αφήσουν κάτι μόνιμο ειδικά αν είσαι μεγάλος σε ηλικία (45~50), ή αν έχεις της βαριές μορφές ΣΚΠ (π.χ. πρωτοπαθής προϊούσα), κάτι που δεν ισχύει στην περίπτωσή μας.

Έχοντας βιώσει πολλές ώσεις με μουδιάσματα από την αρχή της πάθησης 2004 μέχρι το 2009, είναι πιθανότερο με ένα καλό τρόπο ζωής, θεραπείας και άσκησης να σου φύγει το υπόλλειμα σε διάρκεια χρόνου.

Καλή δύναμη, υπομονή, ψηλά το κεφάλι και προπάντων θετική στάση ζωής τώρα που είναι ακόμα νωρίς για να σου γίνει συνήθειο !!!