• ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΑΝΗΣΥΧΩΝ ΠΟΔΙΩΝ (Restless Legs Syndrome)

  • Ανοιχτή συζήτηση πάνω στα ποικίλα συμπτώματα και τις υποτροπές που προκαλεί η ΣΚΠ.
Ανοιχτή συζήτηση πάνω στα ποικίλα συμπτώματα και τις υποτροπές που προκαλεί η ΣΚΠ.
 #60727  από arianne
 Τρί Σεπ 27, 2011 10:39 am
ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΑΜΑ ΛΕΜΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ.Κ ΓΩ ΤΟ ΣΤΑΜΑΤΑΩ ΑΝ ΘΕΛΩ ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΟ ΑΡΧΙΖΩ ΠΑΛΙ ΑΣΥΝΑΙΣΘΗΤΑ.ΤΟ ΜΙΡΑΠΕΞΙΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ.ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΕΓΡΑΨΕ Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΜΟΥ ΑΠΟ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ..ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΟ 40 ΚΑΤΙ ΕΥΡΩ..
 #60728  από NikoleScully
 Τρί Σεπ 27, 2011 10:41 am
Καλημερα!!
Αυτο το εχω οσο με θυμαμαι..ειδικα αν πεφτω στο κρεβατι και δεν κουνησω ποδια δεν μπορω να κοιμηθω..αλλα το ελεγχω,ειναι φορες οπως ειπες οτι και στα καλα καθουμενα κουνιεται μονο του...εμενα δεν μου ειπαν κατι οταν το ειχα πρωτοαναφερει...πριν καν μαθουμεοτι ειναι σκπ....τωρα δεν ξερω τι παιζει...μπορει να ειναι και νευρικο...
 #73070  από Ιωάννα
 Τρί Ιουν 05, 2012 9:21 pm
Τελικά ρε παιδιά με μπερδέψατε το RLS είναι σύμπτωμα ΣΚΠ ή όχι.Κ εγώ η δόλια γιατί δε βλέπω φώς με τα φάρμακα (εκτός το MIRAPEXIN -τα χω δοκιμάσει όλα) .Μετά από 5-10 το πολύ μέρες ξαναρχισαν τα ίδια, κ αυτό με REQUIP και RIVOTRIL μαζί.Τα πρώτα φάρμακα ήταν καραμέλες για μένα. Συν τοις αλλοις σε έντονη κόπωση αρχισαν να τινάζονται και οι ώμοι μου!!!!!!!!Το θετικό είναι ότι οι ΜRI ήταν καθαρές.Τωρα ταλαιπωρούμαι ακόμα να βρω κάτι να με "πιάσει".Τελικά μου φαίνεται ότι δεν έπρεπε να πάω σε γιατρό καθόλου αφού με 2-3 παυσίπονα είχα το ίδιο αποτέλεσμα . ;)
 #74361  από ioanna papantoni
 Τετ Ιουν 27, 2012 7:00 pm
καλησπερα σας...αρχισα κ εγω χτες mirapenix καθως δεν πηγαινε αλλο η κατασταση με τα ποδια μου αλλα να σας ρωτησω κατι εσας σας εφερε καμια παρενεργεια???το πηρα χτες στις 10 το βραδυ στις 4κ30 σηκωθηκα για το μπανιο κ ενιωσα μια ναυτια μια ζαλη κ λυποθημησα...σημερα ολη μερα ζαλιζομαι λιγο κ εχω πονοκεφαλο το μεσημερι η πιεση μου ηταν στο 9.5 αλλα τωρα το απογευμα επανηλθε παλι στι 11.7...ειναι λετε απο το χαπι???διαβασα μεσα για παρενεργειες
 #74363  από Ιωάννα
 Τετ Ιουν 27, 2012 7:40 pm
Εγω δεν έχω δοκιμάσει το mirapexin αλλα όλα τ άλλα (medopexol,neurontin,requip kepra k rivotril ) μ εκαναν κοτοπουλο.Τα γραφω με τη σειρά που τα δοκίμασα.Στο 1ο επαθα αλλεργια και πριστηκα,το 2ο μου κανε το στομαχι χαλια ,το 3ο ιλλιγγους,εμμετους τασεις λυποθιμίας κ το 3ο,4ο κ 5ο (μου τα δωσε ολα μαζι),με αποτελειωσαν!!!!ζαλη ,κουτουλησα ότι προεξειχε στο σπιτι,ασταθεια απιστευτη καταβολή.Τ αντεξα 1 εβδομάδα χωρίς ιδιαίτερα αποτελεσματα στο συνδρομο κ τελικά τωρα πέρνω 2πλο rivotril το οποίο κοιμίζει κ ελεφαντα !!!!Τα συστήνω ανεπιφυλακτα σε όσους επιθυμούν να χασουν βάρος!!!!!!!Δυστυχώς έχουν πολλές παρενέργειες ασχετα με το τι λένε οι γιατροί.
 #74365  από ioanna papantoni
 Τετ Ιουν 27, 2012 9:12 pm
μου το μειωσε σε μισο αντε να δουμε τι ψαρια θα ποιασουμε...
 #74366  από Ιωάννα
 Τετ Ιουν 27, 2012 9:45 pm
Αν σε πιασει ,μετά απο μια εβδομάδα μαλλον θα μειωθούν τα συμπτώματα.Ευχομαι τα καλύτερα γιατί τελικά ειναι μεγαλη ταλαιπωρία τόσο το σύνδρομο όσο και τα φάρμακα!!!
 #74409  από ioanna papantoni
 Πέμ Ιουν 28, 2012 2:02 pm
τα ποδια μου μου περασαν απο την πρωτη μερα ..χτες πηρα το μισο χαπι κ σημερα ειμαι οκ μεχρη στιγμης ουτε ζαλη ουτε τπτ αντε να δουμε
 #74421  από soulla
 Πέμ Ιουν 28, 2012 3:06 pm
MAKARI :romance-kisscheek:
 #74441  από Ιωάννα
 Πέμ Ιουν 28, 2012 5:57 pm
Να σας πω κ εγώ, έτσι για την "ιστορία", ότι σήμερα ο γιατρός μου μού εγραψε το mirapexin μαζί με rivotril παρακαλώ!!!Μου φαίνεται ότι δεν θα μείνει γωνία, και ντουλάπι στο σπίτι όρθιο :teasing-neener: !!!!Αν δεν με πιάσει κ αυτό ..... :obscene-hanged: