• ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ!

  • Η ψυχική και πνευματική διάσταση της πολλαπλής σκλήρυνσης. Ίαση του σώματος μέσο της Ψυχής.
Η ψυχική και πνευματική διάσταση της πολλαπλής σκλήρυνσης. Ίαση του σώματος μέσο της Ψυχής.
 #106815  από Κωνσταντίνα
 Σάβ Οκτ 11, 2014 7:47 pm
neroxytis έγραψε:.................................................................................................

Δεύτερον, ακόμα και τα "ιερά και όσια" δεν είναι υπεράνω κριτικής σε μια δημοκρατία. Ιδιαίτερα αν είναι αυτές οι νοοτροπίες που πήγαν τον κόσμο πίσω 1000 χρόνια, με αποτέλεσμα να είναι συνυπεύθυνες στη μη ιασιμότητα της ΣΚΠ........................
Συνάδελφε για την μη ιασιμότητα της σκπ δεν ευθύνονται νοοτροπίες, τουλάχιστον όχι αυτές που περιγράφεις, αλλά όπως πολύ σωστά έχεις πει σε άλλες σου δημοσιεύσεις, η πολυπλοκότητα που χαρακτηρίζει την συγκεκριμένη(αν σε ερμηνεύω σωστά).
Τσάμπα θύμωσες ξεδιπλώνοντας με ειρωνεία τα επιχειρήματά σου.Νίκο_76 με εκφράζει η τοποθέτησή σου σε πολλά σημεία.

Θα συμφωνήσω(εγώ για μένα) ότι λέγονται υπερβολές.Από τη στιγμή όμως που ένας άνθρωπος πιστεύει και με την πίστη του βιώνει το θαύμα (εξαφάνιση εστιών), τι ωφελεί να προσπαθήσεις να του δείξεις το δρόμο τον "αληθινό";;;
Μακάρι να το πίστευα κι εγώ :pray: :pray: :pray:
 #106817  από neroxytis
 Σάβ Οκτ 11, 2014 8:02 pm
Αγαπητή Κωνσταντίνα, αν δεν είχε μεσολαβήσει ο μεσαίωνας, τεχνολογικά θα ήμαστε σχεδόν 1000 χρόνια μπροστά. Μέχρι εκεί.

Από εκεί και πέρα είναι δικαίωμα του καθενός να πιστεύει ό,τι τον κάνει να αισθάνεται καλύτερα. Με αφήνει αδιάφορο να πείσω κάποιον. Ερωτήματα υποβάλλω.

Τέλος, δεν θύμωσα ούτε ειρωνεύτηκα. Τα ερωτήματά μου είναι κυριολεκτικά, όχι ειρωνικά. Δεν είχα τέτοια πρόθεση. Επίσης, η ελευθερία λόγου είναι ένα δικαίωμα που δεν διαπραγματεύομαι. Σέβομαι τον Νίκος_76 αλλά δεν μου αρέσει η τάση για λογοκρισία που εξέφρασε.
 #106820  από Νίκος_76
 Κυρ Οκτ 12, 2014 12:06 am
Κοιτα neroxytis, μπορεις να ερμηνευεις τα λεγομενα μου ως ταση λογοκρισιας, αλλα αυτο ειναι προσωπικη σου ερμηνεια. Τα δικα μου ορια δεν αφορουν κανενα και δεν εχω την απαιτηση να τα σεβαστει κανενας. Ειναι δικα μου και δικη μου η προσπαθεια καθε φορα να τα διευρυνω. Γραφω ομως για τα νομικα ορια που τα λεγομενα σου παιζουν στο όριο. Αλλά ακομα και αυτα να μην υπηρχαν αναφερομαι κυριως στο σεβασμο και τη σοβαροτητα που πρεπει να εχουμε οταν εκφραζομαστε τουλαχιστον σε αγνωστους (ανθρωπους δηλαδη που δε τους ξερουμε, δε ξερουμε τι εχουν ζησει, σε τη κατασταση ειναι, ποιες ειναι οι αναγκες τους κτλ κτλ). Αν ειμασταν οι δυο μας για καφε δε θα εβαζα τετοιο θεμα. Ο καθενας μας εχει τον τροπο γραφης του. Σιγα σιγα τον συνηθιζουμε και μετα απο λιγο καιρο σταματαει να μας ενοχλει τοσο πολυ οπως ισως την πρωτη φορα. Ισως και τα δικα μου να ενοχλουν καποιους αλλους. Εγω αναφερομαι ομως στο τι εγραψες που πλεον φτανει στα ορια. Αν θες μη το δεχεσαι αλλά η δημοκρατια μας παρεχει πολλα δικαιωματα αλλα και υποχρεωσεις. Δες λοιπον τι εγινε με τον Γεροντα Παισιο. Στη τελικη δε νομιζω οτι είναι τοσο δυσκολο αυτο που λεω.
Μπορει να μην ειρωνευτικες και να κανω λαθος εγω. Με μπερδεψαν οι εκφρασεις
-Το γράφει η απόλυτα έγκυρη "Ελεύθερη Ώρα"
-Πάντα μπέρδευα το Σεραφίνο με τον Τίρα-Μόλα.
και αυτο με τους υπερ ηρωες.
Τωρα σχετικα με το κλινικο-ακτινολογικό παράδοξο ειχα διαβασει κατι που με προβληματισε γιατι ειχα παρεξηγησει τον ορισμο. Δειτε λιγο το λινκ και διαβαστε το. Εγω το διαβασα δυο τρεις φορες και ας το συζητησουμε σε αλλο θεμα.
http://www.encephalos.gr/full/42-3-05g.htm
 #106822  από Μιμικαμ
 Κυρ Οκτ 12, 2014 7:55 am
Καλημέρα στην παρέα...

Αυτό που πιστεύω, κατά την γνώμη μου, είναι οτι ο καθένας μας εχει ανακαλύψει τις δικές του αλήθειες και σύμφωνα μ'αυτές πορεύεται.....και θα συμφωνήσω απόλυτα με τα λεγόμενα κάποιου αγαπημένου μου φιλισόφου....οτι εχθρός της αλήθειας δεν είναι το ψέμα, αλλά η πεποίθηση!..... :smile-flower:
 #106828  από Γιάννης
 Κυρ Οκτ 12, 2014 12:53 pm
Νίκος_76 έγραψε: Γραφω ομως για τα νομικα ορια που τα λεγομενα σου παιζουν στο όριο.
Το παχαίνεις το πράγμα και σε κάθε ποστ σου το παχαίνεις περισσότερο με τον συνηθισμένο τρόπο του "είμαστε η κρατούσα άποψη". Δηλαδή, όπερ μεθερμηνευόμενον εστί, θα μας κάνεις μήνυση επειδή δεν είμαστε διατεθειμένοι να πιστέψουμε σε "γεροντάδες" και σε ψεκασμούς; Επειδή με άλλα λόγια δεν είμαστε διατεθειμένοι να υποκύψουμε στον φόβο που προστάζει η μεταφυσικοπαραφυσική θεώρηση; Εμένα αυτό με προσβάλλει, οι καταστροφολογικές απειλές των "γεροντάδων" και η σκοταδιστική προοπτική που πηγάζει από αυτό. Εμένα με προσβάλλει η κάθε μαυροφορεμένη μαϊμού που θέλει να επιβάλλει στον καθένα το πως θα πηδάει ή το πως θα πηδιέται. Εμένα με προσβάλλει ο καθένας που δεν τηρεί τα όσα προστάζει το δόγμα που (λέει ότι) πιστεύει και διαλαλεί με περηφάνια "εγώ πιστεύω με τον δικό μου τρόπο" θέλοντας προφανώς να αποφύγει τα (επίπονα) βασικά προστάγματα της "πίστης" του.

Εκκλησιασμός (σε σταθερή βάση)
Κοινωνία (κάθε κυριακή και κάποια εξτραδάκια)
Νηστεία (δύο σαρανταήμερες το χρόνο, δυοτρεις δεκαπενθήμερες και τετάρτη - παρασκευή όοοοοολο το χρόνο ούτε λάδι)
Εξομολόγηση (σε σταθερή βάση)


Εσύ προσωπικά (και με το χέρι στο ευαγγέλιο που λένε) τα τηρείς ή ξέρεις πολλούς ορθόδοξους χριστιανούς που τα τηρούν; Αισθάνομαι χρέος απέναντι στην αξιοπρέπειά μου να ειρωνεύομαι όποιον με δουλέυει. Αντιθέτως, σέβομαι όποιον πιστεύει σωστά και έχω στο περιβάλλον μου τέτοιο άνθρωπο, με τον οποίο σε πληροφορώ, συζητάμε συχνά και εποικοδομητικά και για τους δυο μας.
 #106834  από Κωνσταντίνα
 Κυρ Οκτ 12, 2014 1:56 pm
Κι εγώ θυμώνω με τους μαυροφορεμένους κοιλαράδες, οι οποίοι πιστεύω ότι είναι άθεοι και το αποδεικνύουν εμπράκτως με το βίο τους.
Όμως βρε Γιάννη μου τι εννοείς με το σωστή πίστη;;Δεν είναι προσωπική υπόθεση η πίστη;;Γιατί πρέπει να μπαίνει στη λογική της κριτικής;;Τι σημαίνει πιστεύω σωστά και τι λάθος;;
Οι μαυροφορεμένοι "αντιπρόσωποι" του Θεού, βάζουν όρους :smile-devil: .
Εξήγησε αν θες, έτσι για το διάλογο :smile-hi:
 #106836  από neroxytis
 Κυρ Οκτ 12, 2014 2:41 pm
Αγαπητέ Νίκο το να υπαγορεύεις αυθαίρετα σε κάποιον άλλο τι θα πρέπει και τι δεν πρέπει να λέει με βάση τι σου αρέσει και τι όχι μπορείς να το πεις όπως θέλεις. Εγώ το λέω λογοκρισία. Ας μην μείνουμε στη λέξη αλλά στην ουσία. Είναι δικαίωμα σου να διαφωνείς αλλά μέχρι εκεί. Πείσε αντί να απειλείς.

Για το νομικό ζήτημα, δυστυχώς ζώ σε ένα κράτος ημιθεοκρατούμενο που δεν έχει ξεπεράσει το μεσαίωνα γιατί δε βίωσε διαφωτισμό. Αυτό αποτυπώνεται ακόμα σε κάποιους κατάπτυστους νόμους, που μόνο ως κατάλοιπα άλλων εποχών μπορούν να χαρακτηριστούν. Τα γεγονότα με τον Παΐσιο ήταν μια παρεξήγηση, αφού οι καταγγέλοντες δεν είχαν την παραμικρή ιδέα -δεν με εκπλήσσει- για το δόγμα του πασταφαριανισμού, η οποία είναι αναγνωρισμένη θρησκεία.

Αγαπητέ Γιάννη, +1000 από μένα.
 #106838  από Γιάννης
 Κυρ Οκτ 12, 2014 3:31 pm
Κωνσταντίνα έγραψε:Όμως βρε Γιάννη μου τι εννοείς με το σωστή πίστη;;Δεν είναι προσωπική υπόθεση η πίστη;;Γιατί πρέπει να μπαίνει στη λογική της κριτικής;;Τι σημαίνει πιστεύω σωστά και τι λάθος;;
Όπως για μένα ο κάθε ένας που ξέρει ότι είμαι άθεος, θεωρεί ότι έχει a priori το δικαίωμα να μου πει "πως είναι δυνατόν να μην πιστεύεις;" θεωρώ ότι έχω κι εγώ το δικαίωμα να του ζητήσω αποδείξεις γι αυτό που υποστηρίζει. Τα όσα απαρίθμησα στο προηγούμενο ποστ είναι οι θεμελιώδεις απαιτήσεις του ορθόδοξου δόγματος (νομίζω, με παραλλαγές, της κάθε θρησκείας) από τον πιστό. Όποιος δεν τα τηρεί, από που κι ως που θεωρεί ότι ανήκει σ' αυτό το δόγμα;
Αν προτιμάς την κυριακάτικη ξάπλα από το να σηκωθείς στις 5, να εκκλησιαστείς και μετά το τέλος της λειτουργίας να κοινωνήσεις σε τι διαφέρεις από εμένα τον άθεο;
Αν δεν νηστέψεις τις μέρες που προτείνει η κάθε θρησκεία, πως αλλιώς θα επιβάλλεις στον εαυτό σου εγκράτεια η οποία είναι θεμελιώδης αξία σε όλες τις μεγάλες τουλάχιστον θρησκείες και σε τι διαφέρεις από εμένα τον άθεο;
Αν δεν εξομολογηθείς (εμείς οι άθεοι το λέμε ψυχοθεραπεία) πως θα αποδεχτείς και θα ομολογήσεις τις αμαρτίες σου (εμείς οι άθεοι τα λέμε λάθη) σε κάποιον τρίτο (στον παπά, εμείς οι άθεοι το λέμε group therapy) ώστε να δεσμευτείς ότι θα γίνεις καλύτερος;

Κωνσταντίνα μου κατά τη γνώμη μου δεν είναι προσωπική υπόθεση η πίστη, εφόσον δηλώνεις οπαδός κάποιου δόγματος. Είναι (πρέπει να είναι) πράγμα σοβαρό και δεσμευτικό, αλλιώς δεν είναι τίποτα. Light πίστη τι σημαίνει άραγε; Και γιατί όταν παραθέτω αυτά τα επιχειρήματα σε "πιστούς" φεύγουν τρέχοντας με την ουρά στα σκέλια;
 #106839  από neroxytis
 Κυρ Οκτ 12, 2014 4:36 pm
Γιάννη μου, η διαφορά είναι ότι εσύ ο άθεος είσαι ειλικρινής απέναντι στον εαυτό σου και σε όλους τους υπόλοιπους και έχεις τη στοιχειώδη αξιοπρέπεια να μην ανέχεσαι τον κάθε τυχάρπαστο επαγγελματία πιστό να παίζει με τους φόβους σου και να σου υπαγορεύει (με το αζημίωτο) πώς πρέπει να ζεις και τι να κάνεις.
 #106841  από Κώστας
 Κυρ Οκτ 12, 2014 6:34 pm
Ο ορισμός της λέξης τα λέει όλα

δόγμα: αυθεντική κρίση σε θέμα θρησκευτικής πίστης, που δεν επιδέχεται αμφισβήτηση.