• ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΔΕΞΙΟΥ ΠΟΔΙΟΥ

  • Ανοιχτή συζήτηση πάνω στα ποικίλα συμπτώματα και τις υποτροπές που προκαλεί η ΣΚΠ.
Ανοιχτή συζήτηση πάνω στα ποικίλα συμπτώματα και τις υποτροπές που προκαλεί η ΣΚΠ.
 #76735  από ΑΝΝΑ59
 Τρί Αύγ 28, 2012 6:10 pm
krevasils έγραψε:ΤΩΡΑ ΜΕ ΕΧΕΙ ΠΙΑΣΕΙ ΕΝΑΣ ΦΟΒΟΣ ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΣΑΑΑΝ.....PML.....ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΠΑΘΩ PML ΜΕ ΜΟΛΙΣ 12 ΕΚΧΥΣΕΙΣ;;; ΨΑΧΝΩ ΨΑΧΝΩ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΩ ΑΚΡΙΒΗ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΑ ΜΕ ΤΗΝ Μς.......ΣΤΗΝ ΜΑΓΝΗΤΙΚΗ Η ΡML ΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΕ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ;;;;ΕΧΕΙ ΕΣΤΙΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΣΚΙΑΓΡΑΦΙΚΟ Η ΟΧΙ........ΧΜ.....ΕΧΩ ΑΝΧΩΘΕΙ ΛΙΓΟ......ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΘΑ ΒΟΗΘΟΥΣΕ/....
:doh: :confusion-seeingstars: :confusion-seeingstars: :confusion-seeingstars: :confusion-seeingstars: :confusion-seeingstars: :confusion-seeingstars: :confusion-seeingstars: Αμαν!!!!! Αμαν !!!!!!!!! Βρε Βασιλη, αφου ειπες οτι κανεις εξετασεις καθε μηνα !!!! Ετσι δεν ειναι ???? Τι φοβασαι λοιπον ?????? Μονο αν θελεις να ''εκδικηθεις'' το γιατρο σου και το νοσοκομειο, που σε αφησαν ''ακαλυπτο''...........τρεχα εκει, επειγοντως κανοντας τον...τρελαμενο .....φωναζοντας......''Βοηθεια !!!!!! Επαθα PML !!!!! '' :laughing-rolling: Παρε τηλεφωνο και την εταιρια του τυσαμπρι και πες τους το ιδιο !!!!! Θα κατουρηθουν , ολοι, απο τη λαχταρα !!!!!!! :laughing-rolling: :laughing-rolling: :laughing-rolling: :laughing-rolling: :laughing-rolling: :laughing-rolling: :laughing-rolling: :laughing-rolling: Λοιπον, ας σοβαρευτω ! Στο ξαναλεω ! Φροντισε να μιλησεις με το γιατρο σου, εστω τηλεφωνικα, και να του αναφερεις το συμπτωμα του ποδιου σου !!!!!! Και.......cool....coooooooooool.....Billy.....coooooooool.......!!!!!!!!!!!!!! :greetings-waveyellow: :romance-kisscheek: :romance-kisscheek: :romance-kisscheek: :romance-kisscheek: :romance-kisscheek: :romance-kisscheek:
 #76736  από litsa
 Τρί Αύγ 28, 2012 6:11 pm
ε ... μα τους χρειάζεται να το κάνουν στην εταιρεία αυτο !!!
γεια σου Αννουλα !!
 #76737  από ΑΝΝΑ59
 Τρί Αύγ 28, 2012 6:13 pm
:violence-hammer: Ε!!!!!!!!! Πια !!!!!!!!!!! Μας...μπουκωνουν φαρμακα και μας.....παρατανε στην τυχη μας !!!!!!!!!!! :violence-uzi:
 #76762  από billios
 Τρί Αύγ 28, 2012 11:18 pm
Φιλε αγωνιας και σε καταλαβενω,αγχωθηκες και σε νιωθω,ο φοβος ειναι φυσικο επακολουθο.Εσενα τωρα να φανταστω πως δεν σε χωραει ο τοπος,γνωριμοτατο συναισθημα..
Επειδη ξερεις πως οσο κι αν στεναχωρεθεις και κλαψεις απ'τα νευρα σου [οι αντρες δεν κλαινε] δεν θα αλλαξεις τιποτα περαν της δικης σου εκτωνοσης [χρειαζεται που και που]
πρεπει να το ξεκαθαρισεις το θεμα αυτο το συντομοτερο,αυριο αν γινεται.Κανονικα καποιος επρεπε κατ'εντολη του να αναλαβει να το γραψει,δηλαδη αν η φαρμακευτικη του χαρισει κανα 3μηνο ταξειδακι τι θα γινει πισω!!
Πιστευω πως αν πιεσεις λιγο ειναι αδυναμον να μην βγαλεις ακρη.
Προσπαθησε να μην αναζητας στο δυκτιο απαντησεις,θα ζουρλαθεις,θα νομιζεις οτι τα εχεις ολα.
Η αγωνια και ο φοβος δεν ξεπληρωνονται φιλε και εμεις δυστηχως εχουμε μπολικα και απ'τα δυο.Πηγαινε να καθαρισεις και αν αρνηθουν τη χορηγηση ζητα τον λογο εγγραφος
 #76803  από krevasils
 Τετ Αύγ 29, 2012 5:44 pm
ΠΗΡΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΗΜΕΡΑ....ΕΝΕΡΓΙΑ ΕΣΤΙΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ....ΠΑΡΟΛΑΥΤΑ ΕΙΧΑ 4 ΝΕΕΣ ΕΣΤΙΕΣ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΚΑΙ ΑΥΞΗΣΞ ΤΩΝ ΕΣΤΙΩΝ ΤΟΥ ΑΥΧΕΝΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΝΑ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ......ΔΙΟΓΚΩΣΗ ΝΩΤΙΑΙΟΥ ΜΥΕΛΟΥ ΣΤΟ ΑΝΩΤΕΡΟ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥ...ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΤΙ ΕΠ ΑΥΤΟΥ ΑΣ ΠΕΙ ........ΔΕΝ ΞΕΡΩ Ο ΓΙΑΤΡΟΣ Μ ΗΤΑΝ ΚΑΘΥΣΗΧΑΣΤΙΚΟΣ Μ ΕΙΠΕ ΝΑ ΠΑΩ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΝΑ Μ ΔΕΙ ΟΤΙ ΔΝ ΕΙΝΑΙ PML Η ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ.....ΚΑΙ ΟΤΙ ΟΛΑ ΚΑΛΑ.....ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΝΩΜΕΣ.....
 #76814  από Π.Μ79
 Τετ Αύγ 29, 2012 8:08 pm
Καινούριες εστίες με tysabri.
Βασίλη, μπορεί να μην έχεις υποτροπές συχνά όπως είχες πριν, αλλά βλέπεις ξεκάθαρα ότι και πάλι η ασθένεια προχωρά είτε βάζεις tysabri είτε ο,τιδήποτε άλλο.

Αν είχες PML (κτύπα 800 ξύλα), δε θα έγραφες σε φόρουμ ;)

Τράβα στον δεξερωτιποτόλογό σου όταν σταματήσει να διακοπάρει, να ''διασκεδάσουμε'' με τις απαντήσεις του.
 #76832  από ΑΝΝΑ59
 Πέμ Αύγ 30, 2012 10:48 am
Π.Μ79 έγραψε:Καινούριες εστίες με tysabri.
Βασίλη, μπορεί να μην έχεις υποτροπές συχνά όπως είχες πριν, αλλά βλέπεις ξεκάθαρα ότι και πάλι η ασθένεια προχωρά είτε βάζεις tysabri είτε ο,τιδήποτε άλλο.

Αν είχες PML (κτύπα 800 ξύλα), δε θα έγραφες σε φόρουμ ;)

Τράβα στον δεξερωτιποτόλογό σου όταν σταματήσει να διακοπάρει, να ''διασκεδάσουμε'' με τις απαντήσεις του.
:bow-yellow: :bow-yellow: :bow-yellow: :bow-yellow: :bow-yellow: :bow-yellow: :bow-yellow: :bow-yellow: :bow-yellow: :bow-yellow: :bow-yellow: :bow-yellow: :bow-yellow: :bow-yellow: :bow-yellow: :greetings-clappingyellow: :greetings-clappingyellow: :greetings-clappingyellow: :greetings-clappingyellow: :greetings-clappingyellow: :greetings-clappingyellow: :greetings-clappingyellow: :greetings-clappingyellow: :greetings-clappingyellow:
 #76836  από krevasils
 Πέμ Αύγ 30, 2012 2:15 pm
Π.Μ79 έγραψε:Καινούριες εστίες με tysabri.
Βασίλη, μπορεί να μην έχεις υποτροπές συχνά όπως είχες πριν, αλλά βλέπεις ξεκάθαρα ότι και πάλι η ασθένεια προχωρά είτε βάζεις tysabri είτε ο,τιδήποτε άλλο.

Αν είχες PML (κτύπα 800 ξύλα), δε θα έγραφες σε φόρουμ ;)

Τράβα στον δεξερωτιποτόλογό σου όταν σταματήσει να διακοπάρει, να ''διασκεδάσουμε'' με τις απαντήσεις του.
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΠΩ...ΣΑΠΩΣ ΚΑΙ ΞΕΡΩ ΑΠΟ ΡΜL ...ΚΑΙ ΑΝ Σ ΠΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΥΤΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΘΩ...ΑΠΛΑ ΤΡΟΜΑΞΑ...ΣΗΜΕΡΑ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ ΠΟΔΙ ΜΟΥ....ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΩ ΜΙΑ ΕΝΟΧΛΗΣΟΥΛΑ ΣΤΟ ΜΑΤΙ ...Μ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΑ ΟΠΩΣ ΛΕΜΕ ...ΠΕΤΑΓΜΑ ΤΟΥ ΜΑΤΙΟΥ...ΕΧΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ...ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΠΟ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΑ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΑΝΥΣΗΧΙΤΙΚΟ
 #76837  από κατερινα 55
 Πέμ Αύγ 30, 2012 2:52 pm
.............
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος κατερινα 55 την Πέμ Αύγ 30, 2012 4:16 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
 #76840  από ΑΝΝΑ59
 Πέμ Αύγ 30, 2012 3:28 pm
krevasils έγραψε:
Π.Μ79 έγραψε:Καινούριες εστίες με tysabri.
Βασίλη, μπορεί να μην έχεις υποτροπές συχνά όπως είχες πριν, αλλά βλέπεις ξεκάθαρα ότι και πάλι η ασθένεια προχωρά είτε βάζεις tysabri είτε ο,τιδήποτε άλλο.

Αν είχες PML (κτύπα 800 ξύλα), δε θα έγραφες σε φόρουμ ;)

Τράβα στον δεξερωτιποτόλογό σου όταν σταματήσει να διακοπάρει, να ''διασκεδάσουμε'' με τις απαντήσεις του.
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΠΩ...ΣΑΠΩΣ ΚΑΙ ΞΕΡΩ ΑΠΟ ΡΜL ...ΚΑΙ ΑΝ Σ ΠΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΥΤΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΘΩ...ΑΠΛΑ ΤΡΟΜΑΞΑ...ΣΗΜΕΡΑ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ ΠΟΔΙ ΜΟΥ....ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΩ ΜΙΑ ΕΝΟΧΛΗΣΟΥΛΑ ΣΤΟ ΜΑΤΙ ...Μ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΑ ΟΠΩΣ ΛΕΜΕ ...ΠΕΤΑΓΜΑ ΤΟΥ ΜΑΤΙΟΥ...ΕΧΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ...ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΠΟ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΑ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΑΝΥΣΗΧΙΤΙΚΟ
Βασιλη ! Το πεταγμα του ματιου, ειναι κατι πολυ φυσικο και μπορει να συμβει ΣΕ ΟΛΟΥΣ !!!! Αν, ομως, ειναι συνεχες και διαρκει περισσοτερο απο δυο μερες , τοτε θα πρεπει να το αναφερεις στο γιατρο σου ! Ξερω, οτι , σε τετοια περιπτωση, δυστυχως, ειναι συμπτωμα !!! Ξερω , επειδη μου εχει συμβει, δυο φορες !!!!!!!! ΟΜΩΣ....επειδη μπορει να οφειλεται σε στρες.......προς το παρον........ΠΑΡΕ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΣΟΥ :romance-heartsthree: ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ :romance-heartsthree: Χαλαρωσε.... και..... αν το...πεταγμα συνεχιστει....πες το στο γιατρο!!!!!!!! :greetings-waveyellow: :greetings-waveyellow: :greetings-waveyellow: :greetings-waveyellow: :greetings-waveyellow: