Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 25 Δημοσιεύσεις ]  [Μετάβαση] 1, 2, 3  Επόμ >
Συγγραφέας Μήνυμα
Χωρίς σύνδεση
 Θέμα δημοσίευσης: ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΣΤΟ ΠΟΔΙ ΚΑΙ ΧΕΡΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΩΣΗ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 22, 2011 9:58 pm 
 Προφίλ

Εγγραφή: Σάβ Απρ 18, 2009 8:15 pm
Δημοσιεύσεις: 501
Παιδια, αν γνωριζετε η αν ετυχε σε κανενα απο σας μετα απο ωση (μουδιασματα) να εξαπλωνεται το μουδιασμα στο ενα ποδι και μετα απο λιγεσ μερες να νιωθω αδυναμια τοσο στα ποδια οσο και στο ενα χερι. Επισης το ενα ποδι και το ενα χερι τα νιωθω να ειναι πιασμενα. Εχετε κατι υποψη σας?
Σας ευχαριστω εκ των προτερων.
Θα τρελλαθω απ την αγωνια μου((


Κορυφή
 

Χωρίς σύνδεση
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΣΤΟ ΠΟΔΙ ΚΑΙ ΧΕΡΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΩΣΗ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 22, 2011 11:09 pm 
Άβαταρ μέλους
 Προφίλ

Εγγραφή: Πέμ Μάιος 20, 2010 8:35 am
Δημοσιεύσεις: 5610
Τοποθεσία: Αθήνα, νότια προάστια
τι εννοείς Lena "μετά από ώση" ........
πέρασε ???
εδώ και καιρό ???
ο Νευρολόγος σου θεωρεί όντως το επεισόδιο (ώση) ως "λήξαν" ???
..
μίλα καλύτερα και πρωταρχικά μαζί του!
οχι, μην έχεις αγωνία, όλα θα αντιμετωπιστούν και θα γίνουν περασμένα! να είσαι βέβαιη!

σου εύχομαι καλή δύναμη και γρήγορη-πλήρη ίαση! ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ!

_________________
Welcome to the Hotel California!
You can check-out any time you like,
but you can never leave!


Κορυφή
 

Χωρίς σύνδεση
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΣΤΟ ΠΟΔΙ ΚΑΙ ΧΕΡΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΩΣΗ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 25, 2011 2:55 pm 
Άβαταρ μέλους
 Προφίλ

Εγγραφή: Δευτ Δεκ 21, 2009 11:41 pm
Δημοσιεύσεις: 137
Οπως ακριβώς το περιγράφεις πέρασα την ετήσια ώση μου πρίν λίγες μέρες.
Αδυναμία σε αριστερό χέρι-πόδι και αίσθημα μουδιάσματος.Το έχω μάθει πλέον το ποιηματάκι (προσοχή,δεν λέω να κάνεις έτσι!) και πήγα για πενθήμερο σχήμα κορτιζόνης.

Με τσακίζει βέβαια,αλλά μετά απο μια εβδομάδα περίπου περνάει.Αν συνεχίσω έτσι για πολλά χρόνια ακόμα στο τέλος δεν νομίζω να μείνει κόκκαλο να θάψει ο παππάς.....

_________________
Life is a game.Play it until you lose.


Κορυφή
 

Χωρίς σύνδεση
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΣΤΟ ΠΟΔΙ ΚΑΙ ΧΕΡΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΩΣΗ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 25, 2011 3:51 pm 
 Προφίλ

Εγγραφή: Δευτ Μάιος 10, 2010 5:09 pm
Δημοσιεύσεις: 36
Λενα γεια σου,

Το εχω παθει και εγω το ιδιο και απο αριστερα και απο δεχια, πρωτα μουδιασμα και μετα αδυναμια και δυσκολια στην κινηση, 5 μερες κορτιζονη με βοηθησαν.

Φιλια


Κορυφή
 

Χωρίς σύνδεση
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΣΤΟ ΠΟΔΙ ΚΑΙ ΧΕΡΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΩΣΗ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 25, 2011 7:40 pm 
Άβαταρ μέλους
 Προφίλ

Εγγραφή: Παρ Απρ 03, 2009 8:32 pm
Δημοσιεύσεις: 3812
Σιδερένιος blacksand!!!γρήγορα να ανακτήσεις τις δυνάμεις σου!
περαστικά και στους υπόλοιπους!

_________________
'Ονειρα γεμάτα χρώματα πολλά
Και ειθε το αυριο να φέρει χαμόγελα γλυκά.

Εικόνα


Κορυφή
 

Χωρίς σύνδεση
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΣΤΟ ΠΟΔΙ ΚΑΙ ΧΕΡΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΩΣΗ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Μαρ 26, 2011 12:11 am 
Άβαταρ μέλους
 Προφίλ

Εγγραφή: Δευτ Δεκ 21, 2009 11:41 pm
Δημοσιεύσεις: 137
Ελενα σε ευχαριστώ πολύ.

Μιας και το ανέφερα ήθελα να ρωτήσω αν σας φέρνει νεύρα η κορτιζόνη.
Σε εμένα σίγουρα μου αλλάζει κατα πολύ προς το χειρότερο την ψυχολογία.Ενας λόγος είναι οτι μου κάνει ποδήλατο τον ύπνο και κοιμάμαι ελάχιστα για όσο παίρνω κορτιζόνη (5 μέρες συνήθως)

_________________
Life is a game.Play it until you lose.


Κορυφή
 

Χωρίς σύνδεση
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΣΤΟ ΠΟΔΙ ΚΑΙ ΧΕΡΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΩΣΗ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Μαρ 26, 2011 12:51 am 
 Προφίλ

Εγγραφή: Σάβ Απρ 18, 2009 8:15 pm
Δημοσιεύσεις: 501
oxi emena den me epeireazei ston upno. H psuxologia mou epireazetai me ton erxomokai oxi giati pairnw tin kortizoni. Otan fugei i wsi tote epanerxetai kai i psuxologia mou.


Κορυφή
 

Χωρίς σύνδεση
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΣΤΟ ΠΟΔΙ ΚΑΙ ΧΕΡΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΩΣΗ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Μαρ 26, 2011 12:54 am 
 Προφίλ

Εγγραφή: Σάβ Απρ 18, 2009 8:15 pm
Δημοσιεύσεις: 501
H psuxologia mou epireazetai me ton erxomo THS WSHS kai oxi giati pairnw tin kortizoni.


Κορυφή
 

Χωρίς σύνδεση
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΣΤΟ ΠΟΔΙ ΚΑΙ ΧΕΡΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΩΣΗ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Μαρ 28, 2011 2:30 pm 
 Προφίλ

Εγγραφή: Τρί Δεκ 07, 2010 1:00 pm
Δημοσιεύσεις: 139
Είχα κι εγώ αδυναμία στη μια πλευρά, έκανα κορτιζόνη μεν, τα συμπτώματα δεν έχουν υποχωρήσει εντελώς όμως. Κάτι μου έχει μείνει. Και μιλάμε για την πρώτη ώση. Έχουνε περάσει 4 μήνες περίπου από τότε.


Κορυφή
 

Χωρίς σύνδεση
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΣΤΟ ΠΟΔΙ ΚΑΙ ΧΕΡΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΩΣΗ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Μαρ 28, 2011 4:45 pm 
Άβαταρ μέλους
 Προφίλ

Εγγραφή: Παρ Οκτ 23, 2009 2:08 pm
Δημοσιεύσεις: 3000
Τοποθεσία: εκει που με αγαπουν
γεια σας και χαρα σας :greetings-waveyellow: ειμαι στραβη με κλειστο το ενα ματι το απόλυτο σκοταδι...δεν εκανα κορτιζονη γιατι ανεβηκαν τα λευκα αιμοσφαιρια 25,000 και θελουν διερευνηση και πειμενω,οχι οτι περιμενα πολλα με την κορτιζονη θα προσπαθησω με το ενα να διαβασω τα νεα σας,,,φιλουθκια και υπομονη

_________________
όποιος δεν μπορεί να καταλάβει την σιωπή σου.πως είναι δυνατόν να καταλάβει τα λόγια σου...


Κορυφή
 

Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 25 Δημοσιεύσεις ]  [Μετάβαση] 1, 2, 3  Επόμ >


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες


Ανενεργή η δημοσίευση θεμάτων
Ανενεργή η απάντηση θεμάτων
Ανενεργή η επεξεργασία θεμάτων
Ανενεργή η διαγραφή θεμάτων


Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε: